Wat is er met Annemieke gebeurd eigenlijk?
oww wat lief dat je me mist FF! Maar idd, de afgelopen weken waren onvoorstelbaar druk voor mij, khad ontzettend veel colleges bij biologie en moest dan tussendoor ('s ochtends vroeg en 's avonds) nog mijn tentamen Grieks (inmiddels gehaald) en Latijn (wel gemaakt inmiddels, nog niet terug) leren, naast het bijhouden van mn contacten natuurlijk...! Sja, en ik moet het toegeven
, een vriendje hebben kost nu eenmaal ook echt een hoop tijd, dus dat is ook elke week mn agenda heel erg volproppen om hem nog zo veel mogelijk te kunnen zien, maar ik ben wel heel gelukkig natuurlijk! Gaat heel goed, we zijn inmiddels al bijna zes weken samen!
Maargoed, door alles dus wel het forum onwijs verwaarloosd idd.
Sorry. (voor wie dat jammer vond dan) Ik heb op dit moment wederom geen rust om een uitgebreid antwoord te geven aan iedereen aan wie ik dat eigenlijk zou willen geven, maar komende weken zijn iets rustiger, omdat ik dus geen tentamens meer heb van klassieken, alleen nog twee weken colleges bij bio. En daarna natuurlijk zomervakantie, en dan zal het er in elk geval zeker weer een keer van komen dat ik een uitgebreide reactie hier neer zal zetten! Sorry alle jarigen dat ik jullie niet heb gefeliciteerd! Ik hoop dat het goed gaat met iedereen, FF dat je huisje goed bevalt en dat ie er al een stuk beter uitziet dan eerst
, MC dat je examens allemaal gaan lukken, alle scholieren dat jullie over zijn, Jet dat je nog maar veel van zulke onwijs toffe tekeningen van vriendlief mag krijgen
en Daisy dat je nog heel veel plezier hebt in New York! Alle andere vakantiegangers ook alvast/nog veel plezier!
Ik kom echt snel weer eens uitgebreider langs!