Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2110010 keer)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #15080 Gepost op: 10-04-2005, 10:28:36 »
Hee Arco!  ::joehoe::

Gefeliciteerd!  ::ok::
When God created man, she was only joking!

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #15081 Gepost op: 10-04-2005, 11:00:25 »
Van harte gefeliciteerd Arco!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #15082 Gepost op: 10-04-2005, 11:28:21 »
Arco van harte gefeliciteerd joh en dat je maar een oud mannetje mag worden ::bravo::  :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #15083 Gepost op: 10-04-2005, 15:13:14 »
ARCO VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG NOG EEN HELE FIJNE VERJAARDAG TOEGEWENST Groetjes van Nicky   ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #15084 Gepost op: 10-04-2005, 15:19:38 »
Een turkmenistanees voor Grace om plezier mee te beleven.
Succes!  ::ok::

omg...... :o Lekker ding... :-*

Arco gefeliciteerd  ::bravo::  ::bravo::
That's all

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #15085 Gepost op: 10-04-2005, 17:48:35 »
Ook van mij natuurlijk:

Van harte gefeliciteerd Arco!  

Ik hoop dat je 'n geweldige dag hebt!  :D ::ok::

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #15086 Gepost op: 10-04-2005, 18:34:52 »
Arco Gefeliciteerd!! :-* :-* :-*
Mijn prinsje is chriz!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #15087 Gepost op: 10-04-2005, 22:01:33 »
Van harte gefeliciteerd Arco!! :-*
Khoop dat je een leuke dag hebt (gehad)!

Supergoeie schoomood.... die jeugd van tegenwoordig...  ::)
Vroeger was nooit iemand in goeie schoolmood!
Haha nee is gelijk al te zien aan je geweldige spelling.. ;) :P
Gefeliciteerd met het halen van een propedeuse!! ::bravo::

Uitgebreidere barpost van mij volgt nog wel weer eens...
:o Wat een instelling!! ::ohno:: (had ik juist weer een keer gepost)
Wel goed trouwens van dat tentamen! ::ok:: Ik had ook niet anders verwacht natuurlijk.. (dat je 'm zou halen)

Ik ben alweer paar uur terug uit Wageningen.. was gezellig :)
doeidoei! *zwaait*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #15088 Gepost op: 11-04-2005, 08:50:01 »
Iedereen bedankt voor de felicitaties, op naar de 23!! ::ok:: ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #15089 Gepost op: 11-04-2005, 15:44:39 »
Iedereen nog gefeliciteerd...

Ik ben back in town na een lange welverdiende (werk)vakantie!  ::ok::

Ben een maandje op reis geweest, veel leuke dingen ervaren en héél veel mooie dingen gezien... Ben naar Zweden geweeest... En dan denk je... Hoe kan je als student nu een maand naar zweden? Mijn stagebedrijf heeft daar een connectie en ik ben daar een maand gaan kijken hoe het daar te werk gaat... Zeer boeiend moet ik zeggen...

Ik zag ook dat er weer een nieuwe molserie aan ging komen! Het houd ook niet op!!!

Voor nu, groeten!!!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15090 Gepost op: 11-04-2005, 19:38:32 »
Ja Anne-Marie I know dat het een slechte instelling is :-[ en dat ik dat zelf ook altijd vervelend van jou vind enzo... Maar nu heb ik mijn Griekenlandreiswerkstuk af :D, waar ik wel echt superblij om ben want ik begon dat ding ongelofelijk irritant te vinden >:(. Had nl eik gister ingeleverd moeten worden (ja, op zondag, per mail) maarja uhm was er niet van gekomen om mijn afgelopen week verzamelde informatie uit te typen tot een leesbaar geheel. Vandaag had ik eerst van 8:45 tot ongeveer 16:00u practicum van biologie, en daarna heb ik dus onophoudelijk tot aan een uur of 19:00 (alleen ff gegeten tussendoor) aan dat irritante werkstuk gewerkt. Ben dus best wel suf/dood/moe/oid ::). Maar het is nu wel af! ::jaja:: Ook niet bijster goeie kwaliteit ofzo maar als ik maar iets ingeleverd heb... ::trots::

Dat practicum gaat nu nog bijna twee weken duren, en ws ook wel elke dag redelijk lang (zo niet, dan vullen mn Gr- en Lacolleges de middag wel op :P), dus dat zal behoorlijk vermoeiend zijn, en frustrerend was het vandaag ook wel een beetje, maar als je het dan eenmaal begrijpt, is het op zich wel leuk. En kheb gelukkig ook een erg leuke 'partner' om mee samen te werken... ::regenboog:: ;D

