Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110084 keer)

Offline Eirc

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #15180 Gepost op: 28-04-2005, 09:20:27 »
 ::bravo::Proficiat Eck maak er een gezellige dag van ::bravo::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #15181 Gepost op: 28-04-2005, 09:51:09 »
Gefeliciteerd aan iedereen die ik de voorbije weken vergeten ben te feliciteren!!

En Eck, van harte!!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #15182 Gepost op: 28-04-2005, 10:04:37 »
Even een berichtje van mij uit Engeland :) Ik zit nu achter een zeer slome computer in het taleninstituut waar ik de afgelopen week les heb gehad. Het is vandaag echt engels weer, regen ::), maar de afgelopen dagen hebben we best wel mooi weer gehad. Vandaag heb ik nog 2 lessen en dan gaan we naar een tuin, waar we nog een verslag over moeten schrijven voor CKV, en dan gaan we weer naar Hull, op de boot en dan vannacht met de boot terug naar Rotterdam, en morgenochtend ben ik weer thuis :) De boot is ongeveer het allerleukste van de hele reis, en dan vooral het eten, er is zoveel waar je uit kunt kiezen en het is heel erg lekker :) Gister zijn we naar de York Minster geweest, wat echt heel erg boeiend was, en we hadden een gids die heel goed kon vertellen, dus dat was wel leuk :D Het is alleen wel irritant dat ik op deze computer niet bij hotmail en ook niet bij gmail kan, want dat werkt niet, dus kan ik geen mailtje sturen naar mn ouders :( Maar morgen ben ik weer thuis, dus dan zal ik hier waarschijnlijk nog wel een keer posten!

Heleen
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #15183 Gepost op: 28-04-2005, 10:09:46 »
Van Harte Eck....maak er een mooie dag van  ::bravo::
That's all

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15184 Gepost op: 28-04-2005, 15:38:40 »
Heeyheey,

Eck, gefeliciteerd he!
Linda, wat leuk weer zo'n echo! Gelukkig dat alles goed gaat! ::ok::
Anne-Marie, plz kom weer eens terug..! :\'(
EIDM, wat leuk dat je post vanuit Engeland! Haha dus wij horen wel iets van je en je ouders niet! ;D

Nog even een bericht van mij voordat ik morgen in het vliegtuig zit...! :D Ik zie dat mijn vorige barpost alweer dagen geleden was :-[ (zaterdag) dus ik zal maar weer een weekoverzichtje geven.. :)
Zondag een uitgebreide toneelrepetitie gehad waarmee we erg zijn opgeschoten ::ok::. Maandag naar Miss Congeniality 2 geweest met Eva en nog een paar vriendinnen, uiteraard supergezellig :D. En daarna nog naar de borrel van de studievereniging, dat vind ik ook altijd onwijs leuk. Dinsdag kwam Victor weer eens een avondje naar Nijmegen :D, dat was natuurlijk ook erg gezellig. Met hem en nog een vriendin in de Refter gegeten en daarna de kroeg in geweest. Woensdag het laatste Griekenlandreisvoorbereidingscollege ::trots::, duurde mij wel weer te lang want toen konden we daarna weer maar heel kort koffie drinken, maargoed, toneel daarna was wel weer leuk en vooral erg nuttig qua oefenen. Gaat helemaal goedkomen met onze voorstelling! ::jaja:: De kaartjes kunnen binnenkort ook gereserveerd worden dus ik ben al flink mensen aan het werven. Die zaal krijgen we echt in no time vol volgens mij, zoveel passen er niet in dus.. Oftewel als er nog iemand wil komen kijken.. ;) Laat maar weten hoor, het is op vrijdag 10 juni!
Nou en toen waren we bij donderdag... vandaag eindelijk mijn practicumpartner weer gezien om het verslag af te maken (hij was de rest van de week ziek, vervelend genoeg), maarja hij had niet alle bestanden hier in de computer dus nu is het nog niet ingeleverd. Sja en morgen ben ik weg dus hij moet het nu regelen.. maar dat zal wel goedkomen, ga ik dan maar vanuit. Voor de rest over vijf min nog een college en vanavond nog bijles geven. Ja en dan de laatste dingetjes in mijn koffer stoppen..! Whiejj! We gaan nu echt heel erg bijna! Heb dr zo'n zin in! Ik zal hier ws niet meer posten vanavond denk ik, dus tot na 8 mei..! ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #15185 Gepost op: 28-04-2005, 19:27:24 »
Heel veel plezier Annemieke!  :D ::ok::

EIDM: Leuk dat je effe vanuit Engeland hier post! Fijne terugreis alvast! ::ok:: Maar dat moet vast wel lukken met zoveel lekker eten!  ;)

En Eck:

Proficiat met je verjaardag!!!  ::bravo::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15186 Gepost op: 28-04-2005, 20:28:32 »
Eck, van harte!

