Ja Anne-Marie I know dat het een slechte instelling is
en dat ik dat zelf ook altijd vervelend van jou vind enzo... Maar nu heb ik mijn Griekenlandreiswerkstuk
af , waar ik wel echt superblij om ben want ik begon dat ding ongelofelijk irritant te vinden
. Had nl eik gister ingeleverd moeten worden (ja, op zondag, per mail) maarja uhm was er niet van gekomen om mijn afgelopen week verzamelde informatie uit te typen tot een leesbaar geheel. Vandaag had ik eerst van 8:45 tot ongeveer 16:00u practicum van biologie, en daarna heb ik dus onophoudelijk tot aan een uur of 19:00 (alleen ff gegeten tussendoor) aan dat irritante werkstuk gewerkt. Ben dus best wel suf/dood/moe/oid
. Maar het is nu wel af!
Ook niet bijster goeie kwaliteit ofzo maar als ik maar iets ingeleverd heb...
Dat practicum gaat nu nog bijna twee weken duren, en ws ook wel elke dag redelijk lang (zo niet, dan vullen mn Gr- en Lacolleges de middag wel op
), dus dat zal behoorlijk vermoeiend zijn, en frustrerend was het vandaag ook wel een beetje, maar als je het dan eenmaal begrijpt, is het op zich wel leuk. En kheb gelukkig ook een erg leuke 'partner' om mee samen te werken...
Oja, heb nog ander nieuws: had een 9 voor mn tentamen moleculaire biologie!
::rondedansje:: Jaja, ik als alfa
, dus dat is wel heel gaaf. Heb alleen Grieks en genetica nog niet terug (hehe die combinatie
) maar die denk ik ook wel gehaald te hebben.
Anne-Marie, wat goed dat je in zo'n supergoede schoolmood bent! Of is het alweer overgewaaid?
Ik ga zo eten (die ovenschotel Annemieke die we vorig weekend aten.. kheb vandaag gekookt en kvond die echt lekker )
Wat leuk zeg!
Ik heb het meteen aan mn ouders verteld en die vonden het ook erg leuk!
Annemieke, succes met je Griekenlandwerkstuk! En veel plezier bij jp etc
Thx, ja, dat was dus wel nodig maar pff ik ben ervanaf.. En jp, ahja, is ook nog geweest gister, en het was heel leuk iedereen weer ff te spreken maar het was op zich niet echt leuk, want we moeten vanaf nu echt heel diep gaan nadenken over of en hoe we doorgaan...
Neehoor, dat ben jij alleen maar. maar ik ga mss wel wat meer forummen, maar dan alleen in de bar. Want de rest is een beetje teveel gelijk al enzo. Ik moet de hele associatiestring nog bijlezen namelijk, en heb nog niet zoveel zin om daarmee te beginnen.
Haha ok dan ben ik de enige die jou gemist heeft
, maar ik ben er dan toch iig eentje!
Zou echt supergaaf zijn als je meer zou barposten Bertha, ik word altijd zo vrolijk van jouw posts...!
Enne.. psst, sla je bij de associatiestring toch stiekem een paar honderd pagina's over joh..Maar ik op zich ook wel, want ik heb een propeduese gehaald! Das altijd wel mooi enzo blijkbaar, want mensen gaan je dan feliciteren opeens.
Idd,
gefeliciteerd Bertha!! En een propedeuse, m'n propedeuse, sja ik zeg ook wel 'm'n' omdat het toch degene is waar ík voor geleerd heb, niet zomaar een of andere willekeurige propedeuse van een of andere willekeurige studie...!
Intikker
tss, wel uitgebreid afscheid nemen maar dan plotseling zonder iets aan te kondigen weer terugkomen?!
Of heb ik nou iets gemist?
Mooi dat het zo gaaf was in Zweden trouwens.
FF, hoe was je wedstrijd gisteren?