Maarten is leuk! Goed teken voor hem dat Michelle bij hem achterop ging, denk ik.
Michelle heeft haar keuze al gemaakt, denk ik. Bewust of onbewust.
Maarten is de enige sexy en anders leuke man in het programma. Ze zou gek zijn als ze hem laat lopen. Lekker rustig maar toch uber dominant met dat paard ook. Mooi stukje tv met die andere mannen aan de zijlijn.
Andersom weet ik niet of zij voor hem de beste optie is. Vreemd dat hij heeft geschreven eigenlijk. Als ze hem binnenhengelt is ze in no time zwanger denk ik...
Wim had allemaal mooie dames, maar ik vind het wat moeilijk om onderscheid te maken, er is geen enkele naam blijven hangen bij me geloof ik.
Ik denk niet dat het met een van die drie iets gaat worden op de lange termijn. De vrouw die hij kiest zal haar tv momentje in de liveuitzending(?) nog wel mee willen pakken, maar daarna is het snel klaar denk ik.
Ook die opmerking van Wim over op vrouwenjacht gaan in een café dat dat niks voor hem was. Dat kan natuurlijk, maar BZV is in zijn geval ook weinig meer dan een vleeskeuring, dus mja. Lijkt me dan meer met kiezen voor de gemakkelijke weg te maken hebben als hij met z'n vrienden is. Gebrek aan initiatief.
Die Brabander bij Steffi (Harold?) was af en toe wat moeilijk te verstaan. Hij doorbrak wel de stilte, zette de sfeer, misschien is dat wel de grootste reden dat ze hem te logeren vroeg?
Yep, dat is hem. Steffi wil gewoon een sociaal en fysiek sterke, groot geschapen man. En dan heb ik het echt alleen over zijn postuur natuurlijk.
zie ook deze lol quote op de BZV site
Steffi
"Ik hou van grote mannen. Echt kerels. Type Herman den Blijker maar dan jonger en ietsjes dunner :-). Ze hoeven zeker niet broodmager te zijn."