geweldig hoor sinterklaas
geloof me ik vind het allemaal harstikke leuk, zing met alles lekker mee, maar........
gister mocht kevin natuurlijk zijn schoen zetten, ahhh pittig zal je denken. nou dat denk ik ook iedere keer weer, maar nu wil het altijd anders lopen dan dat ik in mijn hoofd had
gister: schoen(en) gezet en flink zitten zingen!, kevin naar bed gebracht, en kevin is zonder problemen zingent (ahhh schattig) in slaap gevallen.
ik ben flink wezen chatten, en lag om een uur of ehhhh half 2 in bed.
vandaag: dan hoor je het ineens, voetjes op het zijl! nu al! dat kan niet! hoe laat is het?? f*ck tis nog niet eens 5 uur
. kev ga weg, ga slapen. je weet eigenlijk wel dat het gewoon geen zin heeft om dat jong terug naar zn bed te sturen, maar je bent gewoon TE moe om op staan.
dan gaat het gebeuren, iedere keer als je denkt dat het stil in huis word en je BIJNA in slaapt drijgt te vallen, hoor je die voetjes weer aankomen, lichten aan, mama mag ik in mn schoen kijken.
uiteindelijk ben ik maar om kwart voor 7 uitgegaan (eerder ging echt niet) en heb (dat dan weer wel) met veel plezier gezien hoe kevin blij verrast was met dat wat in zn schoen zat
mja slapen dat wil ie nu niet meer natuurlijk, en nu moet ik ook nog met goed fatsoen een piettenmuts gaan zitten maken (eerst mn koffie op hoor) en vervolgens zit je hier al voor 8uur als enigste vaste bezoeker (wonderlijk genoeg zijn er wel 14(!) gasten, best veel zo vroeg) en ben van ellende maar mijn sint leed even met jullie gaan delen, omdat er ..........nu niets te lezen is op het forum !
zo ik ben het weer even kwijt, en ga nu fijn weer een beetje voor me uit staren
, en ga me maar vast voorbereiden op de volgende schoenzet dag
iedereen veel plezier met sint deze dag en natuurlijk alle sint dagen die nog komen gaan