Mooi van je vader Bakkertje! Ben je zelf ook alweer wat opgeknapt?
Nicky, waar geef je les in dan?
Prima, al helemaal gewend. Nog steeds een aantal kleine klusjes die gedaan moeten worden (dingetjes ophangen enzo). En in het jouwe?
Mooizo! Ja ik moet nu ook mijn Wallace & Gromit-posters ophangen natuurlijk
. Ik ben inmiddels ook wel gewend ja, vond het wel lang duren maargoed... Ik ben er ook wel heel weinig moet ik zeggen (wat ik eigenlijk niet echt erg vind). Overdag bijna altijd op de uni, daar studeert het toch handiger, fijner en (helaas voor dat studeren
) ook veel gezelliger... en voor de rest natuurlijk veel bij mn vriend, vrienden, toneel, feestjes, en int weekend meestal bij mn ouders. Nu ben ik al bijna een week in Gouda vanwege de herfstvakantie, heb gelukkig idd keiveel gedaan aan mijn tentamens (over anderhalve week) maar zometeen 'mag' ik dan eindelijk eindelijk weer naar Nijmegen!
Hoera! Vond het echt verschrikkelijk lang duren
.
De twee radiofragmentjes van mij bij Giel heb ik overigens
hier (dat van dinsdag) en
hier (dat van donderdag) online gezet voor wie ze nog zou willen horen.
Iedereen alvast een heel fijn weekend, denk dat het wel weer even duurt voor ik weer langskom... Zaterdag heb ik afgesproken met vijf nichtjes van me, erg bijzonder want dat hebben we nog nooit eerder gedaan (leeftijden variëren van 11 tot 28), wordt vast heel gezellig!