Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109846 keer)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14980 Gepost op: 21-03-2005, 19:44:05 »
Gefeliciteerd Han!

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14981 Gepost op: 21-03-2005, 23:57:48 »
Wie heeft het sticky gestolen ??? ??? ???

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14982 Gepost op: 22-03-2005, 01:00:38 »
heeey gefeliciteerd!!! ::ok:: ::bravo::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #14983 Gepost op: 22-03-2005, 10:48:02 »
gefeliciteerd.

(Dorine, slaap je nog wel?)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14984 Gepost op: 22-03-2005, 14:35:28 »
Wooooooooooow Han super!!! Proficiat!!! :D ::ok:: ::bravo:: We zeiden het toch dat je hem zou krijgen? ;) Ze zullen er geen spijt van krijgen je aan te hebben genomen! ::ok:: Maarre ga eerst maar eens flink feesten!!

Widm-Jutta (mogen we Jutta zeggen? :P), welkom in de Molshoop! Wel al eens eerder meegelezen of dat ook niet?

FF, heb je je contract getekend?

Ik ben heel trots op mijzelf, want ik ben gister een hele dag niet achter de comp geweest ::trots:: en dat was al héél lang niet meer voorgekomen... Vandaag zit ik er dan wel meteen alweer te lang, maja ::). Hopelijk haal ik mn tentamen donderdag wel..! Deze week wel weer elke dag weg, maarja, tis allemaal ook zo gezellig! :)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #14985 Gepost op: 22-03-2005, 18:06:31 »
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14986 Gepost op: 22-03-2005, 18:18:39 »
Leuke foto test  :D

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14987 Gepost op: 22-03-2005, 18:26:07 »
Dorine, slaap je nog wel?
Jawel hoor. Maar niet op de tijden dat de meeste mensen dat doen en mss idd wat minder dan het gemiddelde :)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14988 Gepost op: 23-03-2005, 19:31:53 »
Zo, vandaag het voorlopige koopcontract getekend! ::trots::

En de Blokker hier had vandaag (her)opening en dus aanbiedingen, dus gelijk een 60-delig bestekset, glazen en nog wat rommel gekocht voor weinig! Nou nog meubels! :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #14989 Gepost op: 23-03-2005, 20:05:15 »
Vandaag een pechdag gehad ::ohno::

Nadat ik gym had gehad op school, ging ik naar de kantine en ik had het heel warm, heel raar.
Toen ik de volgende les had voelde ik me heel erg moe en ik viel bijna in slaap (niet vanwege dat de les saai was maar ik was gewoon heel erg moe)
Die les daarna begon ik me dus grieperig te voelen en ik hield t maar vol tot t einde van de dag.
Ik wil dus naar m'n fiets gaan, want ik voelde me heel erg ziek, blijkt m'n band lek te zijn :\'(
Ik was dus heel erg boos dus moest ik m'n band bij iemand van de technische dienst laten maken.
Hij was echt de hele tijd aan het treuzelen en ik voelde me steeds zieker.
En zo iemand noemt zichzelf technisch >:(
Eindelijk kon ik naar huis gaan, om half 5 was ik thuis en ik heb de hele tijd in bed gelegen.
Nu voel ik me nog steeds niet lekker, maar vrijdag is er geen school en is er een of andere activiteit, heel leuk.
En morgen zouden we met de hele klas naar de bios gaan s'avonds, en moet ik dus net op die leuke momenten ziek zijn ::ohno::

Annemieke, jij bent niet de enige die daar last mee heeft :)
Ik kom zelfs nog op t forum als ik ziek ben ::rofl::
Veel suc6 met je tentamen :)

Groetjes ikke

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14990 Gepost op: 23-03-2005, 20:13:31 »
Hey mensen!

Ff supersnel een berichtje, ik ga zo nml. met de bus naar Taizé (Frankrijk)! ::jaja:: Heb er heel erg zin in, ben ook benieuwd hoe het is en wordt etc. En maar hopen dat 't weer ook btje aardig is want we moeten dr wel kamperen.

Ik heb 't afgelopen tijd best druk gehad, vandaar dat ik hier nauwelijks gepost heb. Ik had van 't weekend ook het Prinses Christina Concours en dat ging wel goed, mja geen tijd om hier over uit te wijden. :P

Han, heel erg gefeliciteerd met je nieuwe baan! ::bravo:: Echt fijn voor je dat je nu eindelijk een baan hebt. :)

Ikke, ahh balen zo'n rotdag.. beterschap he!

