Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109825 keer)

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14900 Gepost op: 6-03-2005, 17:41:42 »
fire! Hij is lieffffff ::love:: ::smelt::
Ja he! Zo'n leuk beest!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #14901 Gepost op: 6-03-2005, 17:48:36 »
Heyhey,
Zo, ben net terug van jp, we hebben de zgn. soberheidsviering van komende zaterdag voorbereid. Is wel mooi dat we daar nu flink mee opgeschoten zijn, maarja het gezellige bijpraten schiet er dan een beetje bij in :(. En mn moeder is te laat thuis zonder ons te laten weten wat voor eten we dan moeten maken, dus moeten we op haar wachten, maar daardoor moet ik natuurlijk een trein later ::niet-ok::. Maja goed, ik ben op zich nog steeds wel blij dat ik zo'n leuk weekend heb gehad hoor :).

De landelijke rondes van de Natuurkunde Olympiade zijn van 8 tot 15 juni. Maar ik zit van 3 tot 10 juni in Turkije. Dus als ik de landelijke rondes haal, moet ik eerder weg uit Turkije of helemaal niet naar Turkije gaan, wat mijn vader me niet in dank zal afnemen.
Ow, wel leuk dat je met je vader op vakantie gaat trouwens! :) Maar idd valt er toch vast wel met hem te overleggen dat dat dan niet net iets eerder kan, mocht dat nodig zijn idd... ;)

Zo, na 3 jaar heeft m'n moeder eindelijk d'r zin gekregen: (weer) een 4e kat.
wat leuk, ziet er idd schattig uit! :) Maar jij allergisch voor katten, dat is wel balen, je bent toch zo dol op ze?! En dan kun je toch zonder problemen met vier katten in huis wonen? ???

Annuh!!! Wat leuk dat je hier weer eens bent! :D
Annemieke, ik wil heel graag foto's zien van jou als Victoria B.! Lijkt me erg grappig ;) .
haha ja uiteraard lijkt jou dat grappig :P, maar er zijn geen (gelukte) foto's gemaakt heb ik inmiddels vernomen, tis alleen gefilmd.. maar dat staat niet online ;)

Ik heb nu ontzettend zin in de MFD
::ok:: nog 28 daagjes oftewel vier weekjes!! ::jaja:: :D

Ik doe nog steeds aan werken bij de AH en volleyballen enzo, vermaak me prima daarmee.
mooi dat je je nog steeds prima vermaakt! ;D ::ok::

sorry Annuh :-[ zal t de volgende keer meteen bij jou melden oke? ;D
zozo, nu al een volgende keer aan het plannen? :P

Ah, daar komt mn moeder gelukkig thuis.. :)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14902 Gepost op: 6-03-2005, 17:54:27 »
wat leuk, ziet er idd schattig uit! :) Maar jij allergisch voor katten, dat is wel balen, je bent toch zo dol op ze?! En dan kun je toch zonder problemen met vier katten in huis wonen? ???
Ja... dat is een dilemma he. Maar als ik op mezelf ga wonen dan, hoe gezellig ze ook zijn, komt er geen kat meer in... Tsja, moet toch af en toe een beetje aan m'n eigen denken! ;)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #14903 Gepost op: 7-03-2005, 13:40:53 »
Ik neem aan dat je vader toch wel achter je keuze zal staan? En dat hij je 100% steunt in de Olympiade en dat hij het dan niet erg vindt dat je niet mee kan naar Turkije, toch? ;)
Jij kent mijn vader niet, hij vertelde mij dat ik mee moest naar Turkije omdat ie al had betaald. Ik mag wel een paar dagen eerder weg uit Turkije, zet hij me op het vliegtuig. En anders is ie een eikel en ga ik gewoon niet mee. Ik trek me eigenlijk niet zoveel aan van wat mijn vader zegt. Maar Turkije lijkt me wel hartstikke leuk.

Vandaag dus rijexamen, maar helaas gezakt. ::schaam:: Maar zoals mijn msn-naam ook al vermeldt: We proberen het gewoon nog een keer...

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14904 Gepost op: 7-03-2005, 19:44:57 »
Vandaag dus rijexamen, maar helaas gezakt. ::schaam:: Maar zoals mijn msn-naam ook al vermeldt: We proberen het gewoon nog een keer...
Balen, maar volgende keer beter!

