Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109904 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #15000 Gepost op: 26-03-2005, 23:20:59 »
Ben net terug uit de kerk, dus nu mag het: zalig Pasen iedereen! ::bravo::

Maar Annemieke, Prince komt! had je geloof ik al gelezen Maar als er volgens mij iemand een Prince fan is, dan ben jij het wel! :)
Hehe ja nou ja wás, eerder... maar ik vind het natuurlijk zeker wel heel gaaf dat ie komt! :D

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #15001 Gepost op: 27-03-2005, 13:14:45 »
Ook zalig Pasen aan iedereen ::bravo::
Het is me gelukt om gister niet op het forum te komen :)
Vandaag zit ik er weer op :)
Ik had vrijdag bij iemand gelogeerd en ik bleef daar gisteren tot 8 uur dus het was niet zo moeilijk om niet op het forum te komen ::bravo::
Morgen probeer ik er weer niet op te komen :)

Eefjuh: sorry, ik bedoel ons snoepwinkeltje ::rofl:: ;)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15002 Gepost op: 28-03-2005, 17:47:49 »
Zo, ik heb vandaag heel burgerlijk gedaan... meubels kijken op 2e paasdag, net als een groot deel van Nederland. En de bank is gekocht, levertijd 12 weken (!) maar dat is ongeveer een maand nadat ik de sleutel krijg, dus dat komt niet zo verkeerd uit. Verder van de week maar een korte week, want donderdagavond naar een concert en dan vrijdags vrij... En dan zondag natuurlijk! ::jaja:: waar nog wel het een en ander voor geregeld moet worden... :-\\
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15003 Gepost op: 28-03-2005, 18:16:19 »
Snik... de glory days van het WidM 2005 forum zijn over... het aantal posts daar van mij is nu precies gelijk aan het aantal posts in de Relaxhoek, beide 740 en ik vrees dag WidM dat niet meer gaat winnen... :\'( Overigens is dit m'n 2400e zie ik ook... :)

Ik vraag me wel af zie, weer een eik relaxhoek post wat de top 10 posters is in het WidM 2005 forum... en of ik daar ook tussen sta. ::)

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #15004 Gepost op: 28-03-2005, 23:46:45 »
 ::bravo:: Gefeliciteerd Nelisje
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #15005 Gepost op: 29-03-2005, 10:14:47 »
'n hele goede morgen!  ::zwaai::

Iedereen fijne paasdagen gehad? Op zondag kwam hier m'n oma op bezoek, waar 't gelukkig weer 'n stuk beter mee gaat. Ze heeft bij ons mee gegeten en we hebben gewoon wat gezellig gekletst en 'n spelletje gedaan. En gisteren heb ik m'n dag besteed met 't bezoeken van auto-garages. Nu ik namelijk iedere dag 30 kilometer naar m'n werk op en neer moet rijden vond ik 't wel 'n goed idee om 'n eigen auto te krijgen. Ik heb er nu wel een samen met m'n moeder, maar dat is 'n Daihatsu Cuore uit '89, dus niet echt betrouwbaar genoeg om zulke afstanden mee te rijden dagelijks. Die wordt dus nu voor m'n moeder alleen, want ik heb 'n nieuwe gevonden!  :D

Ik heb 'n zilverkleurige Ford Ka uit 2001 gekocht. Hij is echt heel goed onderhouden en ziet er zo goed als nieuw uit. Ik zal effe wat fotootjes bij dit bericht plaatsen, dan kunnen jullie zien hoe hij eruit ziet.  :)

't grappige was dat bleek dat hij van mijn vroegere overbuurjongen geweest is. Die heeft 'n nieuwe gekocht nu en 'm pas ingewisseld via de garage. Had ik 'm eik beter bij hemzelf kunnen kopen, maar ik wist natuurlijk niet dat hij 'm ging verkopen.  :-\\

Ik krijg 'm zaterdag trouwens. Maar omdat 't heel erg wennen is met rijden (de Daihatsu is 'n speelgoedauto ten opzicht van deze!  ;D ), durf ik 't niet aan om er zondag al mee naar Amersfoort te komen. Ik ga dus maar gewoon met de trein. Kan ik ook zelf niet de weg kwijt raken.  ;)

Verder ga ik vrijdag (1 april) dus al beginnen bij de bank. Ik ben nu al erg zenuwachtig. Alles is toch nieuw he? En m'n hele leven veranderd nu: fulltime job, andere auto, weg bij de bakkerij waar ik 6 jaar met plezier gewerkt heb. Echt heel anders allemaal. Ik blijf trouwens bij de bakkerij op zaterdag nog 'n paar weken mee uithelpen. De communietijd begint nu, dus ze hebben 't heel druk. Ik kan daarom niet maken om er gelijk te stoppen.

