Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2111012 keer)

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14940 Gepost op: 15-03-2005, 19:13:27 »
Jeej, vandaag de (mondelinge) onderhandelingen over m'n huis afgerond... hypotheek bepaald en als het goed is maandag het voorlopige koopcontract tekenen en de hypotheek verder in orde maken. ::tandpastasmiley:: De dag voor mijn verjaardag krijg ik de sleutel verjaardag: 2 juni! :)

Verder op m'n werk staan de afsprakengesprekken weer voor de deur... Ik vind dat altijd verschrikkelijk om 3 concrete afspraken te verzinnen die je uit gaat voeren en waarop je (mede?) beoordeeld wordt aan het eind van het jaar... Ik werk het hele jaar hard, doe m'n best, probeer tijdschattingen nauwkeurig te maken en te volgen maar toch moet ik zonodig 3 afspraken op papier zetten... :-\\ Had vandaag al een vermoeiende discussie met m'n leidinggevende over wat ik zou moeten gaan kiezen... volgens mij heeft ie al lang dingen verzonnen maar wil hij dat ik met die voorstellen kom... ::) Laat mij nou maar gewoon m'n gang gaan, dan loopt het een stuk soepeler... :P

Maar goed, genoeg gemopperd... Jeej, super spannend dat ik vanaf juni gewoon de sleutel van m'n eigen plekkie heb en dus ook voor mezelf moet gaan zorgen... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #14941 Gepost op: 15-03-2005, 22:15:25 »
Hey firefoot das mooi nieuws joh ::ok::...gefelicteerd nog met je huisje ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14942 Gepost op: 15-03-2005, 22:18:43 »
Heey FF.... hartstikke leuk voor je!!  :D... Heel veel succes met de laatste dingen die je nog moet afronden en maak dr iets moois van!  :D ::ok::...

En succes met die afspraken... ik ken het systeem  :-\\

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14943 Gepost op: 15-03-2005, 23:09:51 »
Firefoot van harte ::bravo::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14944 Gepost op: 16-03-2005, 08:58:25 »
Van mij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je huisje!  ::bravo::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #14945 Gepost op: 16-03-2005, 09:49:59 »
Heerlijk Firefoot, straks zo'n eigen plekje. En dat voor jezelf zorgen gaat vast lukken! ::jaja::
er was eens......

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #14946 Gepost op: 16-03-2005, 13:15:32 »
gefeliciteerd AbSoLuUk  :P  ::bravo::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14947 Gepost op: 16-03-2005, 19:01:46 »
En dat voor jezelf zorgen gaat vast lukken! ::jaja::
Ja, zal wel wennen zijn, maar ik geloof best dat dat moet gaan lukken! :)

Dank allen!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14948 Gepost op: 16-03-2005, 21:13:33 »
Kunnen jullie deze week effe heeeeeel hard voor mij duimen? Ik krijg namelijk morgen of overmorgen te horen of ik die baan bij de Rabobank krijg.  :)

Maandagmiddag hebben ze mij de hele middag aan allerlei testen onderworpen: capaciteitstesten, motivatietesten en persoonlijkheidstesten. Na 3 uur werd ik wel echt gek van de stellingen en kreeg echt de neiging om maar gewoon wat aan te klikken om er vanaf te zijn.  ;)

Toen alle testen eindelijk voorbij waren, kreeg ik wel al gelijk te horen wat er uit de test naar voren kwam. Met de capaciteitstesten had ik overal ruim boven 't gemiddelde niveau van 'n HBO-er gepresteerd, dus ik neem aan dat dat gunstig is. Verder kwamen 'n hoop karaktereigenschappen van me naar voren, die me allemaal heel bekend klonken, dus ze hebben iig wel 'n betrouwbaar beeld van me gekregen.  :)

Maar nu is 't wachten dus begonnen. Ik word er eik echt gek van. Gelukkig had ik wat afleiding door te zorgen voor m'n oma. Die mocht gisteren namelijk eindelijk naar huis (ze lag al meer dan 3 weken in 't ziekenhuis). M'n moeder en ik zijn sindsdien heel vaak bij haar op de flat om haar met vanalles te helpen. Vandaag heb ik ook boodschappen gedaan enzo. Gelukkig zit ik zo niet de hele tijd in spanning te wachten op dat verlossende telefoontje.  ;)

