Oké, zelfs ik kijk dit jaar. Bij gebrek aan sport
Annemiek krijg ik echt heel erg de kriebels van, in negatieve zin. Bij voorbaat vond ze al dat de mannen niks waren, ze denkt vrijwel alleen maar aan zichzelf en lijkt gewoon nooit tevreden. Ga lekker paardrijden!
Geert vind ik gewoon een beetje een creep
. Hoe die steeds na een grapje naar de camera(man) kijkt, en die akward opmerking over voor het zingen de kerk uitgaan.
Geert-Jan is niet serieus te nemen. Een beetje humor is leuk, maar hij overdrijft het volgens mij (of hij is echt zo). Daar gaan die vrouwen op afknappen.
Jan had inderdaad zijn kindergebeuren wel eerder mogen vertellen. Die gesprekken waren ook lekker ongemakkelijk, maar goed dat hij het alsnog deed. Knoopje erin - Knoopje eruit. Snuifje, pilletje. Deze man vind alles prima. Zou qua uiterlijk zo de broer van Raymond van Barneveld kunnen zijn.
Bastiaan, daar zitten nog wat haken en ogen aan. Denkt wel heel erg aan zichzelf. Maar dit is de enige die ik een geslaagde match zie worden (misschien Geert ook wel), maar dan wel met dat Zeeuwse meisje! Die zijn leuk samen, en zij gaat er echt voor!