Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110066 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #15220 Gepost op: 14-05-2005, 13:43:23 »
Leuk verhaal Annemiek!  :D Heerlijk hoor Griekenland!
Thx Jet :D jazeker heerlijk! Waar was dit precies? ???

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #15221 Gepost op: 14-05-2005, 15:09:13 »
Waar was dit precies? ???
in Olympia  8)
When God created man, she was only joking!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #15222 Gepost op: 14-05-2005, 15:44:30 »
Oke oke.. vooruit dan ga ik hier ook maar weer eens posten.

De uitwisseling met de Duitsers was echt supersuper cool!! ::jaja:: ::ok::
We hadden echt een hele leuke groep, paar van mijn vriendinnen met 'onze' Duitsers die ook erg goede vrienden van elkaar waren zegmaar. :-) Echt heel veel leuke dingen gedaan en 't was gewoon heel gezellig.! De twee leukste dagen waren dinsdag en donderdag.. Dinsdag gingen we in Duitsland met de trein naar Osnabrück waar we een rondleiding kregen en veel vrije tijd wat heel gezellig was. En 's avonds gingen we met de groep naar een vriend van mijn Duitse meisje die een feest hield. We gingen bbq-en en paar Duitsers gingen aan een waterpijp-roken ofzo. Was een heel vaag iets maar wel grappig om te zien verder.

Donderdag gingen we 's ochtends wat lessen volgen geloof ik (was niet zo boeiend). Daarna de hele tijd discussieren in het House of Commons (lagerhuis). Dat was erg leuk omdat ik erg van discussieren houd. :) En op het laatst werden en prijzen uitgedeeld voor de beste presentatie/beste inhoud en beste Engels en beste discussiegroep. En ik won de prijs voor het beste Engels (alles ging namelijk in het Engels) en ook de beste discussiegroep :D Daarna gingen we naar het van Gogh-huis wat ook wel leuk was.. Toen 's avonds naar een pizzaria wat heel gezellig was, toen daarna naar een poolcentrum en na het poolcentrum naar een café. En het café was echt supergezellig.. met de Duitsers enzo.. één grote groep. :) Veel lol gehad over een Tequilla (met zout enzo :-\\ ) en over het feit dat de "stoere populaire" jongens uit Emmen aan ons gingen vragen of we toen dan eindelijk naar huis zouden gaan... Later had ik nog sjans met een oudere man aan de bar maar dat was niet super ofzo ::)

Iig.. heel veel fun gehad, leuke mensen ontmoet (één leuke Duitse jongen ::) zie foto 2) en grote kans dat we ze binnenkort nog weer gaan ontmoeten.!

Annemieke, leuk verslag en mooie foto's! :D Dankje voor je kaart btw.. :-) (mooie bergen idd.!) Ga je het niet zo druk hebben met je studie dat je hier weer regelmatig gaat posten? :P (of ow nee.. je maakt er gewoon tijd voor ;-)

Ik denk btw niet dat ik je vandaag nog bel want m'n broer gaat morgen belijdenis doen en daarvoor komen mijn ene oma en m'n oom en tante tegen de avond naar Emmen. En ik moet nu eik gelijk v/d comp af, kamer verder opruimen (wissel van winter- en zomerkleren :-\\ ) en dan wiskunde maken !

doehgg! ::zwaai::

Ps.. foto 1: was dus donderdag.. buiten.. met de hele groep.
foto 2: Woensdag feest bij iemand thuis.. links: leuke Duitser ::love::
foto 3: De tweede van links: mijn Duitser.. dit waren de leukste Duitse meisjes waar we veel mee omgingen..
foto 4: tijdens het afscheid.. de jongens ;D
« Laatst bewerkt op: 14-05-2005, 15:46:27 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #15223 Gepost op: 14-05-2005, 16:08:38 »
Mooi om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad Annemieke! ::ok:: En jij ook @Miesh! :D

FF, alle inkopen inmiddels gedaan voor je huisje?
Haha, verre van dat... ::) Heb wel een aardig idee wat ik wil gaan kopen, maar heb het nog niet gekocht! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #15224 Gepost op: 15-05-2005, 09:30:09 »
Iloverobinson Hartelijk Gefeliciteerd met je 19e Verjaardag en maak er een Leuk Feest vanavond van xx Nicky xx  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
gefeliciteerd!
« Reactie #15225 Gepost op: 15-05-2005, 11:37:42 »
iloverobinson, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!  ::bravo:: ::bravo::

fijne dag vandaag met veel taart en alles ;)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #15226 Gepost op: 15-05-2005, 15:16:50 »
Patricia,
Van harte gefeliciteerd met je pinksterverjaardag!

