Ik snap het wel als Shady Ann met Thomas wil samenwerken.
Eva c heeft immunteit. Frank en Hugo zijn zeer close en andere Eva was al vriendjes met Frank. Dan gaat het bij een evt volgende eilandraad tussen haar of Thomas. En dan de keus zomaar op haar kunnen vallen mochten ze weer verliezen. Anders zeker de keer daarop. Ik weet niet hoeveel extra stemmen zij hebben
Maar Thomas kan haar gewenste actie ook doorvertellen, waardoor ze alsnog meteen de klos is.
Thomas heeft haar nu wel nodig. De nieuwe drie zijn toch gevaarlijk. Op Eva kan hij al niet stemmen en Hugo en Frank zijn super hecht. Dus moet je een van hen eruit wippen nu het nog kan. Roy heeft zijn positie zeker verzwakt. Ik zie geen reden waarom hij zich tegen Shary zou keren eigenlijk? Hugo en Frank zijn ook nog sterke mannen en de samensmelting komt eraan. Die zou ik er lekker uitwippen. Shary kan je altijd nog wegstemmen erna.
Oud kamp Noord is in de meerderheid en ik vermoed zomaar dat ze dat zeker willen behouden.
Als Zuid volgende week verliest zitten Fien, Akwasi en Yvette ook zeker in de gevarenzone.
Rijk is natuurlijk helemaal de sjaak als hij ooit van duivelseiland afkomt en ineens bij de groep van de samensmelting komt, die kent dan helemaal niemand op Eva na.
Die ligt er dan vast snel uit. Als hij het uberhaubt haalt. Ik vrees dat nu Roy niet komt hij wel eens op zal geven.
Ik vond de proef echt belachelijk trouwens. Veeeel te gevaarlijk.
Jammer dat Roy opgaf, hij begon net echt interessant te worden. Viel mij alles mee.
Heel leuk dat Zuid nu eens won.