Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110056 keer)

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #15200 Gepost op: 8-05-2005, 18:23:12 »
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #15201 Gepost op: 8-05-2005, 20:39:37 »
 ::tandpastasmiley::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline juudith

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #15202 Gepost op: 8-05-2005, 20:42:39 »

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #15203 Gepost op: 8-05-2005, 20:49:43 »

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15204 Gepost op: 8-05-2005, 20:53:05 »
::jaja:: sweet!
Ik heb een goede smaak  8)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15205 Gepost op: 8-05-2005, 21:40:35 »

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #15206 Gepost op: 8-05-2005, 21:56:45 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15207 Gepost op: 9-05-2005, 17:18:59 »
Annemieke op vakantie, dat komt niet goed dan met de Bar!!
Dat Annemieke een paar dagen weg is, wil niet zeggen dat er niemand in de Bar mag posten ofzo hoor ::) .
Ow... dacht dat Annemieke de deur achter haar dicht (en op slot) had gedaan... ;)
jeetje 4 dagen geen barposten ::oink::
Zo, ik ben gemist ::tandpastasmiley::

Het was superfantastisch in Griekenland! :D :D :D Maar ik vertel later meer...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15208 Gepost op: 9-05-2005, 19:55:38 »
Heey, de baas van de bar is weer terug! ;)

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #15209 Gepost op: 10-05-2005, 10:59:18 »
Eén minuutje stilte voor Dorine, die vandaag haar laatste dag als ongebonden niet-burgerlijke vrouw beleefd.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #15210 Gepost op: 10-05-2005, 14:52:07 »
 ::) is toch geen moment om te treuren?!?!?
Nu kun je het tij nog keren, morgen ben je te laat  ;D
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #15211 Gepost op: 11-05-2005, 20:03:22 »
[weetjesmodus]

DIT IS MIJN 6000ste POST!!!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

[/weetjesmodus]
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #15212 Gepost op: 11-05-2005, 20:13:01 »
Gefeliciteerd dan maar ;D ::ok:: ::bravo::

Annemieke, leuk om te horen dat t zo leuk was in Griekenland. Een vriendin van mij zit NU in Athene! :D

Heb de laatste tijd niet zoveel tijd om in de bar te posten, tentamenweek is bezig, maar vanaf volgende week heb ik 3 maanden geen school dus dan kom ik weer wat vaker langs ;D

Offline Lola

• Forumlid
  • _X_
« Reactie #15213 Gepost op: 12-05-2005, 13:52:32 »
Nog maar even hier neerzetten..
kijk vanavond allemaal naar Man bijt hond.
Ze zijn bij ons op het werk komen filmen ivm de dag van de verpleging.
Ik zelf werd ook nog even voor de camera getrokken maar ik weet niet of ze dat uitzenden...we zullen zien.!
back again..

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #15214 Gepost op: 12-05-2005, 14:59:39 »
Whie, ik sta met nog een BNer op de foto dan ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15215 Gepost op: 14-05-2005, 10:16:07 »
Heeej mensen!

Zo, ik had een hele hoop bij te praten met heel erg veel mensen deze week, superleuk en keigezellig, maar vandaar dat ik niet zoveel hier was... En voor mijn Griekenlandverslag wil ik toch eventjes de tijd nemen :). Gisteravond wel al begonnen, maar toen wilde ik ook mn ouders de 143 foto's laten zien dus was het al snel weer te laat...
Allereerst ff reactie op jullie: Linda, wat balen van die olifant, hopelijk kom je hem nog eens tegen!
Daisy, hoe gaat je tentamenweek? Relaxt dat je daarna zo lang vrij hebt!
Lola, leuk zeg dat je bij Man bijt Hond bent geweest! Was je nog in beeld?

Goed, mijn 10 dagen Griekenland... Ohh zucht ::love::, ik mis alles en iedereen van die reis nog steeds zo...
Annemieke op vakantie
hehe, nee, op studiereis ;), wij zeiden het zelf ook telkens 'verkeerd' maar officieel was het toch echt een studiereis! ;D Of dat elke avond uitgaan en de vele terrasjes daar nu ook zo bij horen...

Goed, ik zal enkele hoogtepunten vertellen, want een verslag van alle dagen zou veel te lang worden.