Oja, heb nog ander nieuws: had een 9 voor mn tentamen moleculaire biologie! :D ::tandpastasmiley:: ::rondedansje:: Jaja, ik als alfa ;), dus dat is wel heel gaaf. Heb alleen Grieks en genetica nog niet terug (hehe die combinatie ;D) maar die denk ik ook wel gehaald te hebben. :)

Anne-Marie, wat goed dat je in zo'n supergoede schoolmood bent! Of is het alweer overgewaaid?
Ik ga zo eten (die ovenschotel Annemieke die we vorig weekend aten.. kheb vandaag gekookt en kvond die echt lekker :D)
Wat leuk zeg! :D Ik heb het meteen aan mn ouders verteld en die vonden het ook erg leuk! ::jaja::

Annemieke, succes met je Griekenlandwerkstuk! En veel plezier bij jp etc ;)
Thx, ja, dat was dus wel nodig maar pff ik ben ervanaf.. En jp, ahja, is ook nog geweest gister, en het was heel leuk iedereen weer ff te spreken maar het was op zich niet echt leuk, want we moeten vanaf nu echt heel diep gaan nadenken over of en hoe we doorgaan... :-X :-\\ :\'(

Neehoor, dat ben jij alleen maar. ;) maar ik ga mss wel wat meer forummen, maar dan alleen in de bar. Want de rest is een beetje teveel gelijk al enzo. Ik moet de hele associatiestring nog bijlezen namelijk, en heb nog niet zoveel zin om daarmee te beginnen.  :-\\
Haha ok dan ben ik de enige die jou gemist heeft :P, maar ik ben er dan toch iig eentje! ::jaja:: Zou echt supergaaf zijn als je meer zou barposten Bertha, ik word altijd zo vrolijk van jouw posts...! Enne.. psst, sla je bij de associatiestring toch stiekem een paar honderd pagina's over joh..

Maar ik op zich ook wel, want ik heb een propeduese gehaald! Das altijd wel mooi enzo blijkbaar, want mensen gaan je dan feliciteren opeens.  ???
Idd, gefeliciteerd Bertha!! :-* En een propedeuse, m'n propedeuse, sja ik zeg ook wel 'm'n' omdat het toch degene is waar ík voor geleerd heb, niet zomaar een of andere willekeurige propedeuse van een of andere willekeurige studie...! ::ohno::

Intikker ??? tss, wel uitgebreid afscheid nemen maar dan plotseling zonder iets aan te kondigen weer terugkomen?! ;D Of heb ik nou iets gemist? ;) Mooi dat het zo gaaf was in Zweden trouwens. ::ok::

FF, hoe was je wedstrijd gisteren?

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15091 Gepost op: 11-04-2005, 19:51:35 »
FF, hoe was je wedstrijd gisteren?
Om te huilen! :-\\ Nee, het ging echt voor geen meter... Het weer is gelukkig wel reuze meegevallen, eerst bewolkt en later zonnig en ook reuze gezellige medespelers, maar daar bleef het dan ook bij... Ach ja, volgende keer beter! :D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #15092 Gepost op: 12-04-2005, 19:15:23 »
Hey mensen!

Whiejj ik kreeg vandaag te horen dat ik gewonnen heb bij een schoolinternationaliseringsproject!! :D En dat betekend dat ik samen met drie andere leerlingen en twee leraren naar Altenburg ga, in het Oosten van Duitsland! :) (vlakbij grens met Tsjechië) Er waren twee onderdelen bij 't project.. een mail-project met mensen uit Litouwen, Frankrijk, Duitsland en Tsjechië en een visueel project waarbij je een film oid moest maken (in't Engels). En ik had met 't mailproject gewonnen waarbij je ook essay moest schrijven over de verschillen tussen de landen etc. ::jaja:: De winaars uit die landen komen ook die week en dan gaan we tsja, projecten uitwisselen en bezienswaardigheden bezoeken etc. :-) Het enige niet zo handige is dat deze week 'vakantie' de week voor onze toetsweek is.. :-\\ Maar ach, ik sta toch wel goed en ga toch wel over enz. :) Heb dr iig al veel zin in! (ga miss ook nog met uitwisselingsproject naar Duitsland.. kword nog eens verduitserd.. ;) )

