Woooow Han spannend spannend spannend!! Je krijgt die baan vast!!
Ik hoop het iig voor je, je hebt er zo op gehoopt en zo je best voor gedaan..! Maar het kan nu haast niet anders meer!
maarre voor het geval dat... pas je op met wat je tegen de muur gooit? Anne-Marie, super dat je hier weer eens post!
Ja ik wist wel dat je naar die vriendin was en het weekend ervoor bij een andere vriendin maar dat je het doordeweeks ook zo druk had.. nouja dat bleek omdat je niet postte
.
Annemieke, waar ben jij eigelijk?? Ik dacht dat je de bar wel volgepost zou hebben met "AM, waar blijf je?!"
Maarre.. ja..
Sorry! Dat zou ik idd gedaan moeten hebben vind ik! En ik dácht het ook wel hoor, zo van dat jij zo lang niet meer gepost had (ja echt waar!) maar ik heb gewoon superweinig in de bar gepost de laatste tijd, omdat ik elke dag maar eventjes op de comp kan omdat ik onwijs veel colleges heb.. (wel erg leuk meestal, behalve op dinsdag) En zo kom ik dus elke dag wel even op het forum, maar dan heb ik geen tijd voor én bar én pm's beantwoorden.. Dussem, sja..
Deze keer dan maar weer eens voor bar gekozen
das dus een sorry de andere kant op, maar mss komt dat vanmiddag er nog van.. maar ik ga zometeen weer eens bommen (vorige week helemaal geen tijd voor gehad!
) dus ik kan echt niet langer blijven hangen dan nu nog ca 20 min.
Maargoed, mijn nieuws is dat mijn broer zijn rijbewijs heeft gehaald dinsdag
(en dat bij zn eerste examen!
) dus daar ben ik ook onwijs blij en trots over, en daarom vertel ik het aan iedereen ook al weet ik niet of hij dat zo leuk vindt. Maarja.
Verder nieuws is dat ik gister een Griek ontmoet heb
, bleek een studiegenoot van me te zijn bij biologie en we deden samen practicum (met fruitvliegjes, echt leuk!!), nou en toen zag ie mijn map met niet alleen bio-aantekeningen, maar ook Grieks, dus keek ie daarnaar, dus vroeg ik of hij Grieks kende, bleek hij zelfs Grieks te zijn! Echt onwijs leuk, hoop dat ie een keer naar ons Nieuwgrieks-college kan/wil komen.
Hij ging meteen alle fouten uit mijn Nieuwgrieks halen.. waren dr echt behoorlijk wat
maar dat was dus erg grappig
Verder zijn alle colleges van bio eigenlijk wel heel grappig en/of superinteressant. Sommige dan ook wel wat enorm volgepropt met informatie (en volgende week al tentamen!! waah
) maja.. Het zijn ook wel enorm véél colleges, dus das ook wel vermoeiend, maargoed dat moet ik er maar voor over hebben. Gelukkig is het inmiddels wel heel gezellig geworden voornl met een stuk of vier biologen!
Ga vanavond met hen naar een biologenfeest, dat wordt dan vast ook heel leuk.. ik ben dus duidelijk geïntegreerd nu
niet dat ik tijd heb om uit te gaan natuurlijk, maar das maar jammer..Gisteren ook weer toneel gehad uiteraard en dat was ook weer superleuk.
We hebben nu heel veel teksten erbij gekregen van de regiseusse dus het stuk is inmiddels bijna helemaal afgeschreven. We hebben nu zelfs zoveel materiaal dat we teksten moeten gaan schrappen
. Maargoed, wordt echt erg leuk!
Daarnaast heb ik elke woensdagavond ook nog college ter voorbereiding op de Griekenlandreis, dus dat verhoogt het verheugen daarop wel, en natuurlijk is ook dat college wederom erg gezellig
, maar het is ook mega-irritant dat we daar nog een werkstukje voor moeten schrijven ook
. Nja, vier kantjes, jaaa moet wel lukken maar ik hád het al zo druk.. Tentamens komen nu dus wel echt erg dichtbij! En daarbij ben ik natuurlijk nog altijd ontzettend verslaafd aan forummen... Op zich wel jammer dat morgen echt de allerlaatste afl is, maar ik heb er wel onbeschrijfelijk veel zin in. Niet in de laatste plaats vanwege het gezelschap...
A-M, alvast megaveel succes en plezier zaterdag met het concours!! En goed van je dat je je po af hebt... Nog wel posten voor je naar Taizé gaat he! Gelukkig btw dat die mensen wel stil waren tijdens widm...
Dat is idd een zeer reële angst! Gaaf dat jij die ook hebt...
ja die heb ik zelfs voor morgen wel een btje ook al zijn we alle vijf wel echt fan.. (voor zover ik weet..)
Nou iedereen alvast enorm veel plezier daarmee (voor als ik morgen niet meer online ben)!