Euhm, poeh. Mijn laatste berichtje was vorige week zondag, 17 juli - nu is het zondag 24 juli. Eén week écht vakantie gevierd door volop de Nijmeegse Vierdaagse mee te maken. En ik wilde nu hier vol euforie komen uitroepen hoe megafantastisch het was en nog meer van die lyrische, hypere omschrijvingen die toch altijd nog achter zouden blijven bij de werkelijkheid, omdat ik zo'n ongelofelijk mooie week gehad heb dat die alleen in absolute understatements te omschrijven valt.
Maarja goed. Nu heb ik net met stijgende verbazing en teleurstelling al die afscheidsberichten gelezen en begrijp ik dat de sfeer nogal wat minder happy is dan bij mijn euforische Vierdaagseverslag zou passen
. Ja, natuurlijk vind ik het ontzettend jammer van die zo bekende mensen maar er gebeurt natuurlijk ook van alles, en ik ben het met Castor & Pollux eens dat het vervelend is voor 'normale forummers' om niets van dat gebeurde af te weten. Maar ik vermoed ook dat het niet mogelijk is voor de crew om daar veel opheldering over te geven en dat is ook wel weer begrijpelijk.
Naja, hopelijk wordt het na de vakanties van de meeste mensen weer wat gezelliger. We zullen wel zien. Ik ben persoonlijk wel blij dat ik tegenwoordig minder aan het forum 'vastzit' dan vroeger (paar jaar geleden bedoel ik, vóór mn studie), dat het forum nu een stuk minder belangrijk is geworden in mijn (veel drukkere) leven. Wat absoluut niet wil zeggen dat ik van plan ben om afscheid te nemen ofzo! En ik zal misschien binnenkort ook nog wel eens die jubelende post over afgelopen week schrijven.