Ik heb zo'n 2300 berichten ontvangen tijdens Zap 2.0
De eerste 700 berichten waren allemaal van de rode en blauwe commune die met scharen, breekijzers en kettingzagen als een dolle door Pripjat renden. 2 biechten stonden ertussen die niet meer gepubliceerd mogen worden. Dus daarmee wordt de eerste echte officiële toegelaten biecht die van wouter!
Dag Robbie,
We zijn weer begonnen en ik ben er klaar voor.
Maar toen kwam opdracht 1, ik heb nog nooit naar 'the walking death' gekeken maar dit spel is zo leuk.
Ik was alvast blij dat ik niet de Waldo's moest doen, want daar ben ik zo slecht in.
Daarnaast zat ik in dubio: Ik wil mezelf niet als een te groot gevaar laten zien, want als we verliezen kan dit
een reden zijn om mij eruit te stemmen. Maar te passief kan ook gevaarlijk zijn.
Maar als team werken we goed samen. De waldo's gaan goed, we houden goede overzichten bij van locaties en wapens én we veroveren veel.
Toen de kaart kwam, was ik zo blij, we hadden bijna dubbel zoveel veroverd als de andere, dit levert lekker veel punten op en de kans dat we gaan moeten stemmen wordt zo nihil.
Ik zou niet weten op wie ik zou moeten stemmen.
Team veroveren doet het gewoon zeer goed. Iedereen helpt actief mee én komt met sterke plannen
Starlight: ze doet het gewoon geweldig met de waldo's.
Lucy: ze heeft het iets lastiger omdat ze weinig tijd heeft. Ze is hiervoor uitgeloot, dus dit wil ik niet tegen haar houden.
Maar hoe het ernaar uitziet, gaan we winnen. Dus dat komt al goed.
Lan heeft wel 5 minuten chance in dit spel. Ik ging met mijn energiedrank een laatste item ophalen en zo ontdekte ik dat hij gelogen had. Hij vertelde dat hij een pop had maar hij heeft de lucky coin, een voordeel in dit spel. Ik vertrouw hem (we hebben al eens samengespeeld en gewerkt in survivor org) en ik kwam er eerlijk vooruit. Hij vertrouwt mij gelukkig genoeg om alles te delen en nu hoop ik dat we die coin samengebruiken om ver te komen.
Nog een paar uur tot de uitslag maar ik heb er gewoon geode hoop in dat we dit winnen.
Daarna volgden nog 200 berichten voor het Walking Dead spel. Lan had de tsunami afgewacht om zijn eerste biecht te sturen:
Ik dacht, ik wacht even met biechten tot de PM tsunami van de communes over is Normaal vergeet ik altijd biechten te doen maar ik ga er dit spel proberen op te letten om er minstens elke ronde eentje te doen, mits er iets te vertellen is.
De biecht:
Ik ben tot nu toe de geluksvogel van Zap! Tenminste, deze eerste ronde. Mijn team heeft gewonnen, ik heb meteen tijdens mijn eerste actie de mysterieuze Lucky Coin gevonden, en de blauwdruk van de locatie waar de Coin lag kwam in handen van Wouter, iemand waar ik prima mee kan samenwerken en hopelijk die informatie niet gaat delen.
Ik heb nog geen idee wat ie doet maar het zal ongetwijfeld nuttig zijn. Wouter en ik hebben van de gelegenheid meteen gebruik gemaakt om een bondje te maken. Ik heb de oude Zap terug gelezen om me voor te bereiden (NERD ALERT), en ik zag dat er toch wel een aantal spellen waren waarbij het gunstig was om goed in de groep te liggen. Ik weet dat er hier mensen zijn die naar meetings gaan en al jaren bevriend zijn, dus ik moet zorgen dat ik bondjes maak om te proberen daar tegenop te boksen. Ik heb ook meteen al met Swifty contact gemaakt omdat wij in voorgaande spellen wel een goed duo waren, en mocht ik deze ronde verliezen dan had ik in ieder geval twee mensen die niet op me zouden stemmen. Ik weet dat mijn zwakke punten t.o.v. deze groep liggen in mijn sociale spel, en alles wat met snelheid en vaste momenten online zijn te maken heeft. Mijn strategie is om te zorgen dat ik deze keer probeer wat meer met het sociale spel bezig te zijn, en mijn Coin te proberen te bewaren tot er een spel komt met sneeuwballen vangen om half acht s'ochtends of een Salsabar runnen met Convans.