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #14905 Gepost op: 8-03-2005, 12:25:15 »
het is ::bravo:: internationale VROUWENdag  ::bravo::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14906 Gepost op: 8-03-2005, 12:33:20 »
het is ::bravo:: internationale VROUWENdag  ::bravo::

ben je daarom vandaag geëmancipeerd geworden? ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #14907 Gepost op: 8-03-2005, 15:22:56 »
moet ik me nu gaan verstoppen ::)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14908 Gepost op: 8-03-2005, 15:32:34 »
moet ik me nu gaan verstoppen ::)
welnee!!

is gewoon 1 dag per jaar dat alle vrouwen solidair met elkaar zijn!

en zolang er nog steeds op de wereld plaatsen zijn waar vrouwen niet dezelfde rechten hebben als mannen, is dat gewoon nodig! ::ok::

girlpower! ;) ;D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14909 Gepost op: 8-03-2005, 15:38:22 »
en zolang er nog steeds op de wereld plaatsen zijn waar mannen niet dezelfde rechten hebben als vrouwen  >:(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14910 Gepost op: 8-03-2005, 15:43:42 »
en zolang er nog steeds op de wereld plaatsen zijn waar mannen niet dezelfde rechten hebben als vrouwen >:(
probeer je nou werkelijk jouw mieserige ondertitel-situatie te vergelijken met vrouwen die dood worden gestenigd omdat mannen 'vermoeden' dat ze geen maagd meer zijn? :o ::ohno::

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #14911 Gepost op: 8-03-2005, 16:06:19 »
internationale vrouwendag...
ah

Ik vroeg me al af waarom google er zo vreemd uitziet vandaag...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14912 Gepost op: 8-03-2005, 19:06:46 »
Goeieavond allemaal!

Internationale vrouwendag? Is dat 'n dag waarop vrouwen in de watten moeten worden gelegd?  ::tandpastasmiley::  Heb ik hier nog niks van gemerkt.  ::ohno:: ;D

Elmar: wat balen dat je gezakt bent voor je rijexamen!  ::niet-ok::  Ik wens je meer geluk voor volgende keer! 't gaat dan vast lukken!  ::ok::

Gisteren was mijn tweede gesprek bij de Rabobank. 't ging wel redelijk denk ik, maar er werden ook erg lastige vragen gesteld. Echt dingen als: 'waarom solliciteer je hier en niet bij de ABN AMRO?'. 't antwoord is natuurlijk, omdat de Rabobank 'n vacature had en de ABN AMRO niet. Maar ja, ik weet niet of ze zo blij waren met dat antwoord.  En verder veel vragen over hoe ik tegenover alle regelgeving binnen het bankwezen stond. Echt geen idee wat ik daarvan zou moeten vinden.  :-\\

Maar goed we zullen wel zien of ze me goed genoeg vonden overkomen. D'r zijn nog 4 kandidaten waarvan er waarschijnlijk 2 gekozen worden om de psychologische test te doen. Ik krijg volgende week bericht. Dus ik zit nog effe in spanning.  :)

Verder ligt mijn oma nog steeds in 't ziekenhuis. Ze zou eik vandaag naar huis komen, maar ze kreeg gisteren weer koorts en 't blijkt nu dat ze longontsteking erbij heeft gekregen. Ze heeft daarom nu weer zuurstof en 'n infuus. En ze moet dus waarschijnlijk nog 'n hele tijd daar blijven. Als ze weer naar huis komt, kan ze trouwens veel niet meer zelf. Ze deed tot nu toe eik alles nog zelf, alleen hielpen wij haar met wat kleine dingen als 't bed verschonen. Nu moet ze ineens 'n rollater, hulp met douchen, magnetronmaaltijden enz. Dat is echt heel vervelend voor haar, want ze deed nog zo graag alles zelfstandig. Maar goed, niets aan te doen natuurlijk. Ik hoop iig dat ze snel wat opknapt, want nu heeft ze echt nergens zin in. Ze ligt eik de hele dag te slapen en eet niet.  :-\\

Verder heb ik niet echt nieuws. Ben vanmiddag naar de tandarts geweest en ik had weer 'ns 'n gaatje. Maar ja dat is weer gevuld en nu ben ik er weer 'n jaar vanaf.  ;)

Ik hoef voor de verandering 'ns niet te dansen vanavond. Onze leidster is ziek, dus nu heb ik fijn tijd om 'n hoop werk voor WIDM.com te verzetten. Dus daar ga ik maar 'ns snel mee beginnen. Fijne avond allemaal!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 9-03-2005, 12:32:58 door Han13 »

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14913 Gepost op: 8-03-2005, 21:56:05 »
Internationale vrouwendag? Is dat 'n dag waarop vrouwen in de watten moeten worden gelegd?  ::tandpastasmiley::  Heb ik hier nog niks van gemerkt.  ::ohno:: ;D
Komt u maar hierheen, ik heb een heerlijk bed met watten voor u klaargemaakt! ;) Ook gelijk een wijntje erbij? :P

Ik hoop voor je dat het wat wordt met de sollicitatie! ::jaja:: Ik zal voor je duimen!

