Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109868 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #15040 Gepost op: 4-04-2005, 11:30:45 »
LC! >:( Moet ik boos worden of zo?!!! >:(
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lola

• Forumlid
  • _X_
« Reactie #15041 Gepost op: 4-04-2005, 12:24:49 »
Ja Dorine....treed jij eens op en een beetje streng he!Misschien heb jij nog wat invloed op dees en gene...
back again..

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #15042 Gepost op: 4-04-2005, 13:15:20 »
lc :(

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #15043 Gepost op: 4-04-2005, 13:17:54 »
Ja Dorine....treed jij eens op en een beetje streng he!Misschien heb jij nog wat invloed op dees en gene...
jij ben de vrouw met de zweep, als ze naar jou al niet luisteren....
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lola

• Forumlid
  • _X_
« Reactie #15044 Gepost op: 4-04-2005, 16:42:36 »
Kijk..ik kan slaan wat ik wil maar sommigen zijn gewoon hardleers >:(....en voor een prinses hebben ze misschien wat meer ontzag.
back again..

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15045 Gepost op: 5-04-2005, 13:27:52 »
Sja, jammer dat LC ook weggaat maar als hij dat besloten heeft, doen wij er waarschijnlijk weinig meer aan, en zal hij ook deze posts vast niet meer lezen.

Ik ben zelf in een superstemming :D :D, nog helemaal aan het nagenieten zeg maar van hoe het zondag was, ben zooo blij daar zoveel van mijn  favoriete forummers gesproken te hebben, en het gewoon weer helemaal te hebben mogen meemaken. Ik vond het echt weer superfantastisch. Dus jullie kunnen je misschien de ongelofelijke kwelling voorstellen van het feit dat ik mezelf gisteren verboden heb om te forummen ::ohno:: ::dwangbuis:: maar ik héb me eraan gehouden ::ok:: en het tentamen van vanochtend viel heel erg mee, heb ik zeker wel gehaald ook nog :D... en nu ik dat gehad heb mag ik de hele dag forummen...!! Whieeehaa! ::tandpastasmiley:: Nou ik ben reuze benieuwd naar alle reacties die er al staan en ik zal er ook eens een aantal bij zetten. Verder natuurlijk ook nog eens de nodige mails, en nu natuurlijk ook weer extra veel zin om nieuwe pmmetjes te fabriceren... dus ik kom mijn middagje denk ik wel door hier achter de comp. :) ::zwaai::

Oja en Ikke, idd lief van je zeg dat bloemetje voor je moeder! Of was dat een 1-aprilgrap? :P Ik had je btw meteen herkend hoor zondag toen je binnenkwam! ;) Hoop dat jij het ook net zo gaaf vond als je verwachtte... Vond je het niet erg dat Sander je zo na ging praten? ;)

Han, hoe bevalt je werk inmiddels na die paar eerste daagjes? Kon je btw wel goed zo ubervroeg opstaan gisteren?

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #15046 Gepost op: 5-04-2005, 13:29:53 »
Pff annemieke dat was me weer een lap  :D ::ok::

Maar ik vond het leuk je eens in het echt te onmoeten  ::jaja:: ::ok::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15047 Gepost op: 5-04-2005, 15:28:57 »
Hehe, gelukkig ;D nou ik heb eindelijk ook gereageerd in het fandagtopic (het kostte ff wat tijd ;D) dus daar moet je ook maar ff lezen...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #15048 Gepost op: 5-04-2005, 17:27:44 »
Ik moest van Annemieke meer in de bar posten... Dus hier ben ik...

Hier staat een hele hoop kleine tekst, die net niet te lezen is als je het bericht leest, maar waarvoor je eerst mijn post moet quoten om vervolgens op terug te drukken zodat je de rest van de posts kunt lezen. Dat is ontzettend irritant altijd. Maar weet je, ik heb gewoon niets te melden en zo is het nog wel grappig, dus vandaar.

