En net zoals bij de originele soap, kun je hier je commentaar kwijt over de soap.
Ik zal hier nog even neertypen wat ik ook in de bar heb gezet.
Het is de bedoeling dat je je verhaal realistisch houdt, dus geen marsmannetjes en spoken/geesten. Dat is in een echte soap ook niet.
Ik zou jullie ook allen willen verzoeken om niet stukjes te plaatsen van één of twee regels, dat is helemaal niet fijn. Bij de originele soap gebeurde dat op het laatst steeds vaker, maar lange stukken zijn leuker om te lezen. Dan onthoud je het verhaal ook beter. Al die kleine stukjes, daar onthoud je de helft maar van.
Dan tot slot nog een tip, vermijd conversaties zoals:
"Hallo, met Elmar."
"Heej, met Daan, waar ben je?"
"Ik zit in Australië, of eigenlijk lig ik, want het is hier nu vier uur 's nachts"
"Ow, sorry, bel ik je wakker?"
"Ja... *Gaap*"
"Keej, dan hang ik je weer, mazzels."
Want zeg nou zelf, dat is helemaal niet fijn om te lezen, zelfs heel onoverzichtelijk omdat je kwijtraakt wie wat zegt. Probeer het zo te zeggen:
Daan belt Elmar op om vier uur 's middags, maar vergeet helemaal dat het in Australië vier uur 's nachts is op dat moment. Elmar reageert een beetje boos en Daan biedt zijn excuses aan en besluit om later nog terug te bellen.
Veel plezier met het schrijven en lezen van de soap. En je weet het, heb je vragen en/of opmerkingen. Plaats ze hier.
EDIT: Ik ging zelf ook al de fout in bij het schrijven van de conversatie