Heyhey
Ben er eindelijk weer eens (vind iig zelf dat het een tijd geduurd heeft), gister en vandaag wel behoorlijk geforumd en gemaild maar ik kwam er maar niet toe om in de bar te posten
.
Vandaag een pechdag gehad
Idd balen zeg Ikke als ik dat zo hoor...! Maar je bent nu toch wel weer helemaal beter, neem ik aan?
Sja, dat je dan net ziek bent als er leuke dingen zijn... zijn er niet altijd leuke dingen te doen?
Ziek zijn komt nooit goed uit...
Maarre is het nog gelukt om een hele dag niet te forummen?
Anne-Marie, ik ben zo benieuwd hoe je het hebt in Taizé!! Je moet straks wel een uitgebreid verslag posten he, druk of niet druk..
Han, hoe is het inmiddels, heb je al flink veel gefeest??
FF, gaaf je contract...
Waarom is het 'voorlopig'?
Annemieke! veel succes met je tentamen!
Annemieke, veel suc6 met je tentamens
@ Annemieke: succes met je tentamens!
Dankjulliewel allemaal
, hij ging wel goed, denk dat ik hem wel gehaald heb...! Ik zou het echt totaal niet verdiend hebben
, maar zou toch wel heel erg gaaf zijn natuurlijk! En hij viel echt wel mee dus denk het wel... Maar gaat nog een tijd duren voor het is nagekeken ws
.
Daarna ben ik donderdagavond naar de musical van een vriend van me geweest (met de nick Aplato op het forum) en dat was erg leuk! Had ook niet anders verwacht, want hij studeert voor muziekdocent aan het conservatorium in Rotterdam, dus hij en zn studiegenoten kunnen echt wel een goeie musical in elkaar zetten, maargoed dat was dus echt leuk. Daarna samen met mn broer naar Gouda om hier twee daagjes te kunnen 'leren'
en morgen en overmorgen ga ik dan een vriendin in Heerlen opzoeken, die ik al maanden niet meer gezien heb. Ik heb ook nog wel redelijk wat geleerd gister en vandaag hoor, en wat openstaande mails beantwoord, maarja uiteraard toch weer te veel geforumd enzo (hm, niet eens te veel gebeld!
). Vanavond natuurlijk naar de Paasviering en morgen dus weer een tijd in de trein zitten naar het zuiden... heb er wel veel zin in!
En waar ik ook heel erg veel zin in heb... nog maar 8 daagjes...!!
Nostra, balen dat je gezondheid nog wel wisselend is! Maar gelukkig ben je tenminste niet meer echt ziek
. Leuk dat de Italianen bijna komen! D**n doet ook aan zo'n uitwisselingsproject, maar die gaat dus zelf eerst nog naar Italië, ook wel al heel binnenkort. Ja hij vertelt hier zelf toch nooit wat dus doe ik het maar he..