Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2111180 keer)

Offline Grace

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #15460 Gepost op: 22-06-2005, 20:37:07 »
Annuh!!!!

Nog gefeliciteerd met je verjaardag  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::
That's all

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #15461 Gepost op: 22-06-2005, 21:55:54 »
Nick en Grace, dank jullie wel ::ok::  ::bravo:: ::hug::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #15462 Gepost op: 23-06-2005, 22:18:56 »
Hier even een kort berichtje van mij uit The Big Apple! Het is hier helemaal super! Het weer is prachtig (alleen gister een kort buitje gehad toen ik in Washington was, maar voor de rest viel het mee), al een hoop gezien. Vanochtend (voor jullie 's middags) heb ik op het Empire State Building gestaan, dat was echt supergaaf (foto's komen wel ;)). Mijn voeten vinden het alleen niet zo leuk meer, dus nu zit ik ff in een internetcafe op 42nd street. Iedereen veel plezier in Nederland en ik laat nog wel 1x wat horen ::zwaai::

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #15463 Gepost op: 24-06-2005, 19:48:25 »
Hey Daisy, mooi om te horen dat je het daar naar je zin heb! :)

Wat is er met Annemieke gebeurd eigenlijk? ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #15464 Gepost op: 26-06-2005, 07:30:34 »

Druk druk druk. ;D :P ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #15465 Gepost op: 26-06-2005, 12:07:23 »
ff wat goed en slecht nieuws van mij:

Allereerst: de toestenweek van mij is voorbij: khoef alleen de pw's en rapport te halen en boeken inleveren, dus Vakantie! ::joehoe::

Ik ben voor me dwarsfluit examen geslaag met lof ::oink:: ::joehoe:: (gemiddeld een 8.5)

Slechtere nieuws: 1 van m'n 2 cavia's hebben ze gister laten inslapen, doordat ze een abces in haar rechteroog had, waardoor ze niet goed kon eten en haar kaken recht op elkaar kreeg, ze konden het niet meer herstellen, en toen hebben ze haar laten inslapen. De andere cavia moeten we nu 2x per dag een medicijn geven, en die is gelukkig weer beter :)

Voor iedereen die jarig is of binnenkort jarig wordt, gefeliciteerd! ::bravo::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #15466 Gepost op: 26-06-2005, 13:39:21 »

Allereerst: de toestenweek van mij is voorbij: khoef alleen de pw's en rapport te halen en boeken inleveren, dus Vakantie! ::joehoe::

Ik ben voor me dwarsfluit examen geslaag met lof ::oink:: ::joehoe:: (gemiddeld een 8.5)

Gefeliciteerd!!!

Slechtere nieuws: 1 van m'n 2 cavia's hebben ze gister laten inslapen, doordat ze een abces in haar rechteroog had, waardoor ze niet goed kon eten en haar kaken recht op elkaar kreeg, ze konden het niet meer herstellen, en toen hebben ze haar laten inslapen. De andere cavia moeten we nu 2x per dag een medicijn geven, en die is gelukkig weer beter :)

Gecondoleerd!!

Voor iedereen die jarig is of binnenkort jarig wordt, gefeliciteerd! ::bravo::

Bedankt!!

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15467 Gepost op: 26-06-2005, 16:03:55 »
Mazzelaartje ;D
ik hoef ook nog maar 3 daagjes (2 repdagen en 1 gwoon wat repcijfers)
en daarna nog rapport ophalen en boeken inleveren over 2 weken ;D

Goed zoo :D
::bravo::
Ik had t al gezegd, maar nogmaals, gecondoleerd !

Trouwens alvast gefeliciteerd Tinuzzz ;D
Jouw mede psv-fan is dan ook jarig ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15468 Gepost op: 26-06-2005, 18:08:51 »
oww wat lief dat je me mist FF! Maar idd, de afgelopen weken waren onvoorstelbaar druk voor mij, khad ontzettend veel colleges bij biologie en moest dan tussendoor ('s ochtends vroeg en 's avonds) nog mijn tentamen Grieks (inmiddels gehaald) en Latijn (wel gemaakt inmiddels, nog niet terug) leren, naast het bijhouden van mn contacten natuurlijk...! Sja, en ik moet het toegeven :-[, een vriendje hebben kost nu eenmaal ook echt een hoop tijd, dus dat is ook elke week mn agenda heel erg volproppen om hem nog zo veel mogelijk te kunnen zien, maar ik ben wel heel gelukkig natuurlijk! Gaat heel goed, we zijn inmiddels al bijna zes weken samen! ::love::

