Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110160 keer)

Offline Stormpie

• Forumlid
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #15280 Gepost op: 27-05-2005, 13:53:04 »
Hartelijk Gefeliciteerd LC!!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
er was eens......

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
« Reactie #15281 Gepost op: 27-05-2005, 14:40:37 »
GELUKKIGE VERJAARDAG LC ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #15282 Gepost op: 27-05-2005, 14:48:50 »
En wederom 'n prachtige dag om jarig te zijn!  :D

LC, proficiat met je verjaardag!!!

Ik wens je 'n hele fijne dag!  ::ok::

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #15283 Gepost op: 27-05-2005, 15:06:07 »
Van harte gefeliciteerd LC met je verjaardag!  :D  ::bravo::

Alweer 15 jaar.. LC wordt al snel een BC  :P  ::ok::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #15284 Gepost op: 27-05-2005, 23:46:55 »
Mooie dag om jarig te zijn? Veel te warm!! ;)

LC, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je dit nog eens leest ;) . En als dat zo is, mag je dat ook best even melden hoor ;) .

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #15285 Gepost op: 27-05-2005, 23:50:09 »
Wat een verjaardagen zeg ;D

LC, van harte gefeliciteerd! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #15286 Gepost op: 28-05-2005, 09:36:27 »
En als dat zo is, mag je dat ook best even melden hoor ;) .

Zal ik jou dan een plezier doen Annuh? Ik meld me weer even, omdat ik het een dag na mijn verjaardag niet kon laten om op dit forum te kijken of jullie me niet waren vergeten ;)

Ik heb een hele leuke dag gehad alleen dan in Duitsland. Gisteren ben ik samen met alle andere VWO-klassen naar Keulen gegaan voor excursie en kan alleen maar zeggen dat ik rond 12.30, op het heetst van de dag, wel erg zin had om de Rijn te springen. Het was errug heet.

Maar op dat na was de dag erg geslaagd. Vooral de intervieuws die met de duitsers moesten voeren(opdracht voor school) waren soms erg lachwekkend, omdat sommige Duitsers niet konden stoppen met praten, ook al verstonden we er geen snars van.

Voor de rest gaat het erg goed met me. Ik heb deze week net een repetitieweek gehad die erg belangrijk was voor mijn overgang dit jaar naar Atheneum 4.(Een niveau lager dus eigenlijk, van Gymnasium naar Atheneum)

In ieder geval, Bedankt voor al die leuke felicitaties van iedereen en als ik dan toch iets heb wat ik hier moet melden, zal ik dat zeker doen

Mzzls,

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15287 Gepost op: 30-05-2005, 16:42:08 »
Hee allen! ::zwaai::

Hoe is het met iedereen?? Met mij is het heel supergoed, alleen nogal gigantisch druk (achja, dat gaat wel vaker samen :)). Ff verslagje van afgelopen week (want wat heb ik hier weinig gepost ::schaam::)... Maandag heel gezellig met de biologen gegeten, dinsdag heel gezellig gaan fonduen bij een vriendin, woensdag heel gezellig ( ::love::) van de zon genoten, donderdag ook heel gezellig van de zon genoten en dus ook verbrand, vrijdag bijna weggesmolten op mijn loeihete zolderkamertje - maarja, ik moest toch mn tentamen leren :-\\. 's Avonds naar Johan (die vriend van me die ook op de fandag was) en samen met hem de volgende dag (zaterdag) naar de scratchmusical in Dordrecht.

Even uitleggen wat dat is.. heb daar al twee keer eerder aan meegedaan (daar ken ik Johan ook van), en het is een musical die met een grote groep jongeren (deze keer ca 130) in één dag wordt ingestudeerd en 's avonds opgevoerd. Erg vermoeiend natuurlijk maar wel ook erg leuk en gezellig! Alleen beginnen wij inmiddels wel tot de ouderen te behoren, gemiddeld zijn de deelnemers zo'n 15 of 16 gok ik. Maarja bij de eerste scratchmusical waren wij ook allebei 16. Daar zagen we ook nog andere bekenden van terug, erg leuk! Mijn ouders kwamen 's avonds ook naar de voorstelling, vond ik ook heel leuk, maar ze hadden dat niet aangekondigd dus had ik al mijn spullen bij Johan gelaten, dus bleef ik daar nog een nachtje. Nou altijd gezellig natuurlijk om dan weer helemaal bij te praten, een keertje zónder dat de telefoonrekening daar oververhit van raakt :P.

Vervolgens was het alweer zondag.. hele middag toneel gehad, wat wel goed ging ondanks dat één speler ziek was. Onze planning komt nu wel erg in gevaar (volgende week is al de voorstelling! zie ook hier) dus we moeten woensdag mss wat langer doorgaan, maarja we hopen maar dat ze dan beter is..!

Deze week zit ook weer aardig stampvol... Vandaag had ik een biotentamen, wel gehaald denk ik. Vanavond borrel van de studievereniging :D (ook altijd gezellig), morgen naar de film met drie vriendinnen, woensdag dus extra lange toneelrepetitie, en donderdag het eindfeest van de studievereniging! :D Ik heb al een superfantastische stuitercd samengesteld om die avond te draaien ::tandpastasmiley::.

