Judith, ook van mij gefeliciteerd!!Annemieke: veel plezier met de foto's
Hm, welke foto's Ikke?
Annemieke, wat goed, een 6,7 . Ben trots op je, want ik zou dat nooit kunnen, voor Grieks!
Het was ook voor Latijn...
Grieks hebk nog niet terug.
Dank jullie wel voor de felicitaties! Ik denk stiekem toch even kijken...en er is nog aan gedacht ook! Ik vertoon me namelijk nog maar zelden op het forum (maar lees wel af en toe!!!).
Fenna, ook van mij alsnog van harte proficiat!! Leuk dat je nog steeds wel af en toe het forum leest
. Veel succes alvast met afstuderen!!
Linda, heb je al iets om cadeau te geven en iets om aan te trekken op het feest van je petekindje?
Ik heb een heel leuk weekend gehad, gisteren 30jarige bruiloft van mn ouders gevierd met de entire family en dat was errug gezellig. Vandaag weer verdergegaan met het practicum, gaat behoorlijk snel... En het is ook nog steeds erg gezellig maar ik heb vandaag toch een iets minder happy dagje.
Naja, gaat wel weer over. Kzou eigenlijk met Eva en een paar andere vriendinnen naar de film vanavond maar dat heeft ze nou toch weer verzet
. Kan ik dus ook in mn eentje thuis gaan eten, buh, geen zin in. Morgen wel met de biologen eten en naar de film
.
Oja, en nog 11 daagjes tot Griekenland!