Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109896 keer)

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14880 Gepost op: 5-03-2005, 14:19:34 »
Daisy, nog gefeliciteerd ::bravo::

Gisteren was er een jubileum van m'n moeders collega, hele aardige vrouw.
Eerst was er een receptie maar daarna was er voor de uitgenodigden een feestje in een cafe/restaurant :)
Vond het echt heel gezellig, ik zag weer eens mensen die ik niet zo vaak zag en ik vond het wel leuk ::jaja::

Vanavond heb ik muggenbal :)
Dat is een soort discofeest voor brugmuggen van onze school :)
Vond het de vorige keer wel leuk maar ik heb ook wel eens een feest gehad wat super saai was, ik hoop dus dat dit wel een leuk feest word :)

@ Elmar: suc6 met je examen ::ok::
@ @miesh: suc6 met t monteren :)
@ Linda: gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14881 Gepost op: 5-03-2005, 15:11:43 »
Zo mensen,

Daar ben ik daar dan weer! Had het de laatste tijd erg druk met mijn school, maar dat zal nu veel minder worden… Ook is het aftellen geblazen, want over een paar weekjes komen de Italianen hiernaartoe en dan gaan we allemaal leuke dingen doen (naar A’dam, sportdag, fietsen door de Bommelerwaard enz.).
IK heb het forum erg gemist en ik probeer nu echt vaker online te zijn. Jammergenoeg heeft de site steeds problemen (vanmorgen was alles goed, maar nu zijn weer alle plaatjes weg). Hoop dat dit snel over is. Op school gaat het ook goed en mijn rapport was ook al goed! Over een paar weken moet ik ook mijn pakket bekend maken, maar ik denk al te weten wat dat gaat worden… Ook ben ik al druk in de weer met de vervolgopleiding. Met de gezondheid gaat het ook wel goed, maar het kan altijd beter. Ben een klein beetje ziekjes momenteel, maar wie is dat nu niet met die koude wind en sneeuw. Hoop wel dat het binnenkort veel warmer gaat worden. Volgende keer post ik wel wat uitgebreider, maar ik ga nu ff veel bijlezen. O ja, en iedereen die pas jarig is geweest: nog gefeliciteerd!

Nostra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #14882 Gepost op: 5-03-2005, 18:59:16 »
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Ik kreeg vandaag de leukste post die je maar kunt krijgen als je in de examenklas van het VWO zit. Ik kreeg namelijk een dikke envelop van de faculteit Natuurkunde en Natuurkundige Technologie van de Universiteit in Groningen. Er werd mij verteld dat ik met 38 punten bij de beste 42 natuurkundeleerlingen van Nederland hoor. Dat ik de beste van de school was, dat wist ik al, maar dat ik landelijk ook zo hoog scoorde wist ik niet.
Nu heb ik dus nog een aantal extra opgaven waarmee ik nog 6 punten kan bijverdienen. Als ik met die punten bij mijn vorige 38 opgeteld bij de beste 20 hoor, mag ik naar de landelijke ronde die twee dagen duurt. Daar gaat het om een plaatsje in de wereldolympiade.

Ik ben echt helemaal hyper nou... Ik wil het tegen iedereen vertellen, maar er is geen (...) online.

Ik ga ergens anders mensen zoeken.
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14883 Gepost op: 5-03-2005, 19:23:11 »
Cool Elmar, veel sterkte!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #14884 Gepost op: 5-03-2005, 20:05:36 »
Hayhay, daar ben ik weer, nu ga ik wel uitgebreid reageren... Moet wel nog drie mensen bellen maar eentje neemt niet op, de ander is in gesprek en de derde is pas weer om 10 uur thuis. Dus ik probeer het zo wel opnieuw..

