Ik heb een plat dak. En ik niet alleen, mijn medeflatgenoten eveneens. Je moet niet vergeten, de goede man is al ongeveer 1700 jaar oud, en niet meer zo snel als vroeger. Dus puntdaken zijn een beetje riskant voor hem, tegenwoordig.
Tip voor de mensen met een puntdak: leg er wat anti-slip matjes op, dit zal de sint zeer waarderen, en het zal hoogstwarschijnlijk rijkelijk beloond worden (heb ik van horen zeggen).
Voorts heb ik met een overbuurman (voor zover je daarvan kan spreken) gepraat. Deze heeft afgelopen week speciaal zijn schoorsteen laten vergroten. Dat hij dit juist in de afgelopen week deed, kan geen toeval zijn. De bewoner had namelijk een computer op zijn verlanglijstje staan. Zoals iedereen weet, past zo'n apparaat niet door de standaard rook-kanalen van de huidige schoorstenen, vandaar deze aanpassing.
Maar ook Annuh heeft gelijk hoor, jullie realiseren zich niet dat Sinterklaas Tilburg een hele leuke stad vindt. dat maakt de kans natuurlijk veel groter dat ik mijn surprise TOCH van de enige echte Sinterklaas heb gekregen, en dat Intikker alleen maar als hulp-sint heeft opgetreden.