Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2111403 keer)

Offline juudith

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #16120 Gepost op: 7-11-2005, 19:50:12 »
Feli Lautjuh en Doris en alle andere jarigen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16121 Gepost op: 7-11-2005, 21:01:24 »
Grappig om op deze manier nog eens oude bekenden de revue te zien passeren.

Doris en Lautjuh, van harte dus, en ook aan alle anderen die een extra kaarsje op hun taart mochten zetten.

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #16122 Gepost op: 7-11-2005, 22:43:50 »
 ::joehoe:: Lautjuh gefeliciteerd nog  ::bravo::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16123 Gepost op: 9-11-2005, 14:03:34 »
Komen die hier dan nog wel eens? ::)

Bakkertje, toch wel fijn dat je het nu weet. Pas wel op met je studie, rustig aan doen hoor! Heeft de dokter iets gezegd over hoe lang hij/zij denkt dat het gaat duren of is dat totaal onbekend? Nouja, ik hoop voor je niet al te vreselijk lang!

Ik heb inmiddels alledrie mijn tentamens terug: 8 voor Latijnse epiek, 7,7 voor Grieks (Herodotus) en 7 voor Latijnse satire! Alles gehaald dus! Daar ben ik dan ook erg blij om. Hoop dat mn vriend ook zijn beide tentamens heeft gehaald (Herodotus iig wel).

Verder heb ik maandag en vandaag enkele lessen op de middelbare school geobserveerd en dat was wel erg leuk. Heb een erg goede en aardige begeleider gelukkig, en ik zie het zelf lesgeven al ietsje meer zitten (hoewel ik nog steeds wel zenuwachtig er voor ben). Ben er nog niet uit welke klas ik het liefst les zou willen geven: in de derde klas is de stof natuurlijk simpeler, maar de 6eklassers doen echt heel goed mee. Ik scheel alleen wel heel erg weinig met die oudste leerlingen in leeftijd, da's wel raar! Nouja, morgen eerst nog maar eens in de eerste klas een les bekijken.

En dan ga ik vrijdag naar Parijs...! We zitten wel heel erg in spanning hoe het verloopt met al die rellen daar, maar ws. is het toch niet zo erg dat we niet kunnen gaan. Hoop ik iig, we verheugen ons er natuurlijk ontzettend op! ::regenboog::

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #16124 Gepost op: 9-11-2005, 14:15:51 »
Annemieke gefeliciteerd ::bravo:: je mag alleen nog maar feliciteren in de molshoop volgens mij

En heeel veel plezier in Parijs (als je gaat, wat je vast wel doet)!

::zwaai::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #16125 Gepost op: 9-11-2005, 19:43:58 »
Gefeliciteerd Annemieke en nog veel plezier in Parijs!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #16126 Gepost op: 9-11-2005, 19:48:34 »
Veel plezier in Parijs!! :D ::bravo::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16127 Gepost op: 9-11-2005, 19:50:39 »
Gefeliciteerd Annemieke en nog veel plezier in Parijs!
Doe maar net alsof er geen banlieus bestaan, he...... ::tandpastasmiley::

Gefeliciteerd met je goede resultaten, en dat geldt ook voor je wederhelft.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16128 Gepost op: 10-11-2005, 16:17:40 »
Bakkertje, toch wel fijn dat je het nu weet. Pas wel op met je studie, rustig aan doen hoor! Heeft de dokter iets gezegd over hoe lang hij/zij denkt dat het gaat duren of is dat totaal onbekend? Nouja, ik hoop voor je niet al te vreselijk lang!

Ja is idd wel heel erg fijn om te weten Annemieke.....ben dan ook wel blij dat het niks "ernstigs" is zeg maar :)
Hoe lang het gaat duren weet ik niet, maar ik neem heel veel rust en dat is het beste medicijn tegen pfeiffer...dus nu is het afwachten totdat ik me weer beter ga voelen :D

Ik werk inmiddels halve dagen op mijn stageadres en ik ga halve dagen naar cursus, nou ja één keer per week dan...maar dat kan ik nog net opbrengen allemaal.

Gelukkig ben ik lekker bij wat huiswerk betreft, dat scheelt weer heel veel voor later en met de mededeling dat ik niet van de opleiding hoef ben ik echt wel heel erg blij natuurlijk, want daar twijfelde ik wel heel erg aan hoor! :-\\

Maar goed lekker dat jij goede resultaten hebt geboekt joh!!! je hebt er dan ook heel hard voor moeten werken ::jaja::
kan me ook voorstellen dat je het moeilijk vind om een keuze te maken voor later, ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde gehad toen ik moest beslissen welke klassen ik wilde doen tijdens mijn stage...maar ik voel me nu heel lekker bij mijn keuze voor groep 1 & 2....was dus een juiste beslissing ::ok::

In ieder geval heel veel plezier in Parijs, het is een prachtige stad om door heen te dwalen, maar ja of dat nu wel zo verstandig is...geen idee ???

Have a nice trip ::zwaai::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #16129 Gepost op: 10-11-2005, 17:20:01 »
mooi nieuws om te horen bakkertje! veel plezier op de opleiding!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16130 Gepost op: 10-11-2005, 19:41:08 »
En heeel veel plezier in Parijs (als je gaat, wat je vast wel doet)!