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15227 Gepost op: 15-05-2005, 15:50:28 »
GEFELICITEERD!!  ::bravo::

Offline Kukai

• Forumlid
Lang zal Patricia leven......
« Reactie #15228 Gepost op: 15-05-2005, 15:51:07 »

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de glorijaaaaaaaa.....
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15229 Gepost op: 15-05-2005, 15:57:04 »
Heyhey,

in Olympia  8)
Ahja, daar zijn wij dus niet geweest ::) maar mn ouders wel, 28 jaar geleden.. daar hebben we gisteravond ook maar meteen de dia's van bekeken! ;D

Oke oke.. vooruit dan ga ik hier ook maar weer eens posten.
Whiejj! ::ok::
De uitwisseling met de Duitsers was echt supersuper cool!! ::jaja:: ::ok::
Mooooi zeg! Alleen minder mooi dat je mij geen foto's door kon sturen :P.
En ik won de prijs voor het beste Engels (alles ging namelijk in het Engels) en ook de beste discussiegroep :D
Wow, goed van jou! ::ok:: Verbaast me ook eik niet heel erg ;)
Later had ik nog sjans met een oudere man aan de bar maar dat was niet super ofzo ::)
::rofl::
Iig.. heel veel fun gehad, leuke mensen ontmoet (één leuke Duitse jongen ::) zie foto 2) en grote kans dat we ze binnenkort nog weer gaan ontmoeten.!
dat zou helemaal supertof zijn natuurlijk! :D Hou me maar op de hoogte ;)
Annemieke, leuk verslag en mooie foto's! :D Dankje voor je kaart btw.. :-) (mooie bergen idd.!) Ga je het niet zo druk hebben met je studie dat je hier weer regelmatig gaat posten? :P (of ow nee.. je maakt er gewoon tijd voor ;-)
Thx, en alsjeblieft voor de kaart ;).. ik weet niet hoe druk ik het ga hebben, heb wel alweer eetafspraken gemaakt voor dinsdag- en woensdagavond.. maja, je merkt het wel he :P. Hoe was dat feest van je broers belijdenis? Gezellig met je tante, oom en oma?

Ik had gisteren jp, was weer gezelli ::regenboog::, en vanochtend in de kerk een andere vriend van jp gezien die gister niet kon komen :D dus dat kwam heel mooi uit. Gisteren btw ook weer eens bijgepraat aan de telefoon met mn vriendin uit Berlijn :D, en een de leukste (mensen)fotootjes van Griekenland uitgeprint voor in mn agenda ::trots::. En vandaag zag ik mn broer weer voor het eerst sinds ik terug was! :D En niet alleen ik had heel veel te vertellen (arme jongen moest weer al mijn 143 foto's door ;D) maar hij ook best wel, want hij had deze week studenten uit Letland op bezoek in Rotterdam vanwege een uitwisseling! Was dus wel heel bijzonder. En komende zondag gaat hij dan zelf een week naar Letland!

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #15230 Gepost op: 16-05-2005, 00:34:29 »
IloveRobinson, alsnog van harte gefeliciteerd!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #15231 Gepost op: 16-05-2005, 02:56:47 »

gamb , Maggio , x_angel_x , hänsel , *MaRiTa* , awaarts en pinkel

gefeliciteerd!!!!

::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #15232 Gepost op: 16-05-2005, 12:49:29 »
Zo hier ben ik dan weer….

