Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2111357 keer)

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #16000 Gepost op: 15-10-2005, 16:09:22 »
Oja, blijf zitten tijdens de aftiteling...
Leuk is dat altijd, bloopers?

Die mensen net voor m'n deur waren wat minder blij... ze reden met zo'n auto van de glashandel maar de ene balk waar de ramen op staan had het begeven met als gevolg dat er (volgens hem) ongeveer 20 m2 glas aan diggelen op straat lag. :o Wonder boven wonder stond er op die plek net geen auto geparkeerd waardoor de schade erg meeviel. Maar wat een puinhoop zeg.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #16001 Gepost op: 15-10-2005, 16:17:51 »

Die mensen net voor m'n deur waren wat minder blij... ze reden met zo'n auto van de glashandel maar de ene balk waar de ramen op staan had het begeven met als gevolg dat er (volgens hem) ongeveer 20 m2 glas aan diggelen op straat lag. :o Wonder boven wonder stond er op die plek net geen auto geparkeerd waardoor de schade erg meeviel. Maar wat een puinhoop zeg.
Je had er op dat moment even niet aangd8 om het toevallig op te nemen op de camera..
Of om er stiekum een foto van te maken..  ;)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #16002 Gepost op: 15-10-2005, 16:49:19 »
Je had er op dat moment even niet aangd8 om het toevallig op te nemen op de camera..
Of om er stiekum een foto van te maken..  ;)
Nee, het glas lag al op straat... en heb een bezem gepakt en ben gaan helpen met opruimen. ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16003 Gepost op: 15-10-2005, 18:53:39 »
Leuk is dat altijd, bloopers?
nee, gewoon nog een klein grapje... ga maar kijken! Echt doen hoor!

Zal idd wel een chaos geven al dat glas ja... Goed van je dat je mee bent gaan opruimen (ipv dat je een foto hebt gemaakt ;))!

Bevalt het eigenlijk in je nieuwe huis?

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #16004 Gepost op: 15-10-2005, 21:32:52 »
nee, gewoon nog een klein grapje... ga maar kijken! Echt doen hoor!
Doe ik bijna altijd, na House On Haunted Hill zit ook een stukje, volgens mij bij Monsters Inc ook en de karaoke van Shrek is ook geweldig. :D

Citaat
Bevalt het eigenlijk in je nieuwe huis?
Prima, al helemaal gewend. Nog steeds een aantal kleine klusjes die gedaan moeten worden (dingetjes ophangen enzo). :-[ En in het jouwe?

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16005 Gepost op: 16-10-2005, 10:03:55 »
Bakkertje, gaat het al wat beter?

Lief dat je er naar vraagt Annemieke ::hug:: :-*...maar het gaat nog steeds niet de goede kant met me op...naast een fikse keelontsteking heb ik dus ook een ontsteking aan mijn maag/darmkanaal en dat betekend dat ik nog steeds geen eten kan binnen houden...wel ideaal als je een paar kilo wilt afvallen :P..maar leuk is absoluut anders!

Morgen mag ik weer naar de huisarts en dan wordt er ook bekeken of mijn keelmandelen eruit gehaald gaan worden, omdat die ook flink uit de kluiten zijn gewassen...'t is allemaal afwachten dus :(

Voor de rest baal ik enorm van het feit dat ik eindelijk kon gaan beginnen met mijn studie, maar dat ik nu door ziekte de eerste keren al verstek moet laten gaan...'t zit me neit mee maar we hebben nog bijna een heel jaar om alles in te halen :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16006 Gepost op: 16-10-2005, 10:27:04 »
Gezondheid is toch inderdaad het belangrijkste wat je hebt. Die dagen dat je ziek bent, zijn erg vervelend. Je studie loopt er weliswaar vertraging mee op, maar die kun je inlopen.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16007 Gepost op: 16-10-2005, 14:51:56 »
Gezondheid is toch inderdaad het belangrijkste wat je hebt. Die dagen dat je ziek bent, zijn erg vervelend. Je studie loopt er weliswaar vertraging mee op, maar die kun je inlopen.

ik weet het Bodejos...maar als je al zoveel vertraging hebt opgelopen en je mag dan eindelijk beginnen dan is dit toch wel een domper hoor...maar gelukkig ben ik van nature vaak erg vrolijk dus zet ik me er wel weer over heen ;) ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16008 Gepost op: 16-10-2005, 16:31:42 »
Vasthouden aan je vrolijkheid, daar is verder niets tegenin te brengen ::ok::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #16009 Gepost op: 16-10-2005, 16:38:10 »
Vasthouden aan je vrolijkheid, daar is verder niets tegenin te brengen ::ok::

Zo is dat ze zeggen altijd 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleeft maar het geld ook voor 1 dag niet vrolijk zijn geweest is ook 1 dag niet geleeft  ::rofl::

Net lekker gezwommen en heb lesgegeven vanmiddag was hartstikke leuk en gezellig  ::ok::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16010 Gepost op: 17-10-2005, 11:17:18 »
Na een aantal hele spannende weken kreeg ik net te horen dat mijn vader vandaag het ziekenhuis mag verlaten ::bravo::

...wie had dat drie weken geleden nog gedacht, dat hij wandelend het ziekenhuis zou kunenn verlaten?