Annemieke, succes met 't practicum! Ik weet van m'n broer dat 't hard werken is en lang.. dus je zal 't vast wel nodig hebben ;) Hoewel het vast ook wel leuk is met die leuke partner.. (wie eik? boeiend iemand? :P)

Anne-Marie, wat goed dat je in zo'n supergoede schoolmood bent! Of is het alweer overgewaaid?
Nee hoor! Nog niet.. ;) Ik had gister een biologie PO terug en daar had ik een 10 op dus nu is er weer hoop voor een 7 op mijn eindlijst (sluit bio1 af..) en daarom ben ik ook al goed bezig geweest met bio-toets te leren voor morgen. ::trots::

En hoe zit 't met jp.. komen er te weinig mensen om zo door te gaan? Zou erg jammer zijn iig..!

Intikker, leuk dat je weer 's langskomt en gaaf dat Zweden zo mooi en interessant was!

Vandaag was't zo lekker weer, twee uur lekker buiten gevoetbald onder schooltijd.. heerlijk! :)
Ik heb pianoles zo.. dus doei doei!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15093 Gepost op: 12-04-2005, 21:57:13 »
Whiejj ik kreeg vandaag te horen dat ik gewonnen heb bij een schoolinternationaliseringsproject!!
Gefeliciteerd!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15094 Gepost op: 13-04-2005, 17:23:00 »
Whiejj ik kreeg vandaag te horen dat ik gewonnen heb bij een schoolinternationaliseringsproject!! :D En dat betekend dat ik samen met drie andere leerlingen en twee leraren naar Altenburg ga, in het Oosten van Duitsland! :)
Wow, gaaf zeg! Gefeli! Jij reist ook wat af met al die projecten, is wel echt wat voor jou dan! ::ok:: (gezien hoe gaaf je het MUN-project bijv vond) En volgens mij verdien je het ook wel om te winnen ;). Met maar 6 mensen, is wel erg weinig trouwens! :o Weet je wie de anderen zijn, en ken je die ook, en zijn ze ook btje gezellig? Maar iig echt gaaf, zo te lezen, zeker dat ook alle winnaars uit de andere landen komen! ::ok::

ga miss ook nog met uitwisselingsproject naar Duitsland.. kword nog eens verduitserd.. ;)
Hehe ja zolang je maar niet verduisterd wordt :P.. en ik zeg toch: jij reist wat af! ;)

Annemieke, succes met 't practicum! Ik weet van m'n broer dat 't hard werken is en lang.. dus je zal 't vast wel nodig hebben ;) Hoewel het vast ook wel leuk is met die leuke partner.. (wie eik? boeiend iemand? :P)
:-X :-[ Maarre.. wat je broer zegt vind ik wel meevallen hoor ;D je bent de meeste tijd alleen maar aan het wachten en ik ben ook elke dag eerder klaar dan ik verwacht! Maar toch bedankt voor het succeswensen ;).

Ik had gister een biologie PO terug en daar had ik een 10 op dus nu is er weer hoop voor een 7 op mijn eindlijst (sluit bio1 af..) en daarom ben ik ook al goed bezig geweest met bio-toets te leren voor morgen. ::trots::
wow :o supergoed van je! ::ok::

En hoe zit 't met jp.. komen er te weinig mensen om zo door te gaan? Zou erg jammer zijn iig..!
kwenie kwenie.. :-X :-\\

Ja ik ben dus nog steeds met mn practicum bezig, en vind t eigenlijk wel erg leuk. Maar is ook omdat ik inmiddels aardig ben geïntegreerd in een biologengroepje, daardoor zijn al die pauzes (want die hebben we echt veel, je moet telkens wachten als iets bijv een half uur in warm water moet staan ofzo) onwijs gezellig! ::jaja:: :D Verder vanavond weer gewoon toneel.. morgenavond bijles geven en daarna spelletjesavond met de mensen van de Griekenlandreis :D.

Fijne avond iedereen! ::zwaai::

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #15095 Gepost op: 13-04-2005, 19:51:03 »
Ja ik ben dus nog steeds met mn practicum bezig, en vind t eigenlijk wel erg leuk.

Annemieke, fijn dat je het practicum leuk vindt! Ik ben namelijk 1 van de studentassistenten.
Ik loop meestal in het midden of achterin de zaal rond.
Ik ben dus vandaag de hele dag bezig geweest om allerlei vragen van studenten over het oracticum te beantwoorden. Erg leuk werk, leuker dan ik had verwacht. Het is namelijk voor mij de eerste keer dat ik studenten begeleid. Na zo'n dag ben ik echt helemaal op want je bent van pakweg kwart voor negen tot vijf uur non stop bezig. Maar zoals ik al zei, het is erg leuk om te doen dus dat is helemaal niet erg.