Zal eerst nog even een update van mij geven: donderdagavond ben ik Amélie gaan kijken met drie vrienden en da was errug gezellig... Het was plotseling half 5 ??? :o dus toen zijn we maar eens naar huis gegaan.. ;D maar we hadden dus wel fijn pech dat het de koudste nacht van maart sinds 1900 was (schijnt zo geweest te zijn) dus nouja, dat was behoorlijk koud om die tijd ::). Ik was enorm blij dat ik niet zo ver bij die vriend vandaan woon, maar een andere vriendin moest een stuk verder :-\\. En die andere vriendin kon helemaal niet meer fietsen, omdat haar wielen waren vastgevroren! :o Dus daar hebben we toen maar even heet water overheen gegooid. Magoed, dat was dus wel een megagezellige avond, jammer dat je dan de volgende dag pas zo laat wakker wordt ::) :P, en toen was het gisteravond ook alweer zo gezellig, maar dan vanachter mijn compje, dus vanochtend heb ik ook alweer uitgeslapen :-[. Ik wilde/moest eigenlijk de hele dag Grieks gaan vertalen, maar aan de andere kant wilde/moest ik ook veel mensen bellen, en daar is uiteindelijk toch wel wat meer tijd in gaat zitten.. ::) ;D Dus vandaag is echt een dagje van bellen en gebeld worden :D. Zeker als die drie overgebleven mensjes ook nog gaan opnemen straks.. ;)

Lang niet geweest hier...
Nee idd! Leuk dat je er weer bent! :D En supergaaf natuurlijk dat je kans hebt naar Groningen te gaan met je natuurkundeolympiade! Gefeli! Logisch dat je dat aan iedereen wilt vertellen ja.. :) Maar heeft dat dan niet onwijs lang geduurd voordat je daar iets over gehoord hebt? Want ik meen me te herinneren dat je een heeeele tijd geleden erover vertelde dat je dat gedaan had op school en dat dat toen zo goed was gegaan..
Alvast ook heel heel heel veel succes met je rijexamen maandag..! Niet te zenuwachtig zijn! En je laat wel weten of je het gehaald hebt he?

Ik weet niet hoeveel Daan erover heeft verteld, maar vorige week was ik nog heel druk in de weer met een theaterstuk op poten te zetten.
Daan niet echt (alleen van tevoren een korte aankondiging) maar ik wel ;) en ja, ik vond het ook heel gaaf! ::jaja:: Ging het zaterdags ook nog goed? Trouwens euhh ze gaan je vermoorden op 21 april ??? kun je dat niet ff zien te voorkomen?? :-\\

@ Annemieke: Misschien kun je in je drukke planning ook nog een gaatje vinden om mij te bellen, wat je vast al een paar keer van plan was. Ik wacht.... Ik wacht nog steeds.... Nou... Misschien morgen dan.
tss, het was echt waar hoor! >:( En nee ik ben dat alleen van plan in het weekend, want dan kan ik de vaste telefoon van mn ouders daarvoor gebruiken ::trots:: Maargoed, niet te lang in gesprek blijven dus! :P

Anne-Marie, haha wat vertel je die sneeuwverhalen toch leuk ;D. Mooi dat jij er tenminste wel blij mee bent! Leuke foto's btw ::ok::. En iemand om 12 uur 's nachts aan het skiën?! ??? weird hoor.. Je leest dit vast niet meer vandaag dus hopelijk was de verjaardag leuk en heb je nog een leuk cadeautje kunnen vinden ook al had je daar nog maar weinig tijd voor vanmiddag! Trouwens, wat stom dat het schaatsen niet doorging, dan had je dus wel gewoon hier widm kunnen komen kijken..!! >:( ::ohno::

Daan, gaat het al wat beter met je? Nouja jij mag gewoon ook wel je telefoon opnemen ;).

Daisy, veel plezier alvast met je verjaardagsparty op Paaszaterdag!

Elmar, slecht hoor dat je je zusje jou op een fout wees bij het dansen ::ohno:: :P

Ikke, hopelijk is je schoolfeest leuk!

Nostra, mooi dat het goed met je gaat en alvast veel plezier met de Italianen! Kom jij eigenlijk ook op de fandag?

