Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2111376 keer)

Offline Eirc

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #16080 Gepost op: 29-10-2005, 09:48:53 »
PROFICIAT Daedalus
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline JvB

• Forumlid
« Reactie #16081 Gepost op: 29-10-2005, 09:52:54 »
::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig:: ::feest:: ::jarig::
Daedalus, Gefeliciteerd  ::ok::

Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #16082 Gepost op: 29-10-2005, 09:56:55 »
::feest:: ::feest:: ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: Gefeliciteerd Daedalus!!  ::bravo:: ::bravo:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig::

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #16083 Gepost op: 29-10-2005, 12:00:01 »

26 jaar!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Daedalus :-* 
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #16084 Gepost op: 29-10-2005, 13:04:26 »
gefeliciteerd daedaelus! ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16085 Gepost op: 29-10-2005, 14:56:05 »
Gefeliciteerd met je verjaardag Daedalus!

Heej, de Bar  is er nog.
Jazeker is die er nog, natuurlijk! Wel wat minder gezellige gesprekken en wat meer alleen maar felicitaties, maar toch... :-X

Ik ben hard aant vertalen voor mijn tentamen van komende maandag, mag ook eigenlijk helemaal niet computeren... Maar toch altijd weer gezellige mailtjes om te beantwoorden enzo he. Vandaag en morgen zijn trouwens de voorstellingen van de musical van Johan (die vriend van mij die ook op de fandag was), zie hier. Ik ga er morgen heen, ben superbenieuwd! Hij heeft er zo'n twee jaar heel hard aan gewerkt en nu is het dan eindelijk zover!

Verder komen volgend weekend Anne-Marie :D en nog een andere vriendin naar Nijmegen :D, zo leuk! En het weekend daarop - ik weet niet of ik dat al verteld had?? - ga ik een weekendje naar Parijs met mn vriend... ::regenboog:: Ook superveel zin in uiteraard ::trots::.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16086 Gepost op: 29-10-2005, 15:03:47 »
Wow Annemieke, je hebt dus drukke tijden voor de boeg meid...geniet er maar lekker van joh! Parijs is echt helemaal te gek...ik wil er zo graag met mijn mannetje naar toe, maar die is geloof ik fobisch voor romantische vakanties ;D

Vandaag heb ik een goede dag om het zo maar even te noemen, ik ben niet meer zo doodop als de afgelopenw eken en ik ben lekker aan het rommelen in huis en ben ik druk bezig met de achterstand weg te werken wat huiswerk betreft voor de opleiding.
Voor mijn opleiding moest ik een portret tekenen van een gezinslid of van je idool, ik heb gekozen om mijn jongste te vereeuwigen, maar aangezien ik niet kan tekenen is het een ramp geworden...hihi ::schaam:: ......geef mij klei vilt, papier of wat dan ook en ik kan er iets mee, maar geef me een tekenpotlood dan moet ik helaas bekennen dat ik er weinig mee kan.

Voor de rest zit ik nog te wachten op de uitslag van het pfeifferbloedonderzoek, ik hoop maandag een uitslag te krijgen en anders wachten we nog maar een paar daagjes...wel spannend hoor want ik ben benieuwd of ik het nu wel of niet heb en zo niet wat het dan wel is wat me zo zwak, ziek en wat dan ook maakt de afgelopen maanden/jaren....dat zou betekenen dat ik flink de medische molen in mag en daar zie ik toch wel een beetje tegenop hoor...ik ben liever ver weg van ziekenhuizen en dergelijke ;)

fijn weekend allemaal ::zwaai::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16087 Gepost op: 29-10-2005, 15:20:49 »

Parijs is echt helemaal te gek...ik wil er zo graag met mijn mannetje naar toe, maar die is geloof ik fobisch voor romantische vakanties ;D
Haal hem over door hem te vertellen dat je ook door de catacomben kunt dwalen, en daar oog in oog komt te staan met de overblijfselen van 6 miljoen Parijzenaars. Ja, en als je daar dan TOCH bent..... ::trots::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16088 Gepost op: 29-10-2005, 16:21:27 »
Wow Annemieke, je hebt dus drukke tijden voor de boeg meid...geniet er maar lekker van joh! Parijs is echt helemaal te gek...ik wil er zo graag met mijn mannetje naar toe, maar die is geloof ik fobisch voor romantische vakanties ;D
Hehe, die van mij dus gelukkig niet ::trots::. Hij is ook nog nooit in Frankrijk geweest zelfs, dus we vonden allebei dat dat wel eens tijd werd! (Ik ben wel al een paar keer in Parijs geweest.) Genieten zal ik dan iig dus zeker doen, dankjewel! Komende week wordt idd nog even stressen. Maar het Vergilius vertalen gaat vandaag wel aardig.