Doei!!
« Laatst bewerkt op: 5-04-2005, 17:43:14 door Annuh »

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #15049 Gepost op: 6-04-2005, 11:39:29 »
Hallo iedereen,

na Chriz en LC heb ik ook iets te melden:

Ik heb het altijd heel leuk gevonden om spelletjes zoals CMC en CSC te negeren en veel uit mn neus te peuteren. Maar het forum is veranderd en al die nutteloze uren forummen. Ik heb er nog wel zin in. Mensen, ik heb van jullie genoten.

Daarom: Ik blijf nog tot 2011 op het forum en dan stop ik ermee. Dan is het echt tijd voor iets nieuws. Maar mischien ook wel niet. Weet ik veel...

Dus.:)

Hoi! Fijne dag iedereen en gefeliciteerd enzo ook nog!  ::zwaai::

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #15050 Gepost op: 6-04-2005, 11:44:26 »
 ::rofl:: Die Bertha toch!  ::bravo::
When God created man, she was only joking!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #15051 Gepost op: 6-04-2005, 11:47:38 »
Ha Jet!  ::zwaai::  :D

Ik noem je nog altijd stiekum Jet-retteket, ik hoop dat je dat niet erg vind.  ::schaam:: ::regenboog::

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #15052 Gepost op: 6-04-2005, 11:52:44 »
Ha Jet!  ::zwaai::  :D

Ik noem je nog altijd stiekum Jet-retteket, ik hoop dat je dat niet erg vind.  ::schaam:: ::regenboog::
::joehoe:: hee bertha!
Ik kan ergere dingen bedenken zoals je me kunt noemen, dus nee ik vind het niet erg!  ::rofl::
When God created man, she was only joking!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #15053 Gepost op: 6-04-2005, 12:26:50 »
Fijn dat je blijft Bertha... Heerlijk dat er nog betrouwbare koeien zijn ::bravo::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15054 Gepost op: 6-04-2005, 15:18:40 »
Berthaaaaaaaaaaaaaa :D ::ok::

Annuh, toch leuk hoor dat je weer eens hier komt ;) al ideeën wanneer we weer eens kunnen afspreken? :)

Ik moet vandaag en morgen mijn Griekenlandreiswerkstuk maken, dus mag hier helemaal niet zitten maar het schiet gelukkig wel aardig op... Vanochtend gaan ontbijten ;D met een paar mensen die ook meegaan naar Griekenland, was echt onwijs gezellig! En vanavond weer toneel, ook leuk dus!

Bertha, ik hoop echt onwijs dat je weer eens wat meer gaat forummen!! Heb je echt gemist de laatste tijd en ik denk dat dat wel voor meer mensen geldt! ::jaja::

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #15055 Gepost op: 6-04-2005, 17:10:14 »
Dat van Cora, dat weet ik nu al.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #15056 Gepost op: 6-04-2005, 19:39:13 »
Hallo iedereen,

na Chriz en LC heb ik ook iets te melden:

Ik heb het altijd heel leuk gevonden om spelletjes zoals CMC en CSC te negeren en veel uit mn neus te peuteren. Maar het forum is veranderd en al die nutteloze uren forummen. Ik heb er nog wel zin in. Mensen, ik heb van jullie genoten.

Daarom: Ik blijf nog tot 2011 op het forum en dan stop ik ermee. Dan is het echt tijd voor iets nieuws. Maar mischien ook wel niet. Weet ik veel...

Dus.:)

Hoi! Fijne dag iedereen en gefeliciteerd enzo ook nog! ::zwaai::
::rofl::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #15057 Gepost op: 6-04-2005, 20:24:20 »
Sja, jammer dat LC ook weggaat maar als hij dat besloten heeft, doen wij er waarschijnlijk weinig meer aan, en zal hij ook deze posts vast niet meer lezen.