Misschien dachten jullie inmiddels dat ik zo’n beetje dood was, maar ik ben nog steeds springlevend! Wel een drukke maand achter de rug…april hè.. De eerste week had ik dus toetsweek en daarvoor had ik allemaal goede cijfers: tussen de 7 en 8 waren de meeste, moest alleen ANW herkansen (had ik 5,1 voor) en voor Duits had ik een complete offday (2,9) Meteen een dag na de laatste toets kreeg mijn Italiaan in huis, nou ja… we moesten hem op gaan halen van Eindhoven Airport en het was erg gezellig om alle andere Italiaanse jongens en meisjes tegen te komen (mijne was nogal een nerd), maar goed… Zaterdag hebben we niet zo heel veel gedaan: ik moest hockeyen, dus de spaghetti-eter ging mee en nog een paar van zijn vrienden. Na de wedstrijd (die we overigens gewonnen hebben, we zijn bijna kampioen) zijn we nog even naar mijn opa en oma geweest, die hem graag wilden zien. Toen we eenmaal thuiskwamen gaf hij aan dat hij moe was, dus toen hebben we ’s avonds Hart’s War (volgende week zaterdag 22.00 yorin) gehuurd en Italiaanse ondertiteling opgezet, wat voor mij soms nogal afleidde. Hij vond ons huis erg mooi (veel groter dan hun 1 appartementswoning), maar hij was erg bang voor onze hond (heeft hem de hele week haast niet gezien). Op zondag zijn we wezen karten (wilde hij niet, dus toen gingen mijn vader en ik maar) en daarna hebben we nog gebowld (vond hij erg leuk, ik ook wel). De rest van de dag hebben we niet zo heel veel gedaan, behalve dan dat hij de hele tijd wilde playstationen. Maandag (op school): iedereen in een groepje ingedeeld en we moesten de Italianen en Duitsers een rondleiding door de school geven. Hebben we gedaan en daarna had mijn groepje een kennismaking in de stadsbibliotheek (wie is wie en wie heeft er bruin haar enz.). Hierna zijn we even terug naar school gegaan (Italiaan was met zijn vrienden op mijn vader zijn fiets), vervolgens gingen we terug naar de stad. Hier hebben de gerelaxed en we zijn ook nog naar de stinkende waterzuiveringsinstallatie geweest. Deze avond zijn we met zijn allen (alle Duitsers en Italianen) naar de bowling gegaan en het was gezellig (was veel alcohol aanwezig). Dinsdag zijn we naar Kerkdriel geweest (25 km heen en terug fietsen) en alle Italianen waren helemaal kapot. Die lopen allemaal in Italië hè… Daarna nog 3 km naar Heerewaarden gelopen met al die slome Italianen achter ons aan, en dan nog beweren dat wij lui zijn! ’s Avonds moest ik trainen en heeft hij een voetbalwedstrijd gekeken. Woensdag hadden we een sportdag en zijn we naar een natuurgebied gelopen (gelukkig regende het niet). ’s Avonds hadden we de Farewell party, was gezellig! Donderdag was de grote dag: naar Amsterdam…. Rond 11 uur waren we er en we moesten in groepjes musea bezoeken, mijn groepje ging naar het Scheepvaart museum. We moesten daar wel 3 uur blijven en na 1,5 uur waren we al uitgekeken. Hebben we maar rondgehangen in het café daar, maar daar werden we weggestuurd omdat de Duitsers te luidruchtig waren. Na het museum mochten we zelf iets doen (@ Nicky: jammer dat ik je niet op mocht zoeken) en toen zijn we daar heel het centrum van Amsterdam heen gelopen. Moe maar voldoen gingen we rond 18.30 naar huis en rond 8 uur waren we pas thuis. Eigenlijk wilden we nog uitgaan, maar hij was erg moe en ging al om 9 uur naar bed, dus ik had mijn plannen maar bijgesteld. Vrijdag gingen ze al vroeg naar huis en toen moest iedereen wel even een traantje laten: wie zouden ze waarschijnlijk nooit meer zien. Of mijn Italiaan het naar zijn zin heeft gehad, dat weet ik niet want hij reageerde overal met ja op en hij nam zo onze cadeaus ook aan. Die weken erna had ik erg druk met verslagen etc. (30 pag. verslag KCV!) en mijn herkansing ANW (weet nog steeds het cijfer niet…). Ik wilde al eerder op het forum nog een keer voorbij komen, maar dat rooster zit ook niet mee (4x 8 uur en dan op vrijdag maar 4), dus op zijn hoogst kan ik nu op een vrijdag langskomen. Ik merk echt wel dat het einde van het schooljaar er aan zit te komen, omdat we overal veel huiswerk voor krijgen, veel verslagen moeten maken… Over 6, 7 weken mag ik mijn rapport al weer ophalen, wat gaat het toch snel. En o ja, met de gezondheid gaat het redelijk: laatste week heb ik veel last van mijn buik, maar vandaag is het iets minder. Ik hoef niet meer naar de fysio en naar de diëtiste: alles is goed. Mijn psychologe wil me gaan helpen, maar eerst wil ik even een ziekenhuisstop nemen…. Ik hou nu maar weer op met mijn verhaal, we gaan namelijk straks nog even met de family weg, maar ik kom deze week nog zeker te weten langs. Waarschijnlijk vrijdag en misschien een keer ’s avonds. Ik heb morgen wel vrij van school, maar ik zal wel ff kijken. Zo weten jullie ook maar hoe het met mij gesteld is, alle mensen die de afgelopen tijd nog jarig zijn geweest: GEFELICITEERD! en ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Spreek jullie snel weer!

Grtz. Nostra

::bravo:: ::joehoe:: ::zwaai::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #15233 Gepost op: 17-05-2005, 11:51:32 »
Gefeliciteerd Maxima  ::bravo::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15234 Gepost op: 17-05-2005, 11:58:44 »
Nostra, welkom terug. Balen van je drukke rooster! Leuk dat de Italianen nu bij jullie waren, en was de 'jouwe' toch wel leuk ook al was ie een nerd? ;)

Ik heb vanochtend weer wat biologiecolleges gehad, erg leuk om de biologen na meer dan twee weken weer terug te zien! :D Nu een paar uur om in de Refter te zitten ::trots::, boodschappen te doen (vanavond weer bij vriendin eten bij wie ik bijna elke dinsdag eet ::jaja::) en dan straks Latijncollege. ::zwaai::

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15235 Gepost op: 17-05-2005, 18:31:50 »
Gefeliciteerd Maxima  ;D  ::bravo::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #15236 Gepost op: 17-05-2005, 23:48:03 »