Dan nog even een late reactie..
gelijk door naar de atletiekbaan want ik moest jurylid zijn. Bij een pupillenwedstrijd dus ik moest met twee anderen bij hoogspringen staan.. al die kleintjes, echt superlief :D Heel fanatiek ook, was wel grappig om te zien.
Dat lijkt me idd erg grappig en schattig, van die onwijs kleine kindjes die dan heel fanatiek atletieken! ::rofl:: Bij de scratchmusical zaterdag was ook één heel klein jongetje, die was echt nog geen 12 wat de leeftijdgrens scheen te zijn.. ;) Erg schattig, ging ook helemaal op in zijn rol als soldaat.

vandaag grotendeels buiten in de zon gelegen en beetje Frans geleerd (morgen toetsje).
en hoe ging het?

Ik ga over paar weken een week naar Duitsland.. met allemaal Duitsers die ik al ken van uitwisseling en van het project waarmee ik de prijs heb gewonnen. Dus wordt heel cool denk ik :) En die weken daarvoor heb ik het ook nog eens helemaal niet echt druk met school.. ook al relax.
da's idd beter allemaal zeg! En die toetsweek gaat je toch wel lukken.. Heb je in de tussentijd nog veel contact gehad met de Duitsers?

(deel 1...)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15288 Gepost op: 30-05-2005, 16:42:38 »
(en deel 2 :))

Nostra, beterschap met je gekneusde schouder!

Zaterdag ben ik de hele dag in Amstelveen geweest, want daar was het Nationaal Kinderkoor Festival. (...) Het was echt ontzettend leuk om zo'n koor dan helemaal te begeleiden, en vooral het inzingen was leuk. (...) Wij moesten ook de prijzen uitreiken, en we kregen daarna nog een cd/dvd bon van 20 euro, dus dat was ook leuk ;)
Klinkt idd erg leuk en gezellig! Gaaf dat jij als begeleider mee mocht EIDM!

Vandaag op school kregen we een brief dat we ons op kunnen geven voor de MUN (als je niet weet wat het is heb je de bar niet goed genoeg gelezen en moet je maar ff hier kijken :P
hehe, ja dat weet ik nog wel hoor.. Gaaf dat jij daar ws ook aan mee gaat doen! Lijkt me wel iets voor jou. Weet je al zeker of je mee naar Leiden mag?

Morgen ben ik weer de hele avond in Amstelveen, want dan moet ik zelf optreden met mn koor.
en hoe ging het? :)

LC, mooi dat je verjaardag leuk was! ::ok:: Ging je repweek goed? Jammer dat je stopt met gymnasium hoor.. ::ohno:: :-X

En is iedereen flink bruin geworden/verbrand de afgelopen dagen? Echt jammer dat het nu weer zo regenachtig is he ::ohno::. Hoe is het met jullie allemaal? Leuk weekend gehad? Leuke plannen voor komende week? Hopelijk tot snel weer... ::zwaai::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15289 Gepost op: 31-05-2005, 11:29:20 »
Heej mensen, ik ga maar even op mezelf reageren want komende dagen zal ik denk ik very weinig tijd hebben, want dat nieuwe biovak is echt superdruk! En verder ben ik eik wel weer elke avond weg. ::) Het gaat nog steeds supergoed met mij ;D en gisteravond was supergezellig, maarre, vanmiddag dus veldpracticum zeg maar, vanavond naar de bios met 3 vriendinnen, morgen weer hele dag college en/of veldpracticum en daarna natuurlijk toneel. Nouja en nog veel mee drukte maar het is denk ik wel erg leuk allemaal! ::ok:: Hoop dat jullie ook allemaal heel happy zijn! Mogen jullie best ff hier vertellen of jullie dat zijn hoor ;)

FF, hoe staat het met je verhuizing? :)

::zwaai::

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #15290 Gepost op: 31-05-2005, 12:04:57 »
Hey mensen!

Met mij is't ook goed.. :-)
Op het feit na dat ik vandaag een super zinloze dag heb op school.. Ik had het eerste en het tweede uur les, het 3e + 4e uur tussenuur, het 5e uur gym maar dat bleek net toch niet door te gaan omdat het zo regende en we kunnen niet naar binnen wegens examens.. En zo komt het dus dat ik het 3e,4e,5e én 6e uur een tussenuur heb!! :o En het 7e laatste uur een flut KWT-uurtje..! :-\\ Alleen daar kom ik dus pas tegen het 5e uur achter omdat gym niet doorging anders had ik natuurlijk allang kunnen weggaan.  Nu ga ik maar wachten.. denk ik... =/

en hoe ging het?
Ja die Frans toets ging best goed eigenlijk.. Niet super maar wel aardig.. :-) Maar waar ik het meest blij mee was.. was dat ik vorige week op 1 dag twee hele blije cijfers terugkreeg. Namelijk een 9,1 op een toets bio! (hoogste cijfer ooit op biologie dit jaar) en een 6,4 op een toets wiskunde waar ik niet zo goed voor had geleerd! :D Ik sta nu op allebei de vakken een 6,8 dus die afgeronde 7 moet wel lukken. En als het goed is, sta ik op m'n eindrapport van dit jaar alleen maar 7ens, 8en en 9ens. :)

da's idd beter allemaal zeg! En die toetsweek gaat je toch wel lukken.. Heb je in de tussentijd nog veel contact gehad met de Duitsers?
Jah idd.. Ik heb wel contact gehad met de Duitsers, een paar mailtjes over en weer en wat gemsn. En het meisje van mij was afgelopen week een paar dagen in MM.. (maar daar zit weer een lang verhaal omheen wat eik niet interessant en begrijpbaar is voor jullie dusja. :-) behalve Annemieke..)

