Fijne vakantie lieke
Ik vraag me af of er iemand geinteresseerd is hierin, maartog;
17 juli: Auto, Auto, Auto
18 juli: Jeetje, deze camping is wel saai zeg.. blijven we NOG een dag
shit
19 juli: Pfff... ik wou dat we vandaag al weg waren gegaan
20 juli: vertrokken naar Narbonne (MZ) waar het zo'n 32 graden was toen we aankwamen met een windje.. 2 tenten op gezet.. Mn ouders een biertje gegeven, zelf een ice tea genomen en ff uitpuffen
verder zaten we dus in de auto..
21 juli t/m 26 juli: Kasteeltjes bekeken, bij de tent gezeten, in het heeeerlijke zwembad gedoken en verder beetje verveelt. Ohja bijna vergeten, we zijn nog een dagje naar Spanje geweest (zaten oom en tante) errrrug mooi daar, bovendien mijn eerste keer in Spanje.. hehe
27 juli: Vrienden gemaakt
de belangrijkste verdienen hier even een plaatsje: Merel, Lotte, Luuk, Sander, Ruben (hoewel..), Raymond, Randy, Rowan, Hidde.. Daar heb ik het echt enorm gezellig mee gehad, 's avonds "uit" naar het animatieprogramma bij de camping..
29 juli moet nog even genoemd worden. Mijn laatste echte dag in Narbonne. Iedereen heel lief enzo in het zwembad, en 's avonds hadden ze voor mij en luuk een feestje georganiseerd
echt superlief.. Bij het animatieprogramma was een stoelendans waar ze vrijwilligers voor zochten.. nou ik zou Judith niet zijn als ik niet mee zou doen.. Merel en ik deden dus mee
Merel werd 3e (van de 10) en ik 2e... de franse man die het deed was ook wel licht partijdig
30 juli: Vertrokken naar de Dordogne.. eerste camping vol, dus andere camping. Camping van Brabanders
dus bij het eten ook alles in het Nederlands enzow.. eigenlijk is dat best saai..
31 juli t/m 2 augustus: Vrienden gemaakt.. Hup allemaal leuk en aardig en toen de laatste dag.. ik ben een sneu en lelijk wijf en ik moest opflikkeren ik had daar niks te zoeken blablblabla KUTCAMPING
3 augustus t/m 12 augustus: Nou toen zaten we op saaie campings.. 11 augustus zijn we nog ff naar Calais geweest, de boten en de hover naar Engeland gezien.. echt leuk
In totaal ong. 1 uur regen gehad
Kortom: Mijn vakantie was over het algemeen leuk