Pff... lange week deze week (en hij's nog niet eens voorbij)... De algemene paniek is uitgebroken op het werk en dus van de week eik al meer dan 40 uur gewerkt met gister als hoogtepunt (7-22 :-\\ maar wel Chinees van de zaak :D). De paniek heerst nog, maar bij mij op de afdeling hebben we voorlopig het belangrijkste afgerond, nu snel door naar de defintieve oplossing van de uitbraak... ;)

Dus ik heb nog een hoop bij te lezen (en te praten ;))...

sorry voor de vaagheid, maar beroepsgeheim verder ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15187 Gepost op: 28-04-2005, 21:38:31 »
ECK GEFELICITEERD!!!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #15188 Gepost op: 29-04-2005, 00:12:06 »
Eck! gefeliciteerd!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #15189 Gepost op: 29-04-2005, 00:59:14 »
Dorine ook gefeliciteerd!!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #15190 Gepost op: 30-04-2005, 21:52:19 »
Aan alle jarigen die ik niet heb gefeliciteerd omdat ik daar geen zin in had, bij deze alsnog: GEFELICITEERD!!!
Ik hoop dat jullie een ontzettend leuke verjaardag hebben gehad. Soms is het toch wel veel moeite om op het 'reageer'-knopje te drukken, als je weet dat je daarna alleen maar GEFELICITEERD gaat typen ofzo. Kijk, nu heb ik al meer ::ok::

Annemieke op vakantie, dat komt niet goed dan met de Bar!! Het is maar goed dattie sticky is, anders laggie nu al op z'n gat :) .

EIDM: Het regent altijd in Engeland ::) .

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #15191 Gepost op: 4-05-2005, 22:58:44 »
Dat Annemieke een paar dagen weg is, wil niet zeggen dat er niemand in de Bar mag posten ofzo hoor ::) .

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15192 Gepost op: 4-05-2005, 23:10:04 »
Dat Annemieke een paar dagen weg is, wil niet zeggen dat er niemand in de Bar mag posten ofzo hoor ::) .
Ow... dacht dat Annemieke de deur achter haar dicht (en op slot) had gedaan... ;)

Weinig nieuws te melden... lang weekend is begonnen! :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #15193 Gepost op: 7-05-2005, 14:25:56 »
jeetje 4 dagen geen barposten ::oink::
Nou goed, ik ben een paar dagen naar duitsland geweest vanwege een rommelmarkt op hemelvaartsdag en heb daar mijn ultieme olifant gevonden (ik verzamel olifanten op wielen van t duitse speelgoedmerk steiff voor degenen die t nog niet weten) maar deze in t bijzonder had ik nog niet en die wil ik al héééééél lang hebben, ik heb m een jaar of 7 geleden een keer gezien in t echt en sindsdien nooit meer, maar hij is dus van 1910 is van vilt en heeft houten wielen.. Maar ik kon m niet kopen vanwege t lullige feitje dat ie toch iets boven mn budget lag en met alle andere kosten die we op dit moment hebben (babykamerenzo) is 550 euro toch iets te veel  :( :\'(
Dus ik moest m daar weer achterlaten en misschien wel weer 7 jaar wachten...
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #15194 Gepost op: 7-05-2005, 14:54:25 »
Maar ik kon m niet kopen vanwege t lullige feitje dat ie toch iets boven mn budget lag en met alle andere kosten die we op dit moment hebben (babykamerenzo) is 550 euro toch iets te veel  :( :\'(
Dus ik moest m daar weer achterlaten en misschien wel weer 7 jaar wachten...

Ah das balen Linda! :\'( Maar gelukkig heb je de foto's nog....  ;)
When God created man, she was only joking!

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #15195 Gepost op: 8-05-2005, 00:19:01 »
Alle moeders en in wording veel plezier vandaag

deze zijn voor jullie
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #15196 Gepost op: 8-05-2005, 00:26:09 »
dankjewel eirc :-*

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15197 Gepost op: 8-05-2005, 02:12:22 »
Ohjaa Alle Moeders en bijnamoeders een fijne dag vandaag!  ::bravo::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #15198 Gepost op: 8-05-2005, 13:57:06 »
aah eirc wat lief van je!!!!

ik ben echt heel erg verwend...wilde heel graag en vuurkorf hebben en die heb ik gehad...maar de mooiste cadeautjes waren de zelfgemaakte van de jongens....een broche in de vorm van een tulp gemaakt van wolvilt en een plantenbakje van de oudste...helemaal zelf in elkaar geknutseld met spijkers en al...

geweldig vond ik dat ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15199 Gepost op: 8-05-2005, 15:17:35 »
Wie wil delen?