Nou, ik laat 't jullie wel weten als ik iets weet. Als 't slecht nieuws is, zal 't misschien wel effe duren, omdat ik dan eerst iets kapot ga smijten tegen de muur.  ;D 

Fijne avond allemaal verder!  ::ok::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14949 Gepost op: 16-03-2005, 21:16:30 »
Spannend Han! Ik hoop voor je dat je die baan gaat krijgen!! Ik zal in ieder geval voor je duimen, En hopen dat je wordt aangenomen!  ::jaja:: ::ok:: :D

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14950 Gepost op: 16-03-2005, 23:01:47 »
Ik gooi er wat duimen tegen aan Han!  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Enne Firefoot, gefeli met uw nieuwe paleisje!  ::ok::
When God created man, she was only joking!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14951 Gepost op: 17-03-2005, 07:19:41 »
Heej mensen!

Even snel een berichtje..
Ik heb gewoon al sinds vorige week donderdag niet meer gepost op het forum! :o Echt erg.. Maar heb het ook best wel druk (gehad) en nu na het krantenlopen heb ik tenminste ff tijd. ;)

Khad de WIDM-finale gezien bij een vriendin, voorafgaand aan haar feest of iig.. als begin van 't feest. Was erg gezellig. Ik was eerst een beetje bang dat ik me heel erg zou irriteren aan die mensen die niet snappen hoe belangrijk WIDM is en dat je wel stil moet zijn etc etc. Maar dat viel over het algemeen nog mee. :-) De einduitslag vond ik niet zo super eigenlijk.. Yvon is nooit een unlikely mol geweest.. vanaf het begin al niet maar goed, ik kan er nog niet te veel over zeggen... Eerst maar ff kijken wat ze daadwerkelijk allemaal gedaan heeft. En mijn pool-uitslag was ook nog eens super ongunstig.. ik had vanaf aflevering 1 al óf Lottie als winnares óf Yvon. Dus ik zou normaal gesproken (khad totaal niet verwacht dat MM zou winnen) best wel redelijk wat punten hebben gekregen.. maar nee hoor :(

Nja toen zaterdag zijn we met een paar mensen uit Emmen naar die vriendin gegaan die nu verhuist is en laatst jarig was. :) Was echt leuk om haar weer te zien.. niet echt om heel erg bij te praten want dat hadden we al wel aan de tel gedaan maar was iig tof! :-) Niet zo veel geslapen uiteraard... Toen zondagavond was er een Taizé-reizigersavond dus daar moest ik ook heen. Heb er wel steeds meer zin in! Het is alleen hopen dat 't wat beter weer wordt daar in Frankrijk want 't zal er ws nog wel flink koud zijn. En na zondag kreeg ik allerhande schooldrukte op m'n dak.. :-\\ Wiskunde PO.. economie toets, economie PO en nog een toets... Vooral wiskunde po was heel veel werk (wel leuk.. excel enzo) maar nu is 't dan eindelijk af. Hierdoor ga ik wel steeds erg laat naar bed, redelijk vroeg op (vooral nu natuurlijk) dus kzal blij zijn als ik volgende week relaxt in Frankrijk zit. 8)

Ohwjah, en het aller belangrijkste van deze week is eigenlijk het Prinses Christina Concours.. waar ik zaterdagmiddag moet spelen. Ik ben nu al bijna zenuwachtig... maar heb er ook wel veel zin in. Ben benieuwd hoe het dit keer allemaal verloopt. :) Maar het wordt sowieso wel leuk want m'n oma komt ook dat weekend en dan gaan we denk ik ff naar m'n broers kamer in Groningen en ws daar ook wel uiteten (heb ik bij deze maar besloten ;) ).

Nou ik ga maar ff m'n haar doen, schoolspullen pakken etc (haha vage tijd om nu hier te posten eigenlijk)..

