Moi!
hee bertha!
Ik kan ergere dingen bedenken zoals je me kunt noemen, dus nee ik vind het niet erg!
Ergere dingen? Zoals Jet-circusfamflet?? Dat zou ik nooooit zeggen hoor!
Fijn dat je blijft Bertha... Heerlijk dat er nog betrouwbare koeien zijn
Onbetrouwbare koeien bestaan niet!!
Bertha, ik hoop echt onwijs dat je weer eens wat meer gaat forummen!! Heb je echt gemist de laatste tijd en ik denk dat dat wel voor meer mensen geldt!
Neehoor, dat ben jij alleen maar.
maar ik ga mss wel wat meer forummen, maar dan alleen in de bar. Want de rest is een beetje teveel gelijk al enzo. Ik moet de hele associatiestring nog bijlezen namelijk, en heb nog niet zoveel zin om daarmee te beginnen.
Leuk Ikke dat jij het ook zo gaaf vond zondag , sta je nog op foto's?
Er waren heel erg veel mensen wel he, zondag geloof ik. Ik kan niet meepraten enzo, best wel balen enzo he, dus mss dat ik maar een "ik-was-er-ook-niet" praatgroep begin!
Je mag alleen meedoen als je er niet was!
dus ik kom volgende week vrijdag weer online. Beloof ik echt. Had gisteren al gepland om te komen, maar er kwam iets tussen.
Jaa, dr komt altijd wel wat tussen, belachelijk hoor, die mensen die nooit wat posten enzo.
Ik ben de laatste paar dagen in een supergoede schoolmood.. ik heb, terwijl ik dat pas over een paar weken moet inleveren, donderdag 50 pagina's Engelse tijdschriften gelezen! En vandaag handelingsdelen gemaakt van maatschappijleer en gister twee CKV-verslagen gemaakt.. Echt onvoorstelbaar vaag voor mijn doen.
Supergoeie schoomood.... die jeugd van tegenwoordig...
Vroeger was nooit iemand in goeie schoolmood!
Maar ik op zich ook wel, want ik heb een propeduese gehaald! Das altijd wel mooi enzo blijkbaar, want mensen gaan je dan feliciteren opeens.
En het is natuurlijk
een propedeuse, sommige mensen zeggen, 'ik heb mn propedeuse gehaald' maar dat slaat nergens op, want dat impliceert dat ie al van jou is. Ik heb een vorige studie gedaan en toen heb ik m niet gehaald, maar als dat dan wel
mijn propedeuse was die ik niet haalde, dan ligt mn propedeuse dan zeker daar nog ergens in een bureaula zeker?
Geloof er niks van.
Maargoed.
fijne avond iedereen!