Annemieke, tot morgen!

Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #15096 Gepost op: 13-04-2005, 22:13:00 »
Na lange tijd weer eens een post van mij :)

Allereerst alle jarigen, nog gefeliciteerd ::bravo::

De laatste tijd ben ik wat minder op www.wieisdemol.com te vinden omdat WIDM afgelopen is, en de relaxhoek zo druk is dat het eigenlijk niet meer te volgen is. De Bar blijf ik wel meelezen omdat dat wel wat rustiger is :D
Ik heb de verhalen van de Molfandag gelezen en ik vond het heel jammer dat ik niet kon gaan. Mijn ouders vonden het niet goed omdat ik nog nooit iemand van hier gezien heb, en zo'n MFD is wel heel groot, en de gemiddelde leeftijd is hier hoger dan van de meetings waar ik wel heen mag, de meetings van www.harrypotteronline.nl. Afgelopen weekend was het HPO-kamp, een meeting van vrijdag tot en met zondag, in Belgie van www.harrypotteronline.nl. Dat weekend was echt super om mee te maken, het was na een meeting in oktober en een meeting met carnaval mijn 3e meeting, en steeds leer je weer nieuwe mensen kennen, en dat is echt super leuk :D:D

Zondag moest ik al weer als eerste weg van het kamp, want zondagmiddag was de premiere van Roots, een muziektheatervoorstelling van oa het koor waar ik in zit (http://www.kinderkooracademie.nl/pagina8.html). Roots was heel erg leuk, maar ook heel vermoeiend, na 2 nachten met weinig slaap ;). 25 mei, 1 juni en 2 juli zijn er weer voorstellingen, in amstelveen, capelle a/d ijssel en arnhem :).

Vrijdag ga ik met school naar Brussel, naar het Europees Parlement en naar Waterloo. Ik heb er veel zin in, want het lijkt me heel boeiend, maar we moeten al om 6.45 op school zijn en we zijn pas om 22.00 terug, dus dat wordt een lange dag  :-\\

Volgende week vrijdag ga ik naar de open dag van de Universiteit Leiden, naar Scheikunde. Ik ga samen met een aantal mensen uit mijn klas, dus dat wordt ook heel gezellig :) De dag erna moet ik om 18:30 in Europoort zijn, om naar York te gaan. Met 2 klassen gaan we op studiereis naar York, met de boot. We gaan zaterdagavond weg en we komen vrijdagochtend weer terug. Vooral de boot lijkt me heel erg leuk, ik heb nog nooit echt gevaren, en het is een hele grote boot, waar vanalles op zit. :D In York gaan we 4 dagen naar een taleninstituut om colleges te volgen, dus het wordt wel een studiereis, ipv de reis naar Bognor Regis 2 jaar geleden, waar we maar 1 dagje met een project bezig zijn geweest.

Tussendoor moet ik natuurlijk gewoon naar school, maar het einde van het schooljaar komt al in zicht, nog maar 27 dagen les voor de laatste toetsweek begint :D

Tot binnenkort weer ::zwaai::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #15097 Gepost op: 14-04-2005, 07:39:18 »
Ook maar weer eens een post van mij in de molshoop... ::zwaai::

Ik heb het nog steeds erg druk met al mijn bezigheden op school, thuis en voor het vakantiehuis Kindervakantieland.

Op school zijn we druk bezig geweest met het instuderen van ons jaarlijkse toneelstuk. Maar wat is het moeilijk zeg om 25 overactieve, doodzenuwachtige kindertjes in toom te houden en ze hun danspasjes en teksten te leren. Vanmiddag is de generale repetitie voor alle kinderen van de school, maar we zullen er vanochtend nog even hard aan moeten trekken...maar leuk is het zeker! Vanavond hebben we de uitvoering voor de pappa's, mamma's, opa's, oma's en alle andere belangstellenden...Ik heb er zin in en de kinderen ook.
Mijn eigen zoon die ik dus zelf in mijn klasje heb, heeft vanochtend zo waar uitgeslapen tot 7.00 uur, normaal gepsroken is hij al voor zessen wakker, maar zoals mitch het zelf zegt; ik heb uitgerust voor vanavond...nu maar hopen dat meer kinderen zo verstandig zijn ;)

Voor de rest ben ik druk bezig met de dolfijnenkamer van Mitch in te richten, het behang zit na drie pogingen eindelijk goed op de muur en nu is mijn leuke, doch zeer creatieve, taak om de kamer van leuke assecoires te voorzien. Van een eenvoudig houten boekenkastje maak ik een tafereeltje van onder zee met een visnet met daarop schelpen in alle soorten en maten geplakt...en al zeg ik het zelf, het wordt erg leuk!