Citaat
Vandaag heb ik een goede dag om het zo maar even te noemen, ik ben niet meer zo doodop als de afgelopenw eken en ik ben lekker aan het rommelen in huis en ben ik druk bezig met de achterstand weg te werken wat huiswerk betreft voor de opleiding.
Mooi dat het vandaag eventjes wat beter gaat Bakkertje! Maar nu niet meteen zo druk bezig gaan zijn dat je weer opnieuw instort he :-\\. Idd spannend dat bloedonderzoek, laat weten wat eruit gekomen is!

Wat vond je zoontje zelf van je tekening? ;D

Jos, hm, die catacomben zijn iig niet onze eerste bestemming... ::ohno:: :P

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #16089 Gepost op: 29-10-2005, 20:01:43 »
Verder komen volgend weekend Anne-Marie :D en nog een andere vriendin naar Nijmegen :D, zo leuk! En het weekend daarop - ik weet niet of ik dat al verteld had?? - ga ik een weekendje naar Parijs met mn vriend... ::regenboog:: Ook superveel zin in uiteraard ::trots::.
Gezellig :)
En dat weekend drna is uuh.. weeekend van de 13e? Dan ben ik in Nijmegen :P

Alsnog beterschap bakkertje.. Ik hoop dat je er weer bovenop komt.. ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16090 Gepost op: 29-10-2005, 20:54:56 »
Gezellig :)
ja, leuk he :D

Citaat
En dat weekend drna is uuh.. weeekend van de 13e? Dan ben ik in Nijmegen :P
Ja klopt, leuk dat je weer naar Nijmegen komt! Nog steeds aan dus met je vriendje daar? :) Wel balen hoor dat jullie zo ver uit elkaar wonen :-\\.

Ik ga trouwens komende dinsdag voor het eerst langs bij mn stageschool, dan alleen nog maar om afspraken te maken maargoed... Vind t best eng al bij voorbaat :-\\ maar ook wel een beetje leuk. Denk ik. :-[

Hebben jullie btw allemaal Wallace & Gromit al gezien?! Zo niet: doe dat zo snel mogelijk! ::jaja:: ;)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #16091 Gepost op: 30-10-2005, 15:08:13 »
hoewel het een dag te laat is, Daedalus feli met je verjaardag!

(ben volgende week niet heel veel op het forum te vinden, heb namelijk toetsweek)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16092 Gepost op: 30-10-2005, 15:12:06 »
Nostradamus: bij deze, alvast heel veel succes met je toetsen.  ::zwaai:: ::zwaai::

Edit: uiteraard ook aan Jorg, Eefjuh, Eck, en aan alle niet geregistreerde RN-bezoekenden ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 30-10-2005, 20:58:02 door Bodejos »

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #16093 Gepost op: 30-10-2005, 15:13:39 »
Nostradamus: bij deze, alvast heel veel succes met je toetsen.  ::zwaai:: ::zwaai::

thanx!  ;)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #16094 Gepost op: 30-10-2005, 20:40:11 »
heeft nostra ook al proefwerkweek? iedereen echt he, eck, ik, nostra, eefjuhs school
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #16095 Gepost op: 30-10-2005, 22:46:17 »
Succes iedereen die komende week aan de toetsen zit..

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16096 Gepost op: 31-10-2005, 12:36:07 »
Dankjewel ;)

Eerste tentamen (van de drie) gehad, over Latijns epos. Viel erg mee, hebk wel gehaald ::jaja::. Hij is altijd erg snel met nakijken dus ik ga zo even naar hem toe vragen of ie het cijfer al heeft... Maar nu natuurlijk weer de hele middag studeren voor het tentamen van donderdag!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16097 Gepost op: 31-10-2005, 14:29:05 »
En ja hoor, ik heb de belangrijkste uitslag van deze week binnen.

ik heb dus pfeiffer :(, weliswaar een pfeiffer die al een aantal maanden sluimert, maar nu de kop heeft opgestoken in een ernstiger vorm, doordat ik onlangs zo ziek ben geweest.
Dit verklaard dus het feit dat ik me vanaf de zomervakantie al niet zo lekker heb gevoeld....ik mag/moet doen waar ik zin in heb en voor de rest moet ik rustig aan doen en veel luieren...dat was tenminste het advies van mijn dokter.

Tja dat was toch wel even schrikken toen ik net om twee uur naar mijn dokter belde...de tranen zaten even hoog maar kwamen niet echt...gelukkig kreeg ik een hele leuke mentale oppepper in de vorm van een mega leuke beterschapskaart....en loop ik nu met een megagrijns op mijn gezicht. ;D

Iedereen die deze week toetsen, examens, tentamens heeft wil ik heel veel succes toewensen...zet hem op en maak er het beste van ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #16098 Gepost op: 31-10-2005, 15:33:24 »
Vreselijk balen Bakkert, zeker nu je eindelijk met die opleiding was begonnen. Rustig aan doen en snel weer beter worden! :-* ::hug::

En iedereen met toetsen heel veel succes! :D ::ok::

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #16099 Gepost op: 31-10-2005, 15:54:14 »
sterkte Bakkertje en hopen dat je weer snel beter bent!