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14914 Gepost op: 8-03-2005, 22:02:35 »
Ben gister weer bij een huisje wezen kijken, maar dit wordt hem hoor! ::jaja:: Leuk appartementje, leuke inrichting, zeer ruime slaapkamer, netjes onderhouden (binnen en buiten). Badkamer is wat klein, maar goed, hoe vaak ben je daar nou... ::) Vrijdag ff praten over financiën en dan waarschijnlijk een bod uitbrengen!

Ondanks dat dit heel leuk is, is het ook doodeng! ter info: ik woon nu nog bij m'n ouders

[edit] fototjes...
« Laatst bewerkt op: 8-03-2005, 22:04:46 door Firefoot »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14915 Gepost op: 8-03-2005, 23:31:49 »
Ziet er leuk uit Firefoot!  ::ok::

Lijkt me idd wel eng om voor 't eerst op jezelf te gaan wonen. Ik weet ook nog niet hoe dat voelt, want ik woon ook nog thuis. Maar eens zal toch die stap gemaakt worden en ik weet zeker dat ik dan net als jij ook doodsbang ben.  ;D  Maar 't gaat vast goedkomen allemaal!  ::jaja::

Ik hoop iig voor je dat 't wat wordt met je appartement!  ::ok::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14916 Gepost op: 8-03-2005, 23:33:48 »
Ziet ze er zeker toppie uit ik wens je heel veel plezier op je eigen wonen! ik spreek je wel weer op het forum FireFoot  ::ok:: doei doei  ::joehoe:: ::joehoe::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14917 Gepost op: 9-03-2005, 12:17:47 »
Allereerst: Giorgio, van harte gefeliciteerd ::bravo:: ::ok::

Firefoot >>> Leuk joh, heel veel succes ik hoop dat t lukt ::ok::. Ik heb mezelf een paar maanden maar ingeschreven voor een huurwoning, misschien kom ik over 6 jaar daar eens in aanmerking voor ::)

Han >>> Succes met je sollicitatie! ::ok::

Elmar >>> Lastig dilemma, natuurkundeolympiade klinkt erg leuk! Ik wilde zelf ook ooit aan de wiskundeolympiade meedoen, maar ik bleek die week niet te kunnen. En ik denk dat ik achteraf ook nooit de voorronde was doorgekomen ::). En succes met je nieuwe rijexamen, de volgende keer haal je 't wel!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14918 Gepost op: 9-03-2005, 12:37:45 »
Giorgio, proficiat met je verjaardag!!!   ::bravo::

Ik hoop dat je 'n fijne dag hebt!  ::ok::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14919 Gepost op: 9-03-2005, 14:16:43 »
Giorgio, gefeli!

Elmar, balen van je examen ::niet-ok:: maar zoveel mensen zakken de eerste keer he..! Dus meer geluk gewenst voor de volgende keer! ::ok:: En niet te erg vinden he!

Ik heb om half 6 weer college (van de Griekenlandreis) maar wil tussendoor nog naar huis en naar de stad, dus moet het kort houden, maar ik heb telkens ook nog pms te beantwoorden en dan kom ik niet meer toe aan de bar.. of andersom natuurlijk :-\\. Gister ook ontzettend drukke dag gehad (in de zin van heel veel colleges), vandaag dus iets minder maar vanavond weer naar toneel. Wel gezellig natuurlijk allemaal, en morgen verjaardag van Eva! :D Maar euh ik geloof dat ik niet echt nieuws heb dus..

Jij kent mijn vader niet, hij vertelde mij dat ik mee moest naar Turkije omdat ie al had betaald. Ik mag wel een paar dagen eerder weg uit Turkije, zet hij me op het vliegtuig. En anders is ie een eikel en ga ik gewoon niet mee.
Nounou.. is toch juist aardig van hem dat ie je best een paar dagen eerder op het vliegtuig wil zetten! ::ok:: Ik zou wel gaan als ik jou was, zie je hem ook weer eens :). Wordt vast alleen maar heel leuk!

Han, jammer dat je oma niet meer helemaal kan herstellen, maar hopelijk is ze toch snel uit het ziekenhuis! En ik hoop ook voor je dat je weer door deze ronde van de Rabobank bent..! Sja, je hebt toch eerlijk antwoord gegeven iig.

FF, ow staan die plaatjes hier ook ;D ik had ze dus al gezien, maarre ziet er idd mooi uit! Veel geluk ermee, gaat vast helemaal goedkomen!! ::ok::

Komt u maar hierheen, ik heb een heerlijk bed met watten voor u klaargemaakt! ;) Ook gelijk een wijntje erbij? :P
tss slijmbal >:(