Pasen
In Griekenland was het dit jaar 5 weken later Pasen dan hier (Orthodoxe Kerk), en daarom maakten wij het dus precies mee. Op Goede Vrijdag de processie gezien en op zaterdagavond naar de dienst geweest, die ook wel erg bijzonder was met zoveel mensen die allemaal een brandend kaarsje hadden... Ze liepen trouwens de hele avond gewoon in en uit, vonden wij wel een beetje vreemd natuurlijk. Om 12 uur gaat iedereen dan met brandende kaars naar buiten (keigevaarlijk!), worden de klokken geluid en vervolgens gaan de meesten weer naar huis. Ik heb toen ook nog even een paar Grieken aangesproken, echt erg leuk om Grieks te praten :D. Máár het superfantastische aan Pasen was de volgende dag, Eerste Paasdag... Toen liepen wij nl met de hele groep (21 mensen) door Thessaloniki van het ene museum naar het andere (of zoiets :P) en kwamen we onderweg Griekse families tegen die ter ere van Pasen in hun achtertuin zaten te barbecuen, met natuurlijk wijn, muziek en dans... We stonden echt zo te kijken van ahhh wat leuk, zullen we mee gaan dansen...? En jawel :D toen nodigden de Grieken ons uit om mee te dansen! Zo ontzettend supergeweldig was dat! :D Echt sámen met de Grieken het Pasen gevierd. En een eind verderop diezelfde middag kwamen we nog een familie tegen met wie we ook mee mochten dansen :D. En zij maar wijn inschenken natuurlijk ;).

Olympus
Het gebergte waar de goden wonen... ::regenboog:: Ohh zucht, dat zegt toch eigenlijk al genoeg over de magie. Maar het was idd supersuperprachtig en zwaar de moeite waard om een eindje omhoog te klimmen. Echt een uitzicht waar je van naar beneden zou storten zo mooi (gelukkig stond er een hekje :P). Ik had samen met een vriend alleen helaas geen tijd meer om door te lopen tot aan de waterval waar je olympisch water kon drinken (dat geeft de eeuwige jeugd! ;)) want we moesten natuurlijk snel weer door met de bus, maar we hebben toch ontzettend van het uitzicht genoten - de goddelijkheid straalt echt van de omgeving af ::jaja::. En des te meer reden om nog eens terug te gaan ;).

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15216 Gepost op: 14-05-2005, 10:25:09 »
Jonge poesjes (en andere dieren)
Ik weet het, men lacht mij uit dat ik die als hoogtepunt opnoem, maar we hebben twee keer een heel klein jong katje gezien en die waren gewoon zo ontzettend über-ongelofelijk megaschattig (made my point? :P) dat ik helemaal volkomen totaal wegsmolt... kon echt niet meer lopen of ademen gewoon zo ontzettend schattig. Sja en dat vonden mn vrienden dan allemaal weer erg grappig, hoe ik reageerde ;D. Overigens ook best veel andere dieren gezien, hagedissen, een slang, veel vlinders en rupsen, ws een marter (was te snel weg om t goed te zien), veel vogels, veel kikkers, veel prachtige sprinkhanen - en bij elk beestje was ik weer helemaal blij, dus zodra iemand ook maar iets zag, werd ik er direct bij geroepen ;D ::trots::. De natuur was sowieso regelmatig te schitterend voor woorden. Mooie tijd van het jaar dit :). Ook heerlijk warm uiteraard (airco in de bus ;)) maar nee, ik ben niet erg bruin geworden, want ik heb me gewoon goed ingesmeerd omdat ik niet wilde verbranden.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15217 Gepost op: 14-05-2005, 10:25:54 »
Delphi
Wie er wel eens geweest is, begrijpt waarom ik die plaats specifiek noem... Ook weer schit-te-ren-de omgeving, en dan zo prachtig mooi midden op die berg dat antieke tempelcomplex (met naar de andere kant uitzicht op zee). Menn menn wat mooi was het toch. De ansichtkaarten liegen niet, het is zelfs nog veel mooier dan daarop te zien! (ook al evenaren mijn eigen foto's nooit die natuurlijk ;)) Wat ook héél erg gaaf is aan Delphi, is dat er zoveel over is van de tempels etc dat je je er echt veel bij voor kunt stellen. En de drommen toeristen maken het makkelijker te bedenken hoe in de oudheid ook elke dag drommen mensen daarheen stroomden voor een orakel van Apollo. ::regenboog:: Oja en natuurlijk ook een prachtig museum erbij ::ok:: maar daar hebben we er vele van gezien uiteraard...

Akropolis in Athene
Annemieke, leuk om te horen dat t zo leuk was in Griekenland. Een vriendin van mij zit NU in Athene! :D
Wat gaaf Daisy, heb je al van haar gehoord hoe het was?? Athene was voor mij nl om meerdere redenen zéér onvergetelijk :D. Allereerst de vrijdagavond, toen we aankwamen - toen konden we nl 's avonds na het eten nog rond de Akropolis gaan lopen en ohhhhhhhhhh... Ja, onbeschrijfelijk. Je kunt er 's avonds niet meer óp maar je kunt hem wel zien liggen, in het donker maar verlicht, zo boven de stad die ook vol lichtjes is. Gewoon superfantastisch. We hebben met een groepje van zes ontzettend hypere mensen eromheen gestuiterd ::trots::, stralend van geluk om nu voor het eerst de Akropolis te mogen aanschouwen. ::regenboog::