Annemieke, waar ben jij eigelijk?? Ik dacht dat je de bar wel volgepost zou hebben met "AM, waar blijf je?!" :P

Han, nog veel succes met afwachten en ik hoop heel erg dat je die baan krijgt! ::ok:: *duim duim duim*

Firefoot, alsnog gefeliciteerd met je huisje! ;)

doei doei! :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14952 Gepost op: 17-03-2005, 10:51:13 »
Firefoot gefeliciteerd met je huisje  ::bravo::

en Han, I'll keep my fingers crossed  ::jaja::  ::ok::
That's all

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14953 Gepost op: 17-03-2005, 11:31:16 »
Firefoot gefeliciteerd met je nieuwe huis ik hoop dat je er heel gelukkig in wordt  :) en Han je krijgt de baan zeker weten  ::ok::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14954 Gepost op: 17-03-2005, 12:41:48 »
Woooow Han spannend spannend spannend!! Je krijgt die baan vast!! ::jaja:: ::ok:: Ik hoop het iig voor je, je hebt er zo op gehoopt en zo je best voor gedaan..! Maar het kan nu haast niet anders meer! ::ok:: maarre voor het geval dat... pas je op met wat je tegen de muur gooit? :P

Anne-Marie, super dat je hier weer eens post! ::ok:: Ja ik wist wel dat je naar die vriendin was en het weekend ervoor bij een andere vriendin maar dat je het doordeweeks ook zo druk had.. nouja dat bleek omdat je niet postte :P.
Annemieke, waar ben jij eigelijk?? Ik dacht dat je de bar wel volgepost zou hebben met "AM, waar blijf je?!" :P
Maarre.. ja.. :-[ Sorry! Dat zou ik idd gedaan moeten hebben vind ik! En ik dácht het ook wel hoor, zo van dat jij zo lang niet meer gepost had (ja echt waar!) maar ik heb gewoon superweinig in de bar gepost de laatste tijd, omdat ik elke dag maar eventjes op de comp kan omdat ik onwijs veel colleges heb.. (wel erg leuk meestal, behalve op dinsdag) En zo kom ik dus elke dag wel even op het forum, maar dan heb ik geen tijd voor én bar én pm's beantwoorden.. Dussem, sja.. ::) ;) Deze keer dan maar weer eens voor bar gekozen das dus een sorry de andere kant op, maar mss komt dat vanmiddag er nog van.. maar ik ga zometeen weer eens bommen (vorige week helemaal geen tijd voor gehad! :( ) dus ik kan echt niet langer blijven hangen dan nu nog ca 20 min.

Maargoed, mijn nieuws is dat mijn broer zijn rijbewijs heeft gehaald dinsdag :D (en dat bij zn eerste examen! ::ok::) dus daar ben ik ook onwijs blij en trots over, en daarom vertel ik het aan iedereen ook al weet ik niet of hij dat zo leuk vindt. Maarja.

Verder nieuws is dat ik gister een Griek ontmoet heb :D, bleek een studiegenoot van me te zijn bij biologie en we deden samen practicum (met fruitvliegjes, echt leuk!!), nou en toen zag ie mijn map met niet alleen bio-aantekeningen, maar ook Grieks, dus keek ie daarnaar, dus vroeg ik of hij Grieks kende, bleek hij zelfs Grieks te zijn! Echt onwijs leuk, hoop dat ie een keer naar ons Nieuwgrieks-college kan/wil komen. ::jaja:: Hij ging meteen alle fouten uit mijn Nieuwgrieks halen.. waren dr echt behoorlijk wat ::schaam:: maar dat was dus erg grappig ;D

Verder zijn alle colleges van bio eigenlijk wel heel grappig en/of superinteressant. Sommige dan ook wel wat enorm volgepropt met informatie (en volgende week al tentamen!! waah :-\\) maja.. Het zijn ook wel enorm véél colleges, dus das ook wel vermoeiend, maargoed dat moet ik er maar voor over hebben. Gelukkig is het inmiddels wel heel gezellig geworden voornl met een stuk of vier biologen! :D Ga vanavond met hen naar een biologenfeest, dat wordt dan vast ook heel leuk.. ik ben dus duidelijk geïntegreerd nu ::trots:: niet dat ik tijd heb om uit te gaan natuurlijk, maar das maar jammer..