Mijn dag kan dus niet meer stuk dat begrijpen jullie vast wel ::tandpastasmiley:: ::trots:: ::bravo::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16011 Gepost op: 17-10-2005, 11:27:46 »
 ::ok:: ::ok:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::ok:: ::ok::

Fijn voor jou en je vader. Nu maar hopen dat het herstel zich thuis doorzet.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #16012 Gepost op: 17-10-2005, 12:06:50 »
Bakkertje wat goed nieuws lieverd  ::bravo:: ::bravo:: Hopen dat hij thuis verder hersteld en een fijne dag verder  ::bravo:: ::bravo::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #16013 Gepost op: 17-10-2005, 13:50:43 »
gefeliciteerd Bakkertje! Hopen dat het herstel thuis voorspoedig gaat
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #16014 Gepost op: 17-10-2005, 14:01:14 »
Ik zie in de kalender dat Daantje17 vandaag jarig is:

Proficiat, als je dit nog ooit zal lezen. ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16015 Gepost op: 20-10-2005, 09:21:40 »
Mooi van je vader Bakkertje! Ben je zelf ook alweer wat opgeknapt?
Nicky, waar geef je les in dan?

Prima, al helemaal gewend. Nog steeds een aantal kleine klusjes die gedaan moeten worden (dingetjes ophangen enzo). :-[ En in het jouwe?
Mooizo! Ja ik moet nu ook mijn Wallace & Gromit-posters ophangen natuurlijk ;D. Ik ben inmiddels ook wel gewend ja, vond het wel lang duren maargoed... Ik ben er ook wel heel weinig moet ik zeggen (wat ik eigenlijk niet echt erg vind). Overdag bijna altijd op de uni, daar studeert het toch handiger, fijner en (helaas voor dat studeren :P) ook veel gezelliger... en voor de rest natuurlijk veel bij mn vriend, vrienden, toneel, feestjes, en int weekend meestal bij mn ouders. Nu ben ik al bijna een week in Gouda vanwege de herfstvakantie, heb gelukkig idd keiveel gedaan aan mijn tentamens (over anderhalve week) maar zometeen 'mag' ik dan eindelijk eindelijk weer naar Nijmegen! :D Hoera! Vond het echt verschrikkelijk lang duren :-[.

De twee radiofragmentjes van mij bij Giel heb ik overigens hier (dat van dinsdag) en hier (dat van donderdag) online gezet voor wie ze nog zou willen horen.

Iedereen alvast een heel fijn weekend, denk dat het wel weer even duurt voor ik weer langskom... Zaterdag heb ik afgesproken met vijf nichtjes van me, erg bijzonder want dat hebben we nog nooit eerder gedaan (leeftijden variëren van 11 tot 28), wordt vast heel gezellig!

::zwaai::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #16016 Gepost op: 20-10-2005, 10:46:31 »
Mooi van je vader Bakkertje! Ben je zelf ook alweer wat opgeknapt?

Ik ben nog steeds niet de oude joh ::ohno::...ik baal er enorm van want sinds gisteren zijn de verschijnselen van keelpijn en oorpijn weer toegenomen...ben net bij de huisarts geweest en die heeft me doorgestuurd om bloed te laten prikken...ze vermoedt dat ik mss toch wel pfeiffer heb..al denk ikzelf van niet hoor en zijn mijn amndelen de boosdoeners...we wchten nu maar eventjes af :)

Dit betekend wel dat ik mijn geplande ziekenbezoek aan mijn vader moet uitstellen totdat ik uitsluitsel heb...je kunt je vast wel voorstellen dat ik daar enorm van baal..maar gelukkig is er telefoon en babbel ik elke dag eventjes met mijn vader...dat maakt ook veel goed.

@ Annemieke...Leuk joh die fragmentjes van je...en ik hoop dat je een hele fijne dag zult hebben met al je nichtjes ::tandpastasmiley::....wij zijn dat ook nog van plan te gaan doen met alle zussen en schoonzussen, maar om iedereen te mobiliseren heeft nog wat voeten in de aarde...

We zullen vast je verhalen over zaterdag wel lezen...in ieder geval een fijn weekend ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #16017 Gepost op: 20-10-2005, 16:50:07 »
Wat rot zeg Bakkertje, hopen dat ze snel iets vinden :-* ::hug::

Leuke fragmentjes Annemieke, heb ze gedownload, dat ben jij, dat kan niet missen! ;D

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #16018 Gepost op: 20-10-2005, 17:00:56 »
echt rot voor je Bakkertje! Net nu je die opleiding ging doen :( tis je ook neit gegunt he:( iig heel veel beterschap! ::bravo::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #16019 Gepost op: 20-10-2005, 17:12:23 »
Beterschap Bakkertje  ::bravo::