::zwaai::
veel plezier in Parijs!
Veel plezier in Parijs!! :D ::bravo::
Doe maar net alsof er geen banlieus bestaan, he...... ::tandpastasmiley::
In ieder geval heel veel plezier in Parijs, het is een prachtige stad om door heen te dwalen, maar ja of dat nu wel zo verstandig is...geen idee ???

Have a nice trip ::zwaai::
Wow, dank jullie wel! Dat gaat helemaal lukken! ::love:: :D Ga zo maar eens naar huis om wat spulletjes te pakken en dan heel erg vroeg naar bed, want we hebben de trein van 7 uur 's ochtends!

Gefeliciteerd met je goede resultaten, en dat geldt ook voor je wederhelft.
Ook bedankt voor al die felicitaties, en idd heeft hij ook allebei zijn tentamens gehaald, gelukkig! :D Maarre Bakkertje...
Maar goed lekker dat jij goede resultaten hebt geboekt joh!!! je hebt er dan ook heel hard voor moeten werken ::jaja::
Euh, dat valt dus niet echt te zeggen... ::) :-[ Maargoed, ik heb iig weer geluk gehad, zoals gewoonlijk! ::trots::

Mooi dat je iig niet van je opleiding hoeft Bakkertje! Gelukkig dat je toch een beetje stage kunt lopen.

Tot na het weekend ::zwaai::

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #16131 Gepost op: 11-11-2005, 17:13:40 »
veel plezier nog Annemieke!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16132 Gepost op: 15-11-2005, 12:53:11 »
Thx, het was heel gaaf! ::love::
Niets gemerkt van de rellen ::ok::.

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #16133 Gepost op: 15-11-2005, 13:01:16 »
Thx, het was heel gaaf! ::love::
Niets gemerkt van de rellen ::ok::.
cool ::ok:: ::ok::
heb je veel gezien van parijs?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16134 Gepost op: 15-11-2005, 21:08:28 »
Ja, nou, ik vind zelf best veel voor die drie daagjes (nog niet eens, vanwege reistijd). Vrijdags euhmm langs de Seine gewandeld, gewinkeld, plein van de Bastille en de Opéra aldaar bekeken. 's Avonds erg leuk restaurantje aan de Seine, met dank aan de reisgids die ook prijsindicaties gaf! ;)

Zaterdag Eiffeltoren, lekker cliché romantische foto's gemaakt net als alle honderden andere toeristen die om ons heen stonden ;D. We zijn er helaas niet op geweest, want de enorm verschrikkelijk lange rij vonden we te zonde van de tijd. Maar het was toch een beetje mistig dus ik denk dat het uitzicht niet echt op zijn best was geweest. Verder de Champs Elysées, waar we zowaar ook gewinkeld hebben ::tandpastasmiley:: met de Arc de Triomphe, ook nog de Notre Dame (van binnen en buiten) en het Centre Pompidou (alleen van buiten). 's Avonds erg leuke cocktailbar bezocht ::tandpastasmiley::.

Zondag Centre Pompidou van binnen, dwz het gedeelte van de permanente tentoonstelling van moderne kunst dat niet dicht was ::). Daarna, inmiddels helemaal uitgeput, nog snel de Sainte Chapelle gezien: verrassend mooi! ::ok:: Maar toen hadden we al niet meer veel rust want de Thalys moest alweer gehaald worden... Onderweg nog twee erg leuke Belgische kroegjes bezocht toen we in Antwerpen op de trein moesten wachten :).

Dus al met al, erg leuk, en ook veel gezien toch? Mss vergeet ik nu ook nog wel wat... :-[

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16135 Gepost op: 16-11-2005, 07:51:16 »
Annemieke wat fijn joh dat jullie niks hebben gemerkt van de rellen en dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad ::bravo:: ...ik kreeg weer helemaal heimwee na het lezen van je verslagje...Parijs is een mooie stad...nou ja als je van cultuur houdt dan. ;D

Met mij gaat het best goed op dit moment...gisteren weer een poging gedaan om naar school te gaan, maar na vier uur heb ik al weer het pand moeten/mogen verlaten omdat ik letterlijk lag te dutten in de klas. Ik vind dat nog erg vermoeiend en mijn stage gaat me dan ook stukken beter af op dit moment :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #16136 Gepost op: 16-11-2005, 08:04:08 »
 ::jarig:: Malcolm Gefeliciteerd met je verjaardag  ::bravo:: en een fijne dag toegewenst  ::feest::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #16137 Gepost op: 16-11-2005, 08:25:46 »
 ::feest:: Malcolm, Gefelicteerd met je verjaardag! maak er een mooie dag van!!  ::jarig:: ::jarig::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #16138 Gepost op: 16-11-2005, 11:57:28 »
MALCOLM VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 28STE VERJAARDAG.

MAAK ER EEN LEUKE DAG VAN!   ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16139 Gepost op: 16-11-2005, 13:14:08 »

Malcolm, je zult vast nieuwsgierig genoeg zijn, om te kijken of ze ook aan je denken vandaag.

::jaja:: dus. Maak er een leuke dag van.