Zaterdagavond in Athene
En toen was er nog de laatste avond. Daar moesten we toch ook iets heel moois van maken ondanks dat we de volgende dag om vijf uur op moesten. Slapen kon wel in het vliegtuig, was ons uitgangspunt. ;) Eerst dus met een groepje op een terrasje gezeten zoals eigenlijk elke middag en avond, maar toen de meeste mensen daarvan al om een uur of twaalf terug naar het hotel gingen, wilden twee anderen en ik natuurlijk absoluut nog uit. En dan het liefste integreren met Grieken! Helaas was de laatste metro richting hotel nét vertrokken en moesten we dus het hele eind lopen. Gelukkig hadden we een kaart... als we daar nu ook nog goed op gekeken hadden... ::) Op een gegeven moment toch maar de weg gevraagd aan twee Griekse meisjes (jaar of 25) die we tegenkwamen. Bleek dat we totáál de verkeerde kant op waren gelopen en het hotel zo'n anderhalf uur lopen verderop was. Balen...! Of toch niet? "We have a car..." :D ::jaja:: We mochten zo instappen bij die meiden! Dat was natuurlijk supergeluk hebben, maar ook wel ontzettend eng, want het zijn toch twee totaal onbekende Grieken en ze raceten met een noodgang dwars door Athene. Ik vond het echt heel erg eng en heel erg gaaf tegelijk. Om hen te bedanken én vanwege de unieke gelegenheid door Grieken zelf mee uit genomen te worden, gingen we natuurlijk nog 'even' mee met die meiden wat drinken. Juist, dat werd de hele verdere avond dansen in een superhip en superduur café (dat helemaal niet zo ontzettend dichtbij het hotel was als zij beweerden, maar dat maakte ons niet meer uit). We hebben nog een foto gemaakt van ons drieën met die twee Griekse meisjes, hun emailadres gekregen om die op te kunnen sturen, hen heel hartelijk bedankt en zijn vervolgens teruggelopen naar het hotel om daar nog één uur heerlijk te kunnen slapen... ::regenboog:: Een héél gave, unieke ervaring en een absoluut onvergetelijke avond.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15218 Gepost op: 14-05-2005, 10:27:26 »
Zo, dat waren enkele hoogtepunten van de reis. ;D Enige minpunten aan de andere kant waren het gedoe om de kamerindeling van de hotels :-X, dat het Nationaal Museum in Athene dicht was toen we daar kwamen >:( (fout van de leiding dat ze niet goed naar de openingstijden hadden gekeken!) en dat het vroeg opstaan uiteindelijk toch wel errug vermoeiend was, maar dat laatste hoort er ook bij, en op het eind was ik maar blij dat ik zo ontzettend doodmoe was, want daardoor vond ik het iets minder erg dat ik weer thuis was. ;)
Maar behalve de genoemde hoogtepunten waren óók heel erg tof natuurlijk de musea, de inscripties die we soms best aardig konden lezen ::trots::, de andere Grieken de wie gesproken hebben, de goede, lieve, grappige en/of serieuze gesprekken die we allemaal gevoerd hebben, het zien van al dat Nieuwgrieks om je heen op reclameborden etc., de adembenemende uitzichten met bijvoorbeeld velden vol klaprozen, het wandelen over de boulevards van Thessaloníki en Volos, de magie van plaatsen als Thermopylai, Vergina (daar ligt wellicht het graf van Philippus II, de vader van Alexander de Grote!), Ólynthos en natuurlijk Delphi en Athene, verder de grappige Griekse gids die we een middag hadden, ohja en dinsdagavond wijndrinken op het strand ter ere van de verjaardag van iemand van de groep, ach en kortom de lol die we gehad hebben. En nog steeds hebben als we de foto's bekijken of er gewoon over napraten... ::regenboog::

~~~~~
Inmiddels dus alweer bijna een week terug in Nederland, en ik had gelukkig heel weinig college afgelopen dagen. Dus héél veel verteld aan heel veel mensen, beetje bijgekomen en -geslapen en vervolgens donderdag weer heerlijk de hele avond uitgeweest ::trots::. Was weer super. Oh het is allemaal zo super! :) Na dit lange weekend dan alleen wel weer terug naar de drukte. Ik hoop dat het met jullie ook heel goed gaat allemaal! Anne-Marie, vanaf nu kan ik wel weer gewoon regelmatig posten, dus dan jij toch ook wel...? :-\\ Dorine, veel plezier op huwelijksreis! Han, hoe is het tegenwoordig met jou?? FF, alle inkopen inmiddels gedaan voor je huisje? MC, mooi dat jij ook weer eens de bar hebt gelezen ;). Anne-Marie, hoe was de uitwisseling deze week? Ik mis je echt hoor dus snel hier weer eens langskomen (en/of mij bellen natuurlijk :P)!

::zwaai::

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #15219 Gepost op: 14-05-2005, 10:49:03 »
Leuk verhaal Annemiek!  :D Heerlijk hoor Griekenland! Deze 'oude zooi' hebben wij vorig jaar bekeken.  ::rofl::

When God created man, she was only joking!