Sja, jammer dat LC ook weggaat maar als hij dat besloten heeft, doen wij er waarschijnlijk weinig meer aan, en zal hij ook deze posts vast niet meer lezen.
Ik ben zelf in een superstemming
, nog helemaal aan het nagenieten zeg maar van hoe het zondag was, ben zooo blij daar zoveel van mijn favoriete forummers gesproken te hebben, en het gewoon weer helemaal te hebben mogen meemaken. Ik vond het echt weer superfantastisch. Dus jullie kunnen je misschien de ongelofelijke kwelling voorstellen van het feit dat ik mezelf gisteren verboden heb om te forummen
::dwangbuis:: maar ik héb me eraan gehouden
en het tentamen van vanochtend viel heel erg mee, heb ik zeker wel gehaald ook nog
... en nu ik dat gehad heb mag ik de hele dag forummen...!! Whieeehaa!
Nou ik ben reuze benieuwd naar alle reacties die er al staan en ik zal er ook eens een aantal bij zetten. Verder natuurlijk ook nog eens de nodige mails, en nu natuurlijk ook weer extra veel zin om nieuwe pmmetjes te fabriceren... dus ik kom mijn middagje denk ik wel door hier achter de comp.
Oja en Ikke, idd lief van je zeg dat bloemetje voor je moeder! Of was dat een 1-aprilgrap?
Ik had je btw meteen herkend hoor zondag toen je binnenkwam!
Hoop dat jij het ook net zo gaaf vond als je verwachtte... Vond je het niet erg dat Sander je zo na ging praten?
Han, hoe bevalt je werk inmiddels na die paar eerste daagjes? Kon je btw wel goed zo ubervroeg opstaan gisteren?