SBS6 kwam met het nieuws over Roy Donders alsof het al officieel gemaakt was, wat dus helemaal niet zo was. Het zou wel een afgang zijn voor SBS als Roy er niet eens in blijkt te zitten, maar dat terzijde
Rian post inderdaad veel op Insta, maar het lijstje namen dat ze kort achter elkaar is gaan volgen is wel verdacht (op Instagram kun je de volgorde zien van volgen bij iemands 'volgend').
Óf ze was erbij en is na haar (vroege) exit weer gaan posten en een aantal andere kandidaten gaan volgen, of ze is de kandidaten waarmee haar broer op een eiland zat gaan volgen uit interesse, maar dat laatste lijkt me helemaal niet logisch. De namen die Rian achter elkaar is gaan volgen (oordeel zelf :-) )
- Hugo Kennis
- Rob Geus
- Thomas Berge
Het zijn drie mannen waarvan al toch wel 99% zeker is dat ze dit seizoen meedoen. Misschien is het laatste wat ik schreef toch niet zo gek, ook wanneer je bedenkt dat het misschien een mannen-vrouwenverdeling is dit seizoen.
Al met al denk ik eigenlijk ook niet dat Rian meedoet en dat ze tijdens de opnameperiode heeft gehoord met wie Roy o.a. op een eiland zit, en hen is gaan volgen. Maar we gaan het zien, ik vind haar wel leuk!
Ik heb de lijst met namen aangepast!