Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2111117 keer)

Offline juudith

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #15120 Gepost op: 18-04-2005, 11:27:54 »
Hajjooo Allemaal  ;D
Thanks  ::tandpastasmiley::
Kzal jullie raad proberen op te volgen  ::jaja::
School werkt i.e.g. mee ; kheb een tussenuur  8)
 :-*
Juudith
 ::rofl::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15121 Gepost op: 18-04-2005, 14:06:32 »
Judith, ook van mij gefeliciteerd!!

Annemieke: veel plezier met de foto's ::ok::
Hm, welke foto's Ikke? ???

Annemieke, wat goed, een 6,7 ;) . Ben trots op je, want ik zou dat nooit kunnen, voor Grieks!
Het was ook voor Latijn... :P Grieks hebk nog niet terug.

Dank jullie wel voor de felicitaties! Ik denk stiekem toch even kijken...en er is nog aan gedacht ook! Ik vertoon me namelijk nog maar zelden op het forum (maar lees wel af en toe!!!).
Fenna, ook van mij alsnog van harte proficiat!! Leuk dat je nog steeds wel af en toe het forum leest :). Veel succes alvast met afstuderen!!

Linda, heb je al iets om cadeau te geven en iets om aan te trekken op het feest van je petekindje?

Ik heb een heel leuk weekend gehad, gisteren 30jarige bruiloft van mn ouders gevierd met de entire family en dat was errug gezellig. Vandaag weer verdergegaan met het practicum, gaat behoorlijk snel... En het is ook nog steeds erg gezellig maar ik heb vandaag toch een iets minder happy dagje. :-\\ Naja, gaat wel weer over. Kzou eigenlijk met Eva en een paar andere vriendinnen naar de film vanavond maar dat heeft ze nou toch weer verzet :(. Kan ik dus ook in mn eentje thuis gaan eten, buh, geen zin in. Morgen wel met de biologen eten en naar de film ::jaja:: ::ok::.

Oja, en nog 11 daagjes tot Griekenland! ::jaja::

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #15122 Gepost op: 18-04-2005, 14:08:44 »
Juudith Gefeliciteerd    ::bravo::  ::bravo::
That's all

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15123 Gepost op: 18-04-2005, 15:00:20 »
Oja, voor wie het interesseert: heb gister een smsje gekregen van Daan dat hij het heel gaaf heeft in Italië! ::jaja:: ::zwaai::

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #15124 Gepost op: 18-04-2005, 16:26:10 »

Hm, welke foto's Ikke? ???
Van de fanserie ;)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15125 Gepost op: 18-04-2005, 17:35:57 »
He Juudith, van harte! ::bravo::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #15126 Gepost op: 18-04-2005, 18:10:40 »
Juud! gefeliciteerd meis! :-*
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #15127 Gepost op: 18-04-2005, 18:30:26 »
Gefeli Juud  ::bravo:: :-* ::bravo::

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #15128 Gepost op: 19-04-2005, 08:16:07 »
Hartelijke gefeliciteerd Juud! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: (dis de 100ste manier om je te feliciteren, maar ik dacht ik zal het toch nog maar ff doen, voordat mensne gaan denken dat ik je niet heb gefeliciteerd;)) ::love::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15129 Gepost op: 19-04-2005, 18:34:28 »
 :-* Dankjullie allemaal  :-*
Nu heb je wel heel vaak gefeliciteerd jorg  :D
Maar das nie erg hoor  ;)
Liefs,
Juudith  ::tandpastasmiley::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #15130 Gepost op: 19-04-2005, 22:44:21 »
Van mij natuurlijk ook nog:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Juudith!

