Hee allen!
Hoe is het met iedereen?? Met mij is het heel supergoed, alleen nogal gigantisch druk (achja, dat gaat wel vaker samen
). Ff verslagje van afgelopen week (want wat heb ik hier weinig gepost
)... Maandag heel gezellig met de biologen gegeten, dinsdag heel gezellig gaan fonduen bij een vriendin, woensdag heel gezellig (
) van de zon genoten, donderdag ook heel gezellig van de zon genoten en dus ook verbrand, vrijdag bijna weggesmolten op mijn loeihete zolderkamertje - maarja, ik moest toch mn tentamen leren
. 's Avonds naar Johan (die vriend van me die ook op de fandag was) en samen met hem de volgende dag (zaterdag) naar de scratchmusical in Dordrecht.
Even uitleggen wat dat is.. heb daar al twee keer eerder aan meegedaan (daar ken ik Johan ook van), en het is een musical die met een grote groep jongeren (deze keer ca 130) in één dag wordt ingestudeerd en 's avonds opgevoerd. Erg vermoeiend natuurlijk maar wel ook erg leuk en gezellig! Alleen beginnen wij inmiddels wel tot de ouderen te behoren, gemiddeld zijn de deelnemers zo'n 15 of 16 gok ik. Maarja bij de eerste scratchmusical waren wij ook allebei 16. Daar zagen we ook nog andere bekenden van terug, erg leuk! Mijn ouders kwamen 's avonds ook naar de voorstelling, vond ik ook heel leuk, maar ze hadden dat niet aangekondigd dus had ik al mijn spullen bij Johan gelaten, dus bleef ik daar nog een nachtje. Nou altijd gezellig natuurlijk om dan weer helemaal bij te praten, een keertje zónder dat de telefoonrekening daar oververhit van raakt
.
Vervolgens was het alweer zondag.. hele middag toneel gehad, wat wel goed ging ondanks dat één speler ziek was. Onze planning komt nu wel erg in gevaar (volgende week is al de voorstelling! zie ook
hier) dus we moeten woensdag mss wat langer doorgaan, maarja we hopen maar dat ze dan beter is..!
Deze week zit ook weer aardig stampvol... Vandaag had ik een biotentamen, wel gehaald denk ik. Vanavond borrel van de studievereniging
(ook altijd gezellig), morgen naar de film met drie vriendinnen, woensdag dus extra lange toneelrepetitie, en donderdag het eindfeest van de studievereniging!
Ik heb al een superfantastische stuitercd samengesteld om die avond te draaien
.
Dan nog even een late reactie..
gelijk door naar de atletiekbaan want ik moest jurylid zijn. Bij een pupillenwedstrijd dus ik moest met twee anderen bij hoogspringen staan.. al die kleintjes, echt superlief Heel fanatiek ook, was wel grappig om te zien.
Dat lijkt me idd erg grappig en schattig, van die onwijs kleine kindjes die dan heel fanatiek atletieken!
Bij de scratchmusical zaterdag was ook één heel klein jongetje, die was echt nog geen 12 wat de leeftijdgrens scheen te zijn..
Erg schattig, ging ook helemaal op in zijn rol als soldaat.
vandaag grotendeels buiten in de zon gelegen en beetje Frans geleerd (morgen toetsje).
en hoe ging het?
Ik ga over paar weken een week naar Duitsland.. met allemaal Duitsers die ik al ken van uitwisseling en van het project waarmee ik de prijs heb gewonnen. Dus wordt heel cool denk ik En die weken daarvoor heb ik het ook nog eens helemaal niet echt druk met school.. ook al relax.
da's idd beter allemaal zeg! En die toetsweek gaat je toch wel lukken.. Heb je in de tussentijd nog veel contact gehad met de Duitsers?
(deel 1...)