hallo rn-ers!
Ik ben zoals jullie misschien al wel gemerkt hebben terug uit Trier;)
Ik ben der maandag heen gegaan met een busje bestuurd door een leraar(hij reed wel fatsoenlijk;))
Toen hebben we daar s avonds op een terras wat gedronken.
Dinsdags zijn we op weg gegaan naar verschillende kerken(was wel saai op zich) en nog wat romeinse bouwwerken als een nagebouwd amphitheater en de thermen(Daar kregen we uitleg van een duitse oude vrouw int duits, ze was vershcrikkelijk irritant en was de enige die om der eigen grapjes lachtte). s avonds zijn we naar ene wijnproeverij geweest en dat was erg lekker:)
Woensdag(gisteren dus) hebben we smorgens nog wat dingen bezocht en s middags aan een opdracht gewerkt(jah school en een uitstapje kan nooit zonder verder addertjes onder het gras). We moestne van die mensen intervieuwen en dat was wel grappig, chinezen die absoluut gene jappaners genoemd wildne wordne, ene non die zich schaamde voor haar stemkeuze, drie schoolmeisjes die bij het woord schoele al helemaal de slappe lach kregen(jah meskes ik kom ut brabant eh) en nog wat mensen
S avonds zijn we eerst naar ene berg geredne vanwaar we over de hele stad konden uitkijken en derna zijn we uit geweest. Dat ging flink fout voor Tequila want ik had nogal wat slaaptekort en na 2 kannetjes wijn(ong 4 glazen) is de tijd omgevlogen en schijn ik een aantal meisjes in de armen te zijn gevlogen(dit tot grote tevredneheid van die meisjes natuurlijk ) Anyway vandaag daar s morgens vertrokken en de hele tijd me hart vast gehouden dat ik niet ging kotsen, maar ik heb het gered en zit nu al hier metene achter de computer(kon julli niet missen natuurlijk ) En ook al horot dit misshcien in jutta's kuil: shame on de school, morgen metene weer school, we kunnen niet eens uitslapen )
Dit was het tot hier weer,
speak you later peepz