Auteur Topic: Sinterklaas  (gelezen 10413 keer)

Offline Robin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sinterklaas
« Reactie #60 Gepost op: 3-12-2003, 13:15:20 »
ik heb nog nooit bij sinterklaas op schoot gezeten.... :'(

t waren altijd andere kindjes die bij sinterklaas mochten komen in het dorpshuis bij ons als hij aankwam.... :-\

Ik was afgelopen weekend op een sinterklaasfeest met mijn hele schoonfamilie (het was dus bedoeld voor de kindertjes in de fam), maar wie moest er op schoot  ??? ... juist! En dan ook nog een liedje zingen voor een volle zaal  :D
Dus heb gezongen van zwarte piet die uit fietsen ging, altijd leuk  ;D
Maar goed, deze sint zette gelijk na binnenkomst zijn mijter af, omdat ie het te warm vond  :-\ echt geen gezicht... een sint zonder mijter  ::niet-ok:: , liep ook zonder mijter de deur weer uit toen ie klaar was  :(

En morgen komt ie op mijn werk, maar dan de echte  :D  :D
Ik ben aangewezen voor de persoonlijke verzorging, dus dat betekent: sinterklaas en zijn pieten voorzien van drinken, ze bijschminken, zorgen dat de weg naar de toilet vrij is etc etc

Het leuke is dat die pieten dan opeens heel goed nederlands kunnen praten  :o  :-\
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #61 Gepost op: 3-12-2003, 13:40:15 »
sinterklaas en zijn pieten voorzien van drinken, ze bijschminken, zorgen dat de weg naar de toilet vrij is etc etc

???  daar zie je toch niks van? schmink op zo'n zwarte piet  ???  ???
we're back :(

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 3-12-2003, 13:42:01 »
lippestift... sssttttt  ;)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #63 Gepost op: 3-12-2003, 23:37:44 »
Is het niet lief??? Zelfs mun kleine poezemoes geloofd nog dat er iets in de schoen van het baasje zit  :-* Pee.esss het zijn niet mijn schoenen hoor
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 3-12-2003, 23:39:17 »
Wat een grote voeten heeft het baasie! ;D

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 3-12-2003, 23:43:52 »
Wat een grote voeten heeft het baasie! ;D

Tjah het is dan ook van de "big boss" he ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #66 Gepost op: 3-12-2003, 23:46:50 »
Hoe klinken eigenlijk katten-sinterklaasliedjes, Blackmollie?

Heeft poes zich braaf gedragen? dan zal er vast wel een pakje voor het dier zijn meegebracht door de goedheiligkatman.

En heeft je plumeau ook iets gekregen, of gelooft die niet meer in sinterklaas?

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 3-12-2003, 23:49:43 »
Ik geloof in Sinterklaas, want vanmiddag zag ik hem nog hier in Enschede. ;D

Maar hij had slechts twee pieten bij zich...  ::)  ::niet-ok::

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 3-12-2003, 23:58:37 »
Ja tuurlijk zingen kleine poesjes...

Sinterklaas miauwtjuhhhhh...
Gooi wat in wat in mun mauwtjuhhhh..

Plumeau'tje is ook nog maar net een jaartje oud, dus die geloofd er nog wel in...Al heeft ze haar twijffels als ik met de kattepepernoten strooi  ;D

Toevallig had ik een cadeaubon van 15 euro gekregen, en die heb ik gisteren in de dierenwinkel omgezet tot speeltjes en snoepjes :D
Nieuwe speeltjes vinden ze echt top..!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #69 Gepost op: 4-12-2003, 16:03:12 »
Het personeel van de goedheiligman stond gisteren in een winkelcentrum bovenop mijn voet. Nog een geluk dat het een Zwarte piet (eigenlijk Griet ;D ;D) was van geringe afmetingen, want anders had ik vandaag niet kunnen gaan werken.

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 4-12-2003, 16:07:37 »
Het personeel van de goedheiligman stond gisteren in een winkelcentrum bovenop mijn voet. Nog een geluk dat het een Zwarte piet (eigenlijk Griet ;D ;D) was van geringe afmetingen, want anders had ik vandaag niet kunnen gaan werken.

had je lekker de hele dag op je pc gekund  ::)  ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #71 Gepost op: 4-12-2003, 16:32:01 »
Dat is nog eens een goed idee, Robin, ik ga meteen WEER naar dat winkelcentrum toe. Maar die zwarte pieten zijn nu natuurlijk allang weg........

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 4-12-2003, 16:35:12 »
Dat is nog eens een goed idee, Robin, ik ga meteen WEER naar dat winkelcentrum toe. Maar die zwarte pieten zijn nu natuurlijk allang weg........

en dan aan Sinterklaas gaan vragen of hij please op je voet gaat staan  ???

Yes... ik ben on-topic  8)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #73 Gepost op: 4-12-2003, 16:37:57 »
En IK ben weg, naar dat winkelcentrum. Goh, dan ontloop ik meteen de decemberdrukte. Robin, je bent af en toe onbetaalbaar, met je gouden ideeën.

Maar als Sinterklaas dan al in een van die restaurants aan zijn 8e borrel bezig is, wat moet ik DAN doen? ;D ;D

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 4-12-2003, 16:39:42 »
meezuipen  :-X

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #75 Gepost op: 4-12-2003, 16:56:22 »
En IK ben weg, naar dat winkelcentrum. Goh, dan ontloop ik meteen de decemberdrukte. Robin, je bent af en toe onbetaalbaar, met je gouden ideeën.

Maar als Sinterklaas dan al in een van die restaurants aan zijn 8e borrel bezig is, wat moet ik DAN doen? ;D ;D
meezuipen  :-X
in elk geval in de buurt blijven ja, grotere kans dat hij dan eens misstapt. Desnoods een paar drankjes voor 'm betalen om die kans nog iets groter te maken.
we're back :(

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #76 Gepost op: 4-12-2003, 21:26:54 »
Truc mislukt, de sint was met zijn personeel net vertrokken toen ik eraan kwam. Zou hij voorvoeld hebben wat ik van plan was?

Dat kan alleen maar omdat de goedheiligman alles vantevoren weet. Misschien is het ook maar beter zo. Stel dat het een hulpsint was, die mij kent.

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 4-12-2003, 21:31:03 »
dan had je nu in het ziekenhuis gelegen  ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #78 Gepost op: 4-12-2003, 22:05:44 »
Die hulpsint die ik ken, is een oervervelend mannetje, die kan er echt niet tegen als hij midden in de zomer voor namaaksint wordt uitgemaakt. Nou gaat dat na een keer of dertig ook wel vervelen ;D ;D, maar als hij verder nou in orde was, maar hij voelt zich heel erg verheven boven de anderen, en dat is gewoon niet leuk.

Dus het zou best eens hebben kunnen gebeuren, dat ik DIE hulpsint tegen het lijf was gelopen.

Ik heb eens ergens gewerkt, bij de Sociale Verzekeringsbank te Maastricht, daar hadden ze ook een keer een sinterklaasviering. Wat had de voorzitter van de personeelsvereniging nou gedaan? In plaats van Sint en Piet, kwamen er TWEE sinterklazen het kantoor binnen. Dat kon daar rustig, want op die plek kwamen geen kinderen. Het is een ontzettend leuke middag geworden. We hebben alle sinterklaasliedjes dus twee keer gezongen. Ik heb het nog ergens op video staan, maar kan het niet meer afdraaien, verkeerde systeem.