Wow Annemieke, je hebt dus drukke tijden voor de boeg meid...geniet er maar lekker van joh! Parijs is echt helemaal te gek...ik wil er zo graag met mijn mannetje naar toe, maar die is geloof ik fobisch voor romantische vakanties
Vandaag heb ik een goede dag om het zo maar even te noemen, ik ben niet meer zo doodop als de afgelopenw eken en ik ben lekker aan het rommelen in huis en ben ik druk bezig met de achterstand weg te werken wat huiswerk betreft voor de opleiding.
Voor mijn opleiding moest ik een portret tekenen van een gezinslid of van je idool, ik heb gekozen om mijn jongste te vereeuwigen, maar aangezien ik niet kan tekenen is het een ramp geworden...hihi
......geef mij klei vilt, papier of wat dan ook en ik kan er iets mee, maar geef me een tekenpotlood dan moet ik helaas bekennen dat ik er weinig mee kan.
Voor de rest zit ik nog te wachten op de uitslag van het pfeifferbloedonderzoek, ik hoop maandag een uitslag te krijgen en anders wachten we nog maar een paar daagjes...wel spannend hoor want ik ben benieuwd of ik het nu wel of niet heb en zo niet wat het dan wel is wat me zo zwak, ziek en wat dan ook maakt de afgelopen maanden/jaren....dat zou betekenen dat ik flink de medische molen in mag en daar zie ik toch wel een beetje tegenop hoor...ik ben liever ver weg van ziekenhuizen en dergelijke
fijn weekend allemaal