Heeyheey,
Eck, gefeliciteerd he!
Linda, wat leuk weer zo'n echo! Gelukkig dat alles goed gaat!
Anne-Marie, plz kom weer eens terug..!
EIDM, wat leuk dat je post vanuit Engeland! Haha dus wij horen wel iets van je en je ouders niet!
Nog even een bericht van mij voordat ik morgen in het vliegtuig zit...!
Ik zie dat mijn vorige barpost alweer dagen geleden was
(zaterdag) dus ik zal maar weer een weekoverzichtje geven..
Zondag een uitgebreide toneelrepetitie gehad waarmee we erg zijn opgeschoten
. Maandag naar Miss Congeniality 2 geweest met Eva en nog een paar vriendinnen, uiteraard supergezellig
. En daarna nog naar de borrel van de studievereniging, dat vind ik ook altijd onwijs leuk. Dinsdag kwam Victor weer eens een avondje naar Nijmegen
, dat was natuurlijk ook erg gezellig. Met hem en nog een vriendin in de Refter gegeten en daarna de kroeg in geweest. Woensdag het laatste Griekenlandreisvoorbereidingscollege
, duurde mij wel weer te lang want toen konden we daarna weer maar heel kort koffie drinken, maargoed, toneel daarna was wel weer leuk en vooral erg nuttig qua oefenen. Gaat helemaal goedkomen met onze voorstelling!
De kaartjes kunnen binnenkort ook gereserveerd worden dus ik ben al flink mensen aan het werven. Die zaal krijgen we echt in no time vol volgens mij, zoveel passen er niet in dus.. Oftewel als er nog iemand wil komen kijken..
Laat maar weten hoor, het is op vrijdag 10 juni!
Nou en toen waren we bij donderdag... vandaag
eindelijk mijn practicumpartner weer gezien om het verslag af te maken (hij was de rest van de week ziek, vervelend genoeg), maarja hij had niet alle bestanden hier in de computer dus nu is het nog niet ingeleverd. Sja en morgen ben ik weg dus hij moet het nu regelen.. maar dat zal wel goedkomen, ga ik dan maar vanuit. Voor de rest over vijf min nog een college en vanavond nog bijles geven. Ja en dan de laatste dingetjes in mijn koffer stoppen..! Whiejj! We gaan nu echt heel erg bijna! Heb dr zo'n zin in! Ik zal hier ws niet meer posten vanavond denk ik, dus tot na 8 mei..!