Hayhay, daar ben ik weer, nu ga ik wel uitgebreid reageren... Moet wel nog drie mensen bellen maar eentje neemt niet op, de ander is in gesprek en de derde is pas weer om 10 uur thuis. Dus ik probeer het zo wel opnieuw..
Zal eerst nog even een update van mij geven: donderdagavond ben ik Amélie gaan kijken met drie vrienden en da was errug gezellig... Het was plotseling half 5
dus toen zijn we maar eens naar huis gegaan..
maar we hadden dus wel fijn pech dat het de koudste nacht van maart sinds 1900 was (schijnt zo geweest te zijn) dus nouja, dat was behoorlijk koud om die tijd
. Ik was enorm blij dat ik niet zo ver bij die vriend vandaan woon, maar een andere vriendin moest een stuk verder
. En die andere vriendin kon helemaal niet meer fietsen, omdat haar wielen waren vastgevroren!
Dus daar hebben we toen maar even heet water overheen gegooid. Magoed, dat was dus wel een megagezellige avond, jammer dat je dan de volgende dag pas zo laat wakker wordt
, en toen was het gisteravond ook alweer zo gezellig, maar dan vanachter mijn compje, dus vanochtend heb ik ook alweer uitgeslapen
. Ik wilde/moest eigenlijk de hele dag Grieks gaan vertalen, maar aan de andere kant wilde/moest ik ook veel mensen bellen, en daar is uiteindelijk toch wel wat meer tijd in gaat zitten..
Dus vandaag is echt een dagje van bellen en gebeld worden
. Zeker als die drie overgebleven mensjes ook nog gaan opnemen straks..
Lang niet geweest hier...
Nee idd! Leuk dat je er weer bent!
En supergaaf natuurlijk dat je kans hebt naar Groningen te gaan met je natuurkundeolympiade! Gefeli! Logisch dat je dat aan iedereen wilt vertellen ja..
Maar heeft dat dan niet onwijs lang geduurd voordat je daar iets over gehoord hebt? Want ik meen me te herinneren dat je een heeeele tijd geleden erover vertelde dat je dat gedaan had op school en dat dat toen zo goed was gegaan..
Alvast ook heel heel heel veel succes met je rijexamen maandag..! Niet te zenuwachtig zijn! En je laat wel weten of je het gehaald hebt he?
Ik weet niet hoeveel Daan erover heeft verteld, maar vorige week was ik nog heel druk in de weer met een theaterstuk op poten te zetten.
Daan niet echt (alleen van tevoren een korte aankondiging) maar ik wel
en ja, ik vond het ook heel gaaf!
Ging het zaterdags ook nog goed? Trouwens euhh ze gaan je vermoorden op 21 april
kun je dat niet ff zien te voorkomen??
@ Annemieke: Misschien kun je in je drukke planning ook nog een gaatje vinden om mij te bellen, wat je vast al een paar keer van plan was. Ik wacht.... Ik wacht nog steeds.... Nou... Misschien morgen dan.
tss, het was echt waar hoor!
En nee ik ben dat alleen van plan in het weekend, want dan kan ik de vaste telefoon van mn ouders daarvoor gebruiken
Maargoed, niet te lang in gesprek blijven dus!
Anne-Marie, haha wat vertel je die sneeuwverhalen toch leuk
. Mooi dat jij er tenminste wel blij mee bent! Leuke foto's btw
. En iemand om 12 uur 's nachts aan het skiën?!
weird hoor.. Je leest dit vast niet meer vandaag dus hopelijk was de verjaardag leuk en heb je nog een leuk cadeautje kunnen vinden ook al had je daar nog maar weinig tijd voor vanmiddag! Trouwens, wat stom dat het schaatsen niet doorging, dan had je dus wel gewoon hier widm kunnen komen kijken..!!
Daan, gaat het al wat beter met je? Nouja jij mag gewoon ook wel je telefoon opnemen
.
Daisy, veel plezier alvast met je verjaardagsparty op Paaszaterdag!
Elmar, slecht hoor dat je je zusje jou op een fout wees bij het dansen
Ikke, hopelijk is je schoolfeest leuk!
Nostra, mooi dat het goed met je gaat en alvast veel plezier met de Italianen! Kom jij eigenlijk ook op de fandag?
FF, euh sja wat moet ik jou nog zeggen he..
Hoe gaat het met je beltegoed..?
Han, veel succes maandag he..!!
En iedereen nog een fijn weekend verder..