Mgoed.. tsja.. mooi dat het zo goed gaat met jou Annemiek! ;) En succes met het nieuwe biovak.. en veel plezier met bios en toneel etc!

EIDM, ik hoop voor je dat je wel naar LEMUN2005 mag want dat is echt zo supercool! En veeeel leuker dat gewoon een debate op school met alleen maar mensen van je school.! Hou me op de hoogte en waarschijnlijk als je gaat, zie ik je daar dan wel. ;)

LC, nog van harte gefeliciteerd hoor!! Beetje laat mgoed.. fijn dat het zo'n geslaagde dag was!

Ik ga zo maar nog even aan wiskunde werken of anders.. hm.. wachten... ::) doehgg!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15291 Gepost op: 31-05-2005, 17:58:58 »
FF, hoe staat het met je verhuizing? :)
Nog 15,5 uur en dan krijg ik de sleutel... ::trots:: Dus mss morgen meer... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #15292 Gepost op: 31-05-2005, 22:32:44 »
Hoi allemaal

Met mij gaat het ook goed hoor. Ik zit nu in de voorbereiding op mijn examens en mijn dagen zijn voorlopig wel allemaal zo'n beetje hetzelfde (leren, leren en nog eens leren) maar ik denk dat ik de Bar maar eens wat meer in het oog ga houden want er staan wel leuke stukken in om te lezen (krijg jij toch nog je zin Annemieke :P).

Doei doei

@FF ik verwacht hier morgenavond dan een uitgebreid verslag van de verhuis. ;)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #15293 Gepost op: 31-05-2005, 22:50:26 »
Ow LC :-[ sorry, nog gefeliciteerd! ::bravo::

Iedereen heel veel succes met toetsen, practica etc. op school, ik heb ze gelukkig gehad. Het ging niet zo goed had ik het gevoel, maar ik heb 'maar' 2 toetsen niet gehaald dus dat viel allersinds mee, en dat waren notabene 2 toetsen waar ik nog een redelijk gevoel over had! Uit periode 1 heb ik nog wat onvoldoendes staan, maar ik heb nog 4 mogelijkheden om ze te herkansen!

Ik ben naast relaxen nu druk bezig met spullen uit te zoeken voor mijn vakantie en bezig met voorbereidingen voor de Mini Onderneming voor school in september. Ik ben de financieel manager en ik moet een onderdeel voor het ondernemingsplan schrijven, maar de inkoopmanager schiet maar niet op. Over 11 dagen ligt mijn eerste deadline, maar zolang ik geen prijzen heb, kan ik niks maken, ze heeft tot morgen anders word ik boos >:(

Firefoot, spannend hoor morgen!

::zwaai::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15294 Gepost op: 1-06-2005, 00:01:24 »
Compuart, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #15295 Gepost op: 1-06-2005, 00:02:06 »
Compuart, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.. Maak er een gezellige dag van  ::zwaai:: ::ok::

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #15296 Gepost op: 1-06-2005, 00:10:40 »
Jeetje.. jongens jullie zijn zo snel dat ik niet eens de eerste meer kan zijn hier :-[ .. [/size]

Lieve Compuart, van héél harte met je 26ste verjaardag!!!!!!!!!!![/size]

[Marilynmodus] Happy Birthday to you..
Happy Birthday.. to you..
Happy Birthday.. dear Compuart..
Happy Birthday.. to you... [/Marilynmodus]
[/color]

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

« Laatst bewerkt op: 1-06-2005, 00:19:36 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #15297 Gepost op: 1-06-2005, 00:32:50 »
GELUKKIGE VERJAARDAG COMPUART!!!

::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
 ::zwaai::  ::joehoe:: ::zwaai:: ::joehoe:: ::zwaai:: ::joehoe:: ::zwaai:: ::joehoe:: ::zwaai:: ::joehoe::
 ::ok:: :D ::ok:: :D ::ok:: :D ::ok:: :D ::ok:: :D

Blijf vooral het fantastische werk voor de site voortzetten! ;)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #15298 Gepost op: 1-06-2005, 08:08:07 »
 ::bravo::Compuart... van harte gefeliciteerd!!! ::bravo::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #15299 Gepost op: 1-06-2005, 09:54:49 »

Gefeliciteerd Comp!!! Maak er een gezellige dag en een fantastisch nieuw levensjaar van!
When God created man, she was only joking!