Net de aflevering teruggekeken. Wat leuk dat Jouke voor Karlijn kiest; ze zijn allebei zo blij / verliefd als jonge hondjes, mooi om te zien!
Hans en Annette kan ook nog wel wat worden. Ik blijf het idee houden dat het 'bij gebrek aan beter' is maar dan alsnog, als ze beiden gelukkig worden is dat natuurlijk helemaal prima.
Rob en Wendy, stoer dat hij voor haar kiest ondanks haar twijfels. Tegelijkertijd was Sonja ook echt geen match met hem, er was teveel irritatie tussen die twee.
Dan Janine die niet weet wat ze moet kiezen. Sander vind ik veruit de leukste, spontaan, een echte aanpakker. Christiaan zien we eigenlijk helemaal niets van, dus kan ik moeilijk over oordelen.
En dan Evert: Nans sorteert duidelijk voor op een langer verblijf (ik kan zo komen, Maud niet), Maud gooit haar hele hebben en houden op tafel voor Evert. Wat ik opvallend vind is dat beiden op zoek zijn naar veiligheid en vertrouwen en minder naar liefde, alsof het niet uitmaakt of Evert daar staat of willekeurig welke andere man. Geen idee waar hij voor gaat kiezen. Nans zou denk ik een 'veiligere' keuze zijn; Maud is wat meer een ongeleid projectiel.