Maargoed, door alles dus wel het forum onwijs verwaarloosd idd. :-[ Sorry. (voor wie dat jammer vond dan) Ik heb op dit moment wederom geen rust om een uitgebreid antwoord te geven aan iedereen aan wie ik dat eigenlijk zou willen geven, maar komende weken zijn iets rustiger, omdat ik dus geen tentamens meer heb van klassieken, alleen nog twee weken colleges bij bio. En daarna natuurlijk zomervakantie, en dan zal het er in elk geval zeker weer een keer van komen dat ik een uitgebreide reactie hier neer zal zetten! Sorry alle jarigen dat ik jullie niet heb gefeliciteerd! Ik hoop dat het goed gaat met iedereen, FF dat je huisje goed bevalt en dat ie er al een stuk beter uitziet dan eerst ;), MC dat je examens allemaal gaan lukken, alle scholieren dat jullie over zijn, Jet dat je nog maar veel van zulke onwijs toffe tekeningen van vriendlief mag krijgen ;D en Daisy dat je nog heel veel plezier hebt in New York! Alle andere vakantiegangers ook alvast/nog veel plezier! ::bravo::

Ik kom echt snel weer eens uitgebreider langs! ::zwaai::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #15469 Gepost op: 26-06-2005, 19:35:20 »

(a)Trouwens alvast gefeliciteerd Tinuzzz ;D
(b) Jouw mede psv-fan is dan ook jarig ;)

Reactie a:  Bedankt
Reactie b: Wist ik!!

;D

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #15470 Gepost op: 27-06-2005, 00:07:03 »
GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG, ELMAR & BODEJOS   :D

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #15471 Gepost op: 27-06-2005, 06:52:07 »
Elmar en Bodejos gefeliciteerd met jullie verjaardag, hele fijne dag vandaag!!

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #15472 Gepost op: 27-06-2005, 14:30:50 »
GELUKKIGE VERJAARDAG ELMAR EN BODEJOS! GENIET ERVAN! ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #15473 Gepost op: 27-06-2005, 14:32:15 »
ELMAR EN BODEJOS HARTELIJK GEFELICITEERD MAAK ER EEN FIJNE DAN VAN   ::bravo:: :) ;) :D ::bravo:: ::hug::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15474 Gepost op: 27-06-2005, 18:41:40 »
Beide van harte!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #15475 Gepost op: 27-06-2005, 19:23:12 »
Jarigen: Gefeliciteerd  ::bravo::
That's all

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #15476 Gepost op: 28-06-2005, 16:56:28 »
Joehoe... ok van harte namens mij enzo ::bravo::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #15477 Gepost op: 30-06-2005, 14:59:18 »
Hier schrijven doe ik niet vaak. Zeg eigenlijk maar gewoon (bijna) nooit. Er valt ook nooit iets te melden en veel aan mijn hoofd heb ik eigenlijk niet. Alleen soms de jongens, zoals vandaag dus....

Ik moest een aantal belangrijke telefoontjes plegen en had gevraagd of ze even stil konden zijn. STOM STOM STOM.. zoiets moet je niet vragen. Je moet gewoon gelijk meppen. Precies tijdens zo'n gesprek begint de oudste(22 en huwbaar) kotsgeluiden te maken. Lekkerrrrr ??? zo op de achtergrond. Op hetzelfde moment staat de jongste (15 en PUBER) het precies achter mij uit te gieren van het lachen. Die had om de smaak te verhogen kattenbrokjes in de koffie van de oudste gedaan. O o o, wat een lol.. en ik ondertussen met stoom uit de oren, maar doen alsof er niet aan de hand is en mijn telefoongesprek vervolgen. ::hypocriet:: >:D
er was eens......

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #15478 Gepost op: 30-06-2005, 15:02:27 »
Leuk kinderen :-\\
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #15479 Gepost op: 1-07-2005, 15:23:44 »
Elmar, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Test... je bent rood! :o