Hey mensen!
Ik ga ff snel posten denk ik, want kmoet zo wiskunde leren. (toets morgen.. ik wil wel goed halen)
Ik ben eigenlijk best wel goed bezig met school de laatste tijd.. of althans, de cijfers zijn goed.
Dat ik nou veel doe wil ik niet zeggen...
Ik kreeg Frans toets terug en ik had een 8,4!
Ik haat Frans.. of nja ik haat het nu wat minder uiteraard aangezien ik ook een goed cijfer (9) had op een leestoets. Misschien kan ik toch wel Frans.. Nja en toen kwam ik er maandag acter dat ik ff snel een onderwerp moest verzinnen voor een presentatie voor Nederlands die ik met een klasgenoot/vriend moest houden op die dinsdag. Nja ff snel wat verzonnen.. in 2 tussenuren btje geoefend en 't ging wel goed zowaar. (moest ook wel want ik kwam er ook nog eens achter dat ie 20% meetelt voor overgang en paar procent voor examen..
) Ik had een 8,0.. :-)
En vandaag ik bio-toets.. mja das allemaal niet onwijs boeiend ofzo. Hij ging iig wel redelijk goed, ik snapte het meeste zowaar eens. Verder is vandaag die vriendin jarig die verhuisd is en daar ga ik van 't weekend heen!
Heb dr best wel veel zin in, hoewel het niet enorm goed uitkomt met school mja.. leuke dingen zijn ook erg belangrijk. En vrijdag hebk ook een feest van een andere vriendin die die zaterdag weer jarig is (en dan heb 'k ff alles weer gehad geloof ik). Allemaal wel leuk dus.
Han, balen van je oma!
Sterkte ermee, ook voor haar zelf natuurlijk en maar hopen dat er toch gauw verbetering inkomt en dat ze iig uit 't ziekenhuis mag! Ook natuurlijk hopen dat je door mag naar de volgende ronde bij de Rabobank!
Firefoot, ziet er mooi uit dat appartement! Veel succes ermee!
Elmar, jammer joh dat je het niet gehaald hebt.. volgende keer beter he!
(heb je vast al 100x gehoord mja.. sorry
)
Annemieke, veel plezier met toneel en de verjaardag van Eva! En ik probeer zo snel mogelijk nog te pm-en.. ohwjah, wat ik voor die ene vriendin had gekocht.. ehh niks uiteindelijk. Maar we hadden thuis nog een mooi fotolijst gedoe van de Ikea en daar had ik 3 foto's ingedaan die ik nog niet zolang geleden gemaakt had, één van mij en één van haar en de laatste van haar met een andere vriendin. Je krijgt nog de groetjes terug btw (of iig als antwoord op jouw felicitatie) van haar voor ik het vergeet!
Alright.. nu maar wisk leren! doehgg