Dat hij fanatiek is is alleen maar leuk, maar hij nam de mogelijke stem van Fien op hem persoonlijk op, en dat vind ik het onsympathieke aan hem. Net als dat hij Fien een onaardige benaming voor een vrouw toewierp.
Ik denk dat bijna iedereen in deze groep het persoonlijk had opgevat. Je zit op zo'n eiland, dat is je realiteit, en je wordt door haar genaaid. Niet iedereen denkt dan "het is maar een spelletje." Zie de hier zo populaire Carlos en Imke. Die namen alles ook heellllll persoonlijk op.
Dat Hugo Fien ws. een kutwijf noemde (volgens mij was het niet gemonteerd) is te begrijpen als je jezelf en het spel zo gruwelijk serieus neemt als hij en blijkbaar nauwelijks een filter hebt. Hugo heeft issues maar is wel eerlijk.
Het was ook een kutstreek van Fien. Tof dat ze het zo speelde, maar sympathiek was het natuurlijk niet. Je zou de slechte sfeer in het kamp ook grotendeels aan haar kunnen wijten, doordat ze eerst Akwasi bespeelde om sfeermaker Jaap eruit te spelen, en de sfeerverlagende Dionne ws. alleen als pion gebruikte om Hugo te beschadigen.
Je denkt toch niet dat Hugo en de normaal juist heel positieve Frank er over logen dat Dionne niet alleen zwak was, maar ook een slechte instelling had en veel klaagde? Die was gewoon niet geschikt voor ER. Sorry not sorry. Ze wilde ook al naar huis (normaal een doodzonde op dit forum...), maar Fien heeft haar toen om tactische redenen in het spel gehouden, denk ik. Speelde een long game.
Ik ben blij dat Fien én Hugo meedoen. Zonder die twee was het erg saai geweest tot nu toe. Op wat gebitch in het andere kamp na is er voor de rest nog he-le-maal niks gebeurd.