Annemieke wat fijn joh dat jullie niks hebben gemerkt van de rellen en dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad ...ik kreeg weer helemaal heimwee na het lezen van je verslagje...Parijs is een mooie stad...nou ja als je van cultuur houdt dan.
Leuk Bakkertje
, dan ga je zelf toch ook een keertje, als je over een tijdje weer wat meer energie hebt dan? Is je man dan na 11 jaar echt nog steeds niet over te halen...?
Mooi dat je stage iig wel goed gaat!
Annemieke: fijn zo dat je niks van de rellen gemerkt hebt en dat je een leuke tijd gehad hebt in Paris
Thx Nostra
Malcolm: wat jammer dat ik jouw verjaardag nu gemist heb. Nu kom je vast pas weer volgend jaar 16 nov terug...?
Indien eerder: alsnog gefeliciteerd!
Heb je een leuke dag gehad? Hoe is het eigenlijk met je?
EIDM, wat ontzettend leuk dat je @miesh gesproken hebt!! Ik zal haar snel maar weer bellen voor alle roddels over jou dan
. Heb je HP al uit?
Ik heb het deze week ook vooral druk gehad met mn stage... Zowaar voor het eerst echt les gegeven op de middelbare school!
En het ging best goed en was nog leuk ook!
Dus daar ben ik echt blij om. Khad donderdag een 3e klas Latijn en vrijdag een 1e klas Grieks. Bij die 1e klas heb ik vooral erg veel lol gehad, want ik heb een paar leerlingen een Grieks tekstje laten naspelen, over Herakles die de koppen afhakt van een veelkoppige slang. Dat was echt zo grappig
en zij vonden het volgens mij ook erg leuk!