Ik zal ook weer eens wat vertellen
Zaterdag ben ik de hele dag in Amstelveen geweest, want daar was het Nationaal Kinderkoor Festival. Twee jaar geleden was ik daar zelf met mn koor, en dit jaar was ik koor begeleider. Samen met een aantal andere mensen van mijn koor moesten we die koren dan overal heen brengen, naar de kleedkamer, naar de inzingruimte, naar het podium en dan weer naar de kleedkamer. Het was echt ontzettend leuk om zo'n koor dan helemaal te begeleiden, en vooral het inzingen was leuk. Omdat wij bij de organisatie hoorden, was er 's middags lunch voor ons in het artiestencafe, waar allemaal luxe broodjes met salades en soep was
Wij moesten ook de prijzen uitreiken, en we kregen daarna nog een cd/dvd bon van 20 euro, dus dat was ook leuk
Toen was er diner, en wij moesten dus weer bij de jury enzo eten, dus er was pasta, gyros, varkensvlees, aardappels en salades. Toen we daarvan hadden gegeten hebben we ook nog een bord patat en een kroket gehaald bij het eten voor de kinderen van de koren
's Avonds was het prijswinnaarsconcert, met de koren die in hun categorie 1ste waren geworden. Er waren 3 koren, en 1 daarvan zong 6 liedjes, waarvan wij er 5 ook kenden
Maar zij waren wel de beste van de 3 en het was wel leuk om daar in de zaal te zitten. Daarna gingen we opruimen en naar huis, toen moesten we omrijden omdat de afrit afgesloten was. Er werdt een fietsbrug over de a12 geplaatst, en toen ik thuis was ben ik nog even gaan kijken, want daar waren ze toen mee bezig. Zondag ochtend ben ik weer even gaan kijken, en toen stond hij helemaal op zn plek.
Vandaag op school kregen we een brief dat we ons op kunnen geven voor de MUN (als je niet weet wat het is heb je de bar niet goed genoeg gelezen en moet je maar ff
hier kijken
Dan gaan ze vijf tot tien mensen kiezen uit de 38 mensen die volgend jaar in 5tvwo zitten, en de helft vind het niet leuk, dus er is best wel een redelijke kans dat ik daar heen ga
Als ik niet naar de MUN in leiden ga, moet ik het ook doen, maar dan gewoon op school, met die 38 mensen, dus het lijkt me leuker om naar leiden te gaan, want dan hoef je op school niet meer
Morgen ben ik weer de hele avond in Amstelveen, want dan moet ik zelf optreden met mn koor. Daar heb ik wel zin in, maar het wordt wel vermoeiend, want dan moet ik meteen uit school naar Amstelveen, dan 's avonds om 20:30 begint het concert en dat is om 22:00 afgelopen, en dan moet ik nog naar huis. En de volgende dag weer naar school
Dat was het wel weer