Zo zeg, eindelijk eens een aflevering waarin er veel gebeurde! Dat zag Hans goed, in de laatste zin van zijn post
Erik heeft een beetje peper gekregen maar vond het blijkbaar gezien de afwijzende houding van Annemieke echt te moeilijk om iets te zeggen over mogelijk verhuizen met zijn paarden of zo. Jammer, gemiste kans. Ergens hoop ik dat Erik een poosje later, of desnoods nu pas na de uitzendingen, toch nog eens met Annemieke heeft gebeld om de mogelijkheden te bespreken. Als je elkaar echt leuk vindt...
Milou bij Bastiaan bijvoorbeeld vindt die man blijkbaar zo leuk dat ze de mogelijkheden wil onderzoeken, wat betreft alles opgeven en naar hem toe trekken. Arme Elise, praktisch gezien de beste keuze, maar Bastiaan zag haar deze aflevering eigenlijk niet eens staan...
Geert Jan, tja... ik vind het oprecht mooi als een man zijn emoties durft te tonen. Maar iedere aflevering huilen is wellicht too much. Ik denk dat Jacqueline het beste past, maar dan moet hij wel aan zijn conditie gaan werken (wat op zich geen slecht idee is).
Jan is helemaal gevallen voor Nienke. Gelukkig! Ik trok die Vera niet... voor mij viel ze nogal door de mand toen ze vorige week tegen Jan zei dat zij Nienke niet trok. Dat was niet slim van haar. Die onaardige opmerking paste wat mij betreft niet bij het aardige en zweverige wat ze verder wil uitstralen. Ik vond haar sindsdien een beetje onecht. Nienke past veel beter bij Jan, goeie keuze.
En Vera bij Geert ook al vertrokken. Geert zegt ineens dat hij dat allemaal wel zag aankomen... jaja Geert, ik geloof er niks van. Je vond Vera duidelijk qua uiterlijk veel aantrekkelijker dan Angela, je vond het geflirt heerlijk en je maakt geen enkel moment zelf je keuze, je laat alles afhangen van die vrouwen. Gaat niks worden met Angela, en dat is voor Angela beter lijkt me.
Kortom, alleen bij Jan een succes dit jaar, het zou mij niet verbazen als de rest alleen naar de reünie-aflevering komt.
Volgen jullie de webserie ook? Boer Frans is zoooooo leuk! Wat een heerlijk geflirt bij zijn date!