Maar ik ga er vandoor, want ik moet nog heeeel veel regelen voordat ik m'n vrijheid kwijt ben vanaf vrijdag. Fijne dag allemaal!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 29-03-2005, 10:19:39 door Han13 »

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #15006 Gepost op: 29-03-2005, 12:01:46 »
Leuk Han!
Mooie auto hoor! ::jaja::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #15007 Gepost op: 29-03-2005, 21:48:46 »
Verder ga ik vrijdag (1 april) dus al beginnen bij de bank. Ik ben nu al erg zenuwachtig. Alles is toch nieuw he? En m'n hele leven veranderd nu: fulltime job, andere auto, weg bij de bakkerij waar ik 6 jaar met plezier gewerkt heb. Echt heel anders allemaal. Ik blijf trouwens bij de bakkerij op zaterdag nog 'n paar weken mee uithelpen. De communietijd begint nu, dus ze hebben 't heel druk. Ik kan daarom niet maken om er gelijk te stoppen.
Leuk Han! Een hoop nieuwe dingen allemaal tegelijk idd! :)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #15008 Gepost op: 29-03-2005, 21:58:33 »
Leuk HAN  :D Veel succes vrijdag !! en een mooi autootje  :D ::jaja::

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #15009 Gepost op: 29-03-2005, 22:12:45 »
 ::ok:: Nice set of wheels Han!  ::jaja::
When God created man, she was only joking!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #15010 Gepost op: 29-03-2005, 22:59:56 »
Hey mensen,,
Ff heel snel een berichtje, ik ben dus gisteravond laat teruggekomen uit Taizé. Het was echt heel erg supergeweldig etc! ::jaja:: Heel erg bijzonder, hele mooie diensten, ook veel gezongen (waar ik eigenlijk helemaal niet van houd maar hier was het wel mooi en leuk zowaar :-) ) en de hele sfeer eromheen was ook super. Veel gelachen/gepraat en gek gedaan (met buitenlanders). Het 's nachts in de kerk zitten tot uur of 2/3 was ook erg bijzonder en gezellig. :) Maar tijd voor een lang verslag heb ik nu dus absoluut niet, heb morgen repje bio die ik ga verknallen maar kan me niet heel veel boeien. Owja, khad vandaag uitgeslapen tot 14:20u.. en toen werd ik zelfs nog wakkergemaakt.. echt erg. :-\\ Ben benieuwd of ik zo straks kan slapen maar goed, zie ik dan wel weer..

dagdag! :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #15011 Gepost op: 30-03-2005, 12:24:50 »
Lang niet gepost hier... maar tof autootje!

Moest ik even kwijt  ;)
No Milk today???

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #15012 Gepost op: 31-03-2005, 00:16:00 »
GELUKKIGE VERJAARDAG ROBBIE AZERTY!!!

:D ::jaja:: :D ::jaja:: :D ::jaja:: :D ::jaja:: :D ::jaja:: :D
2024: wie is de Mol?

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #15013 Gepost op: 31-03-2005, 00:16:57 »
HARTELIJK GEFELICITEERD TODAY ROBBIEAZERTY en nog een hele fijne verjaardag toegewenst Groetjes van Nicky  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #15014 Gepost op: 31-03-2005, 06:45:12 »
RobbieAzerty Gefeliciteerd met je verjaardag

Maak er een mooie dag van  ::jaja:: ;D ::ok:: ::zwaai::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #15015 Gepost op: 31-03-2005, 07:07:06 »
 ::bravo::Van harte gefeliciteerd Robbieazerty ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #15016 Gepost op: 31-03-2005, 07:37:09 »
Robbie, gefeliciteerd! ::bravo::

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #15017 Gepost op: 31-03-2005, 09:33:27 »
Hey
ff een kort berichtje van mij hier
Ik ben gisteren weer naar t ziekenhuis geweest en heb weer een echo gehad (dus weer 10 minuten verrukt naar mijn kindje gekeken ::zwijmel::) Ik ben daar iedere keer weer zo ontzettend van onder de indruk..
Maar goed ik ben nu bijna 14 weken en het is 7,2 cm en t zwaaide terug ;D
Over 4 weken mag ik weer ;D
Verder gaat alles goed, t enige irritante is dat ik niet op de groep waar ik werk mag blijven werken ivm de agressie die hier voorkomt.. nou kies ik er zelf ook wel voor om weg te gaan alleen schieten ze niet erg op om een vervangende groep voor me te vinden, t gaat steeds op t laatste moment niet door of er veranderd weer wat..
Maar ook dat komt wel weer goed.
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #15018 Gepost op: 31-03-2005, 09:51:12 »
 :-*Proficiat Robbie ::bravo:: maak erg een mooie dag van

::love:: Linda, veel plezier met vertederend naar je 'zwaaiende kleine' kijken :D
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #15019 Gepost op: 31-03-2005, 09:51:57 »

Gefeliciteerd Robbie!! Maak er een mooie dag en een nog mooier nieuw levensjaar van!!
[/size]

::zwaai:: heb je teruggezwaaid Linda?  ::tandpastasmiley::
When God created man, she was only joking!