Annemieke, succes met alles he! Enne, tsja ik spreek je na Taizé wel over 't weekend daarop.. ;)

Allright.. kga maar eens, owja, voor de geinteresseerden: ik kom maandagavond thuis dus jullie zien me denk ik dinsdag wel weer op 't forum verschijnen. (hoewel ik 't dan wel weer gelijk druk heb)

doeii! :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14991 Gepost op: 24-03-2005, 13:00:09 »
Haihai! ::zwaai::
Ik heb zo tentamen dus ik moet nu alweer vd comp af! Maar ik ben gister weer heel verstandig geweest: alweer de hele dag niet achter de comp gezeten! Echt keigoed van mij!
Thx voor alle succeswensen voor mn tentamen en Anne-Marie, ik hoop dat je het heel gaaf hebt in Taizé!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14992 Gepost op: 24-03-2005, 13:09:46 »
Annemieke! veel succes met je tentamen!  ::zwaai::

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #14993 Gepost op: 24-03-2005, 15:24:11 »
Annemieke, veel suc6 met je tentamens ::zwaai::

Het gaat vandaag al stukken beter met mij, morgen ga ik weer naar school :)
Ik ben blij dat ik niet zo lang ziek ben geweest :)

Morgen probeer ik ook de hele dag niet online te zijn :)
Tot zaterdag! :)
Groetjes ikke

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14994 Gepost op: 25-03-2005, 10:25:42 »
ZO mensen ik ben weer van de partij.

Allereerst alle jarigen van de afgelopen weken alsnog gefeliciteerd. @ Firefoot gefeliciteerd met je huis! @ Compuart: fijne vakantie! @ Han: gefeliciteerd met je nieuwe baan! @ Annemieke: succes met je tentamens!

Dan hoe ik zelf mij 2 afgelopen weken heb doorgebracht, toen ik veel ziek was en niet op het forum ben gekomen. Gaan we even wat aanpassing in aanbrengen. Heb nu een lekker verlangd weekend en dan nog één weekje, vervolgens alweer de toetsweek (9 toetsen). Binnenkort ga ik ook eens verder kijken naar een nieuw bijbaantje, omdat ik het met mijn oude werk heb afgewacht. Maar ik wil daar niet eens meer naar terug: het schijnt daar zo goed te gaan…ahum… Met de gezondheid gaat het dus wel wisselend en ik heb mijn afspraken met de fysio en de diëtiste inmiddels afgerond. Ze vinden dat ik zelf wel alleen verder kan en ik vond dit ook. Ik ga binnenkort ook weer eens een keer naar de psychologe en naar de voetreflex.. Wat verlang ik daarna. Overigens, ik weet ook al wat ik ga doen als de Italianen hier zijn (9 april-15 april). Het weekend moet het gastgezin (wij dus) bepalen, maar we gaan waarschijnlijk wel een keer hier naar de stad en even naar Den Bosch. Ze komen pas om 11.55 aan op Eindhoven airport… En wij kwamen al om 8 uur in Italië aan! Misschien staat er op de zondagavond een trip naar Ajax-Willem II op het schema, maar dat is nog niet allemaal zeker. Op maandag gaan we hierzo de stad verkennen, dit is natuurlijk meer bedoeld voor de Italianen. Op dinsdag gaan we hier in de buurt allemaal stukjes fietsen en naar één of ander watergeval. Op woensdag hebben we sportdag hier in de buurt en ’s avonds is er al de farewell party, omdat de Italianen goed willen slapen voordat ze vrijdagochtend om 9 uur vertrekken naar Eindhoven airport. Op donderdag gaan we ook nog naar Amsterdam…

Ik ga nu maar weer eens wat posten, want dat heb ik echt gemist. It’s good to be back!

Nostra  ::zwaai::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14995 Gepost op: 25-03-2005, 14:08:10 »
Morgen probeer ik ook de hele dag niet online te zijn :)
Tot zaterdag! :)
Groetjes ikke

:o

Nu online
81 gasten en 28 vaste bezoekers (Grace, xmoix, ~*Nick*~, Cora Bora, widm-jutta, Colsto, ~*ikke*~, Panta Rei, Han13, Scabbers, dingeling, adnil, Major Nono, Test, Stinjow, Bakkertje, dutchdeb, Stormpie, tina, Gotcha, Iloverobinson, dopey, NieBou, Tijgertje, True Gondorian, Chriz, garibaldi, Daedalus)
That's all

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #14996 Gepost op: 25-03-2005, 15:10:12 »

