Hoihoi,
Na al die felicitaties even een bijpraatberichtje van mij. Ik heb namelijk groot nieuws:
ik heb een kamer gevonden!! Tegen het centrum van Nijmegen aan, behoorlijk ruim en nog betaalbaar ook. Ben er dan ook superblij mee! Een kennis van me had mijn nummer doorgegeven en zo kwam ik op de kijkavond, waar maar een paar mensen waren uitgenodigd. Toen heeft dat huisgenootje mij dus uitgekozen!
Keigeweldig! Dus rond begin augustus ga ik verhuizen...!
Verder heb ik ook vakantiewerk gevonden (weer bij de thuiszorg net als vorig jaar), loop ik morgen nog één dagje op de uni rond (presentatie geven over RNA-interferentie, ingewikkeld maar erg interessant) en heb ik daarna dan toch ook eindelijk vakantie. Met mn vriend nog steeds alles super
, ik hoop nu in de vakantie wel wat meer tijd voor hem te hebben. Gaat vast goedkomen. Iig zal ik ook eindelijk eens tijd hebben om weer eens een paar daagjes bij verre vrienden langs te gaan: dit weekend iig al naar Anne-Marie!
Verder heb ik dierentuinbezoekjes gepland staan en natuurlijk de
Vierdaagsefeesten! Daar ben ik ontzettend benieuwd naar.
Daisy, wat leuk om iets van je te horen vanuit de VS! Je bent wel aan het genieten daar he?
Jet, superleuk weer die cartoon van vriendlief! Blijf ze posten!
Hehe die waslijn met dat hemdje doet me ergens aan denken...
Hoe is het verder met iedereen? Nog bijzondere vakantieplannen?