Ja, nou, ik vind zelf best veel voor die drie daagjes (nog niet eens, vanwege reistijd). Vrijdags euhmm langs de Seine gewandeld, gewinkeld, plein van de Bastille en de Opéra aldaar bekeken. 's Avonds erg leuk restaurantje aan de Seine, met dank aan de reisgids die ook prijsindicaties gaf!
Zaterdag Eiffeltoren, lekker cliché romantische foto's gemaakt net als alle honderden andere toeristen die om ons heen stonden
. We zijn er helaas niet op geweest, want de enorm verschrikkelijk lange rij vonden we te zonde van de tijd. Maar het was toch een beetje mistig dus ik denk dat het uitzicht niet echt op zijn best was geweest. Verder de Champs Elysées, waar we zowaar ook gewinkeld hebben
met de Arc de Triomphe, ook nog de Notre Dame (van binnen en buiten) en het Centre Pompidou (alleen van buiten). 's Avonds erg leuke cocktailbar bezocht
.
Zondag Centre Pompidou van binnen, dwz het gedeelte van de permanente tentoonstelling van moderne kunst dat niet dicht was
. Daarna, inmiddels helemaal uitgeput, nog snel de Sainte Chapelle gezien: verrassend mooi!
Maar toen hadden we al niet meer veel rust want de Thalys moest alweer gehaald worden... Onderweg nog twee erg leuke Belgische kroegjes bezocht toen we in Antwerpen op de trein moesten wachten
.
Dus al met al, erg leuk, en ook veel gezien toch? Mss vergeet ik nu ook nog wel wat...