Wat bertreft het vakantiehuis, tja de vrijwilligers stromen helaas niet binnen, ik heb er nog een twintigtal nodig en moet me inmiddels toch gaan afvragen of ik niet een week moet gaan schrappen?!? Dat zou erg jammer zijn, maar ja zonder vrijwilligers kom je er niet.
Daarnaast moet ik me nu ook gaan bezig houden met een teambuildingsdag voor alle vrijwilligers. Dat heb ik dus nog nooit gedaan en als jullie nog ideetjes hebben, gooi ze maar in mijn postvak....

Voor de rest gaat alles lekker en zal ik snel weer eens wat laten horen....fijne dag allemaal ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15098 Gepost op: 14-04-2005, 15:13:21 »
Annemieke, fijn dat je het practicum leuk vindt! Ik ben namelijk 1 van de studentassistenten.
:o :D Joh, wat leuk! Dat je dan ook hier op het forum bent! (Was je ook op de fandag of dat niet?) Ik zal morgen eens alle assistenten vragen of ze Wouter heten (neem aan dat je echt zo heet) en dan kom ik er wel achter wie jij bent. ;D Echt grappig zeg! :D Ja vandaag vond ik het ook weer leuk, alleen ook voor mij een erg lange dag omdat ik 's middags ook nog Grieks college heb. Maarja eigen keuze natuurlijk, en allemaal erg leuk... Experiment 3 had alleen niet zo goede resultaten :-\\ maja dat moet ook wel een keer voor kunnen komen... Nou, had echt nooit verwacht iemand van het forum daar in de practicumzaal tegen te komen! Maar dat kan natuurlijk wel... zal je morgen echt ff erover aanspreken :). Tot morgen dus Wouter! ::zwaai::

EIDM, leuk dat jij weer eens langskomt! Balen dat je niet naar de fandag mocht van je ouders, mss kun je een volgende keer een vriend of vriendin meenemen? Wel gaaf idd lijkt me, zo'n heel kamp als meeting! Gelukkig maar dat dat wel mocht dan! Veel plezier in Brussel, Leiden en York alvast! ::ok:: En idd het 'school'jaar loopt alweer ten einde, maar dat vind ik eik helemaal niet leuk.. ::ohno:: :-X Het gaat zo ontzettend snel! :-\\

Bakkertje, wat leeeuk zeg zo'n toneelstuk! Maar idd een hele opgave kan ik me voorstellen ;). Veel succes vanavond voor jou en de kinderen! En ook veel succes natuurlijk met het regelen van die kindervakantie, hopelijk komt het toch nog helemaal goed!

Ik heb zometeen dus weer Grieks college, nu ff wat mailtjes beantwoorden... Gisteravond toneel was weer erg leuk ::jaja:: en vanavond wordt hopelijk ook weer gezellig. :)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #15099 Gepost op: 14-04-2005, 17:35:38 »
Hey allemaal ::zwaai::

Ik zal ook maar weer eens een korte update geven hier..
Gisterenavond heb ik mijn laatste dienst op mijn groepje gedraaid, (nu ik zwanger ben mag ik daar vanwege de agressie niet meer werken) dus word ik tijdelijk overgeplaatst naar een andere groep. Ik heb daarvoor dus met iemand moeten ruilen die dat eigenlijk niet wil ::ohno::
Maar ik wil zelf eigenlijk ook helemaal niet weg, wel voor deze periode maar niet voor altijd. Het is dus ook nog niet zeker of ik in januari terug kan en daar heb ik behoorlijk de balen van. De bewoners waren wel heel erg lief gisteren, kreeg nog een paar spontane leuke tekeningen en een hele hoop knuffels toegestopt maar blij was ik niet.
Morgen ben ik vrij en zaterdag begin ik op mijn "nieuwe" groep, ben benieuwd en zondag word mn petekindje gedoopt.. Weet iemand nog een idee voor een kado, ik heb geen idee wat ik daar nou weer voor aan moet schaffen, om maar niet te spreken over "wat trek ik aan" mn keus is toch al zo beperkt op t moment ::ohno::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand