Ik geloof niet dat hij het tegen Fien had met zijn zevenletterige scheldwoord. Eerder tegen Dionne.
Ik begrijp Hugo best wel. Hij is enorm fanatiek en zwaar teleurgesteld dat ze voor de derde keer op rij de proef verloren hebben. Dionne verpest de tweede immuniteitsproef en laat dat blok op zijn voet vallen, dus logisch dat hij haar eruit wilde hebben.
- Om daar even op in te haken, dat blok op de voet. Hugo is erna wel gewoon even hard doorgegaan. Dionne daarentegen bleef in dat labyrint zitten zonder dat ze doorging met de proef, huilend dat ze het zo zwaar had. Toch een verschil.
Daarnaast zeiden de leden van Kamp Zuid zelf dat er constant een second opinion was. Het is dus niet waar dat Hugo alles zelf heeft gedaan en dus alles zelf heeft verpest. Het hele kamp is deze proef de fout in gegaan. Dat kun je ook in principe ook zeggen van de proef ervoor. Maar Hugo is niet ineens de zwakste speler van het kamp geworden, Dionne wel, aangezien ze het meerdere keren heeft laten afweten.
Overigens kun je ook Fien schuldige maken van de ruzie op Kamp Zuid. Zij is immers degene die met het plan komt om Hugo te misleiden. Hugo is er vol ingetrapt, waardoor hij die vraag aan Fien stelde van wat hij haar heeft aangedaan.
Maar Fien onsympathiek vinden omdat ze een plan heeft bedacht is enorm flauw, want dat is het spel, en zou ik ook hebben gedaan in haar positie. Hetzelfde geldt voor Hugo, die speelt ook gewoon het spel en probeert zo ver mogelijk te komen.