Ik ben zelf in een superstemming :D :D, nog helemaal aan het nagenieten zeg maar van hoe het zondag was, ben zooo blij daar zoveel van mijn  favoriete forummers gesproken te hebben, en het gewoon weer helemaal te hebben mogen meemaken. Ik vond het echt weer superfantastisch. Dus jullie kunnen je misschien de ongelofelijke kwelling voorstellen van het feit dat ik mezelf gisteren verboden heb om te forummen ::ohno:: ::dwangbuis:: maar ik héb me eraan gehouden ::ok:: en het tentamen van vanochtend viel heel erg mee, heb ik zeker wel gehaald ook nog :D... en nu ik dat gehad heb mag ik de hele dag forummen...!! Whieeehaa! ::tandpastasmiley:: Nou ik ben reuze benieuwd naar alle reacties die er al staan en ik zal er ook eens een aantal bij zetten. Verder natuurlijk ook nog eens de nodige mails, en nu natuurlijk ook weer extra veel zin om nieuwe pmmetjes te fabriceren... dus ik kom mijn middagje denk ik wel door hier achter de comp. :) ::zwaai::

Oja en Ikke, idd lief van je zeg dat bloemetje voor je moeder! Of was dat een 1-aprilgrap? :P Ik had je btw meteen herkend hoor zondag toen je binnenkwam! ;) Hoop dat jij het ook net zo gaaf vond als je verwachtte... Vond je het niet erg dat Sander je zo na ging praten? ;)

Han, hoe bevalt je werk inmiddels na die paar eerste daagjes? Kon je btw wel goed zo ubervroeg opstaan gisteren?
Haha :)
Ik vond het niet erg dat Sander me na ging praten, was toch niet persoonlijk, en hij is zelf ook limburgs ::rofl::
Ik vond het ook heel erg leuk, wel leuk dat je me meteen had herkend :D
Ik heb ook een praatje gemaakt met Chandrika, hardstikke aardige vrouw :)
En ik vond het ook erg leuk om jullie te ontmoeten :)
Groetjes, ikke

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15058 Gepost op: 7-04-2005, 19:53:06 »
Pff annemieke dat was me weer een lap  :D ::ok::
Dat? Dat is nog een kort stukje! :P
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #15059 Gepost op: 8-04-2005, 20:05:50 »
Dat? Dat is nog een kort stukje! :P
Hehe ja jij bent wel meer gewend.. ;D

Leuk Ikke dat jij het ook zo gaaf vond zondag ::ok::, sta je nog op foto's?

Met mij is het superfantastisch (hihi dat antwoord ik al de hele week als mensen het vragen, want dan mag ik uitleggen waarom en dus hyper over zondag vertellen ;D), net dus uitgebreid verslag aan mn ouders gegeven (ratelratel ;)) en de foto's in de computer gestopt om die zelf ook in het groot te kunnen bekijken en ze te onderwerpen aan de kritische en wantrouwende blikken van mijn ouders.. Hm ze begrepen echt maar weinig van mijn hysterie, vreemd is dat toch he, ik ben toch hun dochter! Maarja, och, zolang ik er dan maar blij mee ben.. Kheb ook weer superveel zin in morgen maar ik weet niet of ik hier openlijk mag vertellen waarom ;D, iig wordt het weer een vol weekendje want ik heb morgenavond ook nog met Victor afgesproken en zondag heb ik weer jp en tussendoor moet ik mijn Griekenlandreiswerkstukje (dat ik steeds irritanter begin te vinden >:() ook nog af zien te krijgen :-\\. Maar moet eik vanavond ook nog mensen bellen, hmm pff.. Eerst maar eens wat foto's verkleinen en online zetten om jullie daar niet langer voor in spanning te laten...

Gisteren en eergisteren heb ik overigens weer een hele hoop gezelligheid gehad in Nijmegen, o.a. uitgeweest gisteravond, daarom gaat het ook nog steeds superfantastisch ook al begint mn uberheppieheid van zondag en nasleep-maandag toch wel enigszins af te koelen ;).

Anne-Marie, Han?? ::joehoe::