:o

Nu online
81 gasten en 28 vaste bezoekers (Grace, xmoix, ~*Nick*~, Cora Bora, widm-jutta, Colsto, ~*ikke*~, Panta Rei, Han13, Scabbers, dingeling, adnil, Major Nono, Test, Stinjow, Bakkertje, dutchdeb, Stormpie, tina, Gotcha, Iloverobinson, dopey, NieBou, Tijgertje, True Gondorian, Chriz, garibaldi, Daedalus)
Oh ja :)
Ik was vandaag vroeg thuis, kon t niet laten :P
Morgen kom ik er ECHT niet op :)
Wie mij dan betrapt mag gratis iets uitzoeken in mijn snoepwinkeltje :)
Maar ik kom er toch morgen niet op dus kan ook niemand mij betrappen :)

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #14997 Gepost op: 26-03-2005, 09:23:50 »

Wie mij dan betrapt mag gratis iets uitzoeken in mijn snoepwinkeltje :)

mijn snoepwinkeltje!?!? en ik dan?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14998 Gepost op: 26-03-2005, 19:57:01 »
Heyhey ::zwaai::
Ben er eindelijk weer eens (vind iig zelf dat het een tijd geduurd heeft), gister en vandaag wel behoorlijk geforumd en gemaild maar ik kwam er maar niet toe om in de bar te posten :-[.

Vandaag een pechdag gehad ::ohno::
Idd balen zeg Ikke als ik dat zo hoor...! Maar je bent nu toch wel weer helemaal beter, neem ik aan? :) Sja, dat je dan net ziek bent als er leuke dingen zijn... zijn er niet altijd leuke dingen te doen? ::) Ziek zijn komt nooit goed uit... ::ohno:: Maarre is het nog gelukt om een hele dag niet te forummen? ;)

Anne-Marie, ik ben zo benieuwd hoe je het hebt in Taizé!! Je moet straks wel een uitgebreid verslag posten he, druk of niet druk.. >:( ::jaja::

Han, hoe is het inmiddels, heb je al flink veel gefeest?? ;)

FF, gaaf je contract... ::regenboog:: Waarom is het 'voorlopig'?

Annemieke! veel succes met je tentamen!  ::zwaai::
Annemieke, veel suc6 met je tentamens ::zwaai::
@ Annemieke: succes met je tentamens!
Dankjulliewel allemaal :D, hij ging wel goed, denk dat ik hem wel gehaald heb...! Ik zou het echt totaal niet verdiend hebben ::) :-[, maar zou toch wel heel erg gaaf zijn natuurlijk! En hij viel echt wel mee dus denk het wel... Maar gaat nog een tijd duren voor het is nagekeken ws :-\\.

Daarna ben ik donderdagavond naar de musical van een vriend van me geweest (met de nick Aplato op het forum) en dat was erg leuk! Had ook niet anders verwacht, want hij studeert voor muziekdocent aan het conservatorium in Rotterdam, dus hij en zn studiegenoten kunnen echt wel een goeie musical in elkaar zetten, maargoed dat was dus echt leuk. Daarna samen met mn broer naar Gouda om hier twee daagjes te kunnen 'leren' ::) en morgen en overmorgen ga ik dan een vriendin in Heerlen opzoeken, die ik al maanden niet meer gezien heb. Ik heb ook nog wel redelijk wat geleerd gister en vandaag hoor, en wat openstaande mails beantwoord, maarja uiteraard toch weer te veel geforumd enzo (hm, niet eens te veel gebeld! ::trots::). Vanavond natuurlijk naar de Paasviering en morgen dus weer een tijd in de trein zitten naar het zuiden... heb er wel veel zin in! ::jaja::
En waar ik ook heel erg veel zin in heb... nog maar 8 daagjes...!! :D

Nostra, balen dat je gezondheid nog wel wisselend is! Maar gelukkig ben je tenminste niet meer echt ziek :). Leuk dat de Italianen bijna komen! D**n doet ook aan zo'n uitwisselingsproject, maar die gaat dus zelf eerst nog naar Italië, ook wel al heel binnenkort. Ja hij vertelt hier zelf toch nooit wat dus doe ik het maar he.. :P

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14999 Gepost op: 26-03-2005, 21:03:57 »
FF, gaaf je contract... ::regenboog:: Waarom is het 'voorlopig'?
Omdat het op 1 juni bij de notaris tijdens de overdracht definitief wordt getekend. Bovendien heb je na tekenen nog 3 dagen bedenkttijd (ten kosten van 10% van de koopprijs, dat wel).

Maar Annemieke, Prince komt! had je geloof ik al gelezen Maar als er volgens mij iemand een Prince fan is, dan ben jij het wel! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)