Ik hoop dat je 'n hele leuk dag hebt gehad!  ::ok::

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #15131 Gepost op: 20-04-2005, 20:30:15 »
O joehoe,

ff update van mij ook weer eens. De weken gaan snel voorbij met als gevolg dat ik op dit moment over 3 weken al heul erg getrouwd ben :o Ik ben nog helemaal niet nerveus of zo. Er kan volgens mij ook niks mis gaan, hij kan 'nee' zeggen maar dat doet ie vast niet ::tandpastasmiley::
Ondertussen heb ik intern een sollicitatieprocedure doorlopen bij de instelling waar ik werk. Ooit begon ik op een groep met pré-pubers tussen de 11 en 14 waar ik het super naar mn zin had. Toen ik van school kwam was er daar geen plek voor een fulltimer dus ben ik naar een groep gegaan voor pubers van 14 - 22. Inmiddels kwam er een plek vrij bij de pré-pubers, heb ik gescolliciteerd en ben ik na een vreselijke lange tijd van wachten en wachten eindelijk maandag in gesprek geweest, samen met nog 3 kandidaten. Ik ben aangenomen!! :D Ik heb helemaal zin om terug te gaan, ik hoop dat ik per 1 juni mag, dan hoef ik vanwege mn huwelijksreis nog maar 6 diensten, ga ik op vakantie en kan ik dan helemaal fris beginnen. Ik krijg nog een gesprek over wanneer ik weg 'mag'.
Ik zei net al huwelijksreis, die heb ik inmiddels ook geboekt. patrick weet er niks van. Het is een verassing, we hadden nog niks geboekt aangezien patrick heel ernstige vliegangst heeft en dat dus geen optie was maar we gaan dus naar Kroatie! Ik wilde niet hier 3 weken vakantie hebben en dan gewoon een beetje thuis hangen of weekendje weg of zo dus we gaan met de bus. We trouwen op woensdag en vrijdagochtend vertrekken we voor 17 dagen naar Kroatie, helemaal leuk!!  :D ::bravo::

::zwaai::

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15132 Gepost op: 20-04-2005, 21:03:11 »
Dorine, gefeliciteerd met je nieuwe baan! En mocht ik het vergeten te zeggen: alvast veel plezier op je huwelijksreis en maar hopen dat manlief hier niet leest dan! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #15133 Gepost op: 20-04-2005, 21:19:14 »
Door!! Gefeliciteerd met je nieuwe 'interne' baan  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

enne...Kroatië is heeeul mooi  ::jaja::
That's all

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #15134 Gepost op: 20-04-2005, 21:20:14 »
Dorine, gefeliciteerd met je nieuwe baan! En mocht ik het vergeten te zeggen: alvast veel plezier op je huwelijksreis en maar hopen dat manlief hier niet leest dan! ;)
patrick staat op de ban (kannieteensmeelezenlijst ;D )

door!! gefeli met je nieuwe baan!!! :-*

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #15135 Gepost op: 20-04-2005, 22:37:33 »
Dorine Gefeliciteerd!  ::bravo::
 ;D

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #15136 Gepost op: 22-04-2005, 00:31:26 »
Doorz Gefeliciteerd Met je nieuwe baan   ::bravo:: ::bravo::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #15137 Gepost op: 22-04-2005, 11:31:08 »
super Dorine!! Van harte!!  :-* ::bravo::

Ook uit huize storm goed nieuws. De middelste zoon had zich ingeschreven voor een opleiding als (rock)gitarist en mag auditie komen doen. Spannend, spannend, spannend!! Tis wel een eind weg, helemaal in Tilburg.

er was eens......

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #15138 Gepost op: 22-04-2005, 15:50:52 »
Dorine van harte gefeliciteerd joh...hartstikke leuk dat je weer op je oude honk terecht kan ::bravo:: ...spannend overigens ook dat je trouwdag zo dichtbij komt, geniet er vooral maar van en laat alles over je heen komen en dan op naar de huwelijksreis...dat was het allerleukste van alles vond ik ;D

Storm wat een goed nieuws voor nummer 2...ik hoop dat zijn auditie indruk maakt en dat hij aan de opleiding mag beginnen...al zal mams hem wel heel erg gaan missen dan natuurlijk

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #15139 Gepost op: 22-04-2005, 20:00:50 »
super Dorine!! Van harte!! :-* ::bravo::

Ook uit huize storm goed nieuws. De middelste zoon had zich ingeschreven voor een opleiding als (rock)gitarist en mag auditie komen doen. Spannend, spannend, spannend!! Tis wel een eind weg, helemaal in Tilburg.

heej ;D ik zag die foto en dacht..... die jongen ken ik! :o ;) leuk voor hem storm!! ::bravo::