Heyhey,
Zo, ben net terug van jp, we hebben de zgn. soberheidsviering van komende zaterdag voorbereid. Is wel mooi dat we daar nu flink mee opgeschoten zijn, maarja het gezellige bijpraten schiet er dan een beetje bij in
. En mn moeder is te laat thuis zonder ons te laten weten wat voor eten we dan moeten maken, dus moeten we op haar wachten, maar daardoor moet ik natuurlijk een trein later
. Maja goed, ik ben op zich nog steeds wel blij dat ik zo'n leuk weekend heb gehad hoor
.
De landelijke rondes van de Natuurkunde Olympiade zijn van 8 tot 15 juni. Maar ik zit van 3 tot 10 juni in Turkije. Dus als ik de landelijke rondes haal, moet ik eerder weg uit Turkije of helemaal niet naar Turkije gaan, wat mijn vader me niet in dank zal afnemen.
Ow, wel leuk dat je met je vader op vakantie gaat trouwens!
Maar idd valt er toch vast wel met hem te overleggen dat dat dan niet net iets eerder kan, mocht dat nodig zijn idd...
Zo, na 3 jaar heeft m'n moeder eindelijk d'r zin gekregen: (weer) een 4e kat.
wat leuk, ziet er idd schattig uit!
Maar jij allergisch voor katten, dat is wel balen, je bent toch zo dol op ze?! En dan kun je toch zonder problemen met vier katten in huis wonen?
Annuh!!! Wat leuk dat je hier weer eens bent!
Annemieke, ik wil heel graag foto's zien van jou als Victoria B.! Lijkt me erg grappig .
haha ja uiteraard lijkt jou dat grappig
, maar er zijn geen (gelukte) foto's gemaakt heb ik inmiddels vernomen, tis alleen gefilmd.. maar dat staat niet online
Ik heb nu ontzettend zin in de MFD
nog 28 daagjes oftewel vier weekjes!!
Ik doe nog steeds aan werken bij de AH en volleyballen enzo, vermaak me prima daarmee.
mooi dat je je nog steeds prima vermaakt!
sorry Annuh zal t de volgende keer meteen bij jou melden oke?
zozo, nu al een volgende keer aan het plannen?
Ah, daar komt mn moeder gelukkig thuis..