Gisteren ook weer toneel gehad uiteraard en dat was ook weer superleuk. :D We hebben nu heel veel teksten erbij gekregen van de regiseusse dus het stuk is inmiddels bijna helemaal afgeschreven. We hebben nu zelfs zoveel materiaal dat we teksten moeten gaan schrappen :-\\. Maargoed, wordt echt erg leuk! ::jaja::

Daarnaast heb ik elke woensdagavond ook nog college ter voorbereiding op de Griekenlandreis, dus dat verhoogt het verheugen daarop wel, en natuurlijk is ook dat college wederom erg gezellig ;), maar het is ook mega-irritant dat we daar nog een werkstukje voor moeten schrijven ook :-\\. Nja, vier kantjes, jaaa moet wel lukken maar ik hád het al zo druk.. Tentamens komen nu dus wel echt erg dichtbij! En daarbij ben ik natuurlijk nog altijd ontzettend verslaafd aan forummen... Op zich wel jammer dat morgen echt de allerlaatste afl is, maar ik heb er wel onbeschrijfelijk veel zin in. Niet in de laatste plaats vanwege het gezelschap... ;)

A-M, alvast megaveel succes en plezier zaterdag met het concours!! En goed van je dat je je po af hebt... Nog wel posten voor je naar Taizé gaat he! Gelukkig btw dat die mensen wel stil waren tijdens widm... ::ok:: ::jaja:: Dat is idd een zeer reële angst! Gaaf dat jij die ook hebt... ::regenboog:: ja die heb ik zelfs voor morgen wel een btje ook al zijn we alle vijf wel echt fan.. (voor zover ik weet..) ::) Nou iedereen alvast enorm veel plezier daarmee (voor als ik morgen niet meer online ben)!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14955 Gepost op: 17-03-2005, 16:38:13 »
Gefeliciteerd Firefoot! ::bravo::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14956 Gepost op: 17-03-2005, 19:10:24 »
Toen alle testen eindelijk voorbij waren, kreeg ik wel al gelijk te horen wat er uit de test naar voren kwam. Met de capaciteitstesten had ik overal ruim boven 't gemiddelde niveau van 'n HBO-er gepresteerd, dus ik neem aan dat dat gunstig is. Verder kwamen 'n hoop karaktereigenschappen van me naar voren, die me allemaal heel bekend klonken, dus ze hebben iig wel 'n betrouwbaar beeld van me gekregen.  :)
Is eik best wel eng he... Ik heb dat dus ook een keer gedaan, zo'n test, maar het klopt gewoon echt heel erg goed. :)

Iedereen hartelijk bedankt en ik zou bijna zeggen kom een keertje langs, maar zó groot is m'n huisje nou ook weer niet! :P

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #14957 Gepost op: 18-03-2005, 02:57:26 »
Han we hebben allemaal voor je geduimd, hoop dat de uitkomst positief is :D ::jaja::

Vuurvoetje hoop dat je zeer gelukkig wordt in je nieuwe huisje ::ok:: :D

Fijne vakantie lieve Compuart!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Een zéér verdiende ::ok:: ::jaja::

Sommigen hadden graag meegewild  :\'( Maar helaas moeten die sommigen werken ;)

Het zij je zeer gegund, geniet ervan to the max  :D ::bravo:: :-*

break a leg  >:D  ::tandpastasmiley::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14958 Gepost op: 18-03-2005, 07:50:17 »

Fijne vakantie lieve Compuart!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Een zéér verdiende ::ok:: ::jaja::

Sommigen hadden graag meegewild  :\'( Maar helaas moeten die sommigen werken ;)

Het zij je zeer gegund, geniet ervan to the max  :D ::bravo:: :-*

break a leg  >:D  ::tandpastasmiley::

ik gunde het jou ook heel erg lieve loor en je een hele fijne vakantie toegewenst samen met HJ...maar ja... :(

Han: ik duim heel erg voor je joh ::ok::...ik hoop dat je de felbegeerde baan krijgt want werken bij de rabobank is zo slecht nog niet.

aan alle anderen: succes met alles wat jullie doen en vooral diegenen met tentamens, examens en andere aanverwante toetsen...heel veel succes en zet hem op!!! ::ok::

Fijne dag allemaal ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14959 Gepost op: 18-03-2005, 11:42:50 »
ja iedereen succes enzo met alles!!

(kun je altijd zeggen hier, zonder 5 pagina's terug te lezen ;D ) maar ik meen het hoor! ::jaja::