FF, euh sja wat moet ik jou nog zeggen he.. :P Hoe gaat het met je beltegoed..?

Han, veel succes maandag he..!!

En iedereen nog een fijn weekend verder.. ::regenboog::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14885 Gepost op: 5-03-2005, 20:18:26 »
FF, euh sja wat moet ik jou nog zeggen he.. :P Hoe gaat het met je beltegoed..?
Goed hoor, nog zat over volgens mij! ::jaja:: ;)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14886 Gepost op: 5-03-2005, 21:43:57 »
He, de dat voor de MFD dit jaar bestaat deze bar 3 jaar! Moet worden geviert op de MFD! ;)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #14887 Gepost op: 5-03-2005, 22:12:34 »
Nee idd! Leuk dat je er weer bent! :D En supergaaf natuurlijk dat je kans hebt naar Groningen te gaan met je natuurkundeolympiade! Gefeli! Logisch dat je dat aan iedereen wilt vertellen ja.. :) Maar heeft dat dan niet onwijs lang geduurd voordat je daar iets over gehoord hebt? Want ik meen me te herinneren dat je een heeeele tijd geleden erover vertelde dat je dat gedaan had op school en dat dat toen zo goed was gegaan..
Dat klopt, ik heb er vorig jaar ook aan mee gedaan ;D Toen had ik 2 punten te weinig om door te gaan naar de volgende ronde.
Alvast ook heel heel heel veel succes met je rijexamen maandag..! Niet te zenuwachtig zijn! En je laat wel weten of je het gehaald hebt he?
Tuurlijk laat ik het weten. Dan geef ik een feestje hier in de bar en zijn alle drankjes op mijn rekening. Ik hoef dan toch geen geld meer uit te geven aan die stompzinnige rijlessen.

:-\\ Hmmm... Nu was ik met Annemieke aan het bellen toen iemand online was waar ik heel nodig iets tegen moest zeggen. En nu is ze weer offline. En dan wil je snel ophangen, maar dat lukt niet, want Annemieke blijft maar doorpraten...
Nouja, het is je vergeven. ;)

Nu gauw naar bed, trusten

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14888 Gepost op: 5-03-2005, 23:08:22 »
Goed hoor, nog zat over volgens mij! ::jaja:: ;)
gelukkig ::ok:: ;D

Annemieke blijft maar doorpraten...
Nouja, het is je vergeven. ;)
gelukkig ::ok:: ;D

Ja, mijn beldag is dus nog even verdubbeld vanavond.. ::trots:: Kheb nu in één dag ongeveer vijf uur aan de telefoon gehangen... :o ::tandpastasmiley:: sorry Daan dat t daarna te laat was jou nog te bellen
Maarre sorry dan Elmar dat ik ervoor gezorgd heb dat je 'haar' nu niet gesproken hebt.. :-\\ Mooi btw dat ik het goed onthouden had van je vorige olympiade :).

He, de dat voor de MFD dit jaar bestaat deze bar 3 jaar! Moet worden geviert op de MFD! ;)
jaaa idd! :D party! hoe gaan we dat precies vieren? ??? Naast widm.com- en Sander-t-shirts mss ook shirts met 'Hoera, de Molshoop 3 jaar'? :P Btw moet jij nodig opperen FF, dat feest, je hebt niet eens de hele bar bijgelezen..! :P

Hmm ik moet eens naar bed maar ben veel te verslaafd aan t forum..! Nog ff pmtjes schrijven..

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14889 Gepost op: 5-03-2005, 23:23:00 »
jaaa idd! :D party! hoe gaan we dat precies vieren? ??? Naast widm.com- en Sander-t-shirts mss ook shirts met 'Hoera, de Molshoop 3 jaar'? :P Btw moet jij nodig opperen FF, dat feest, je hebt niet eens de hele bar bijgelezen..! :P
14889 berichten... die lees je niet ff zomaar hoor! :D Maar mss mag ik dan een t-shirt met iets van: "al 2 maanden in de bar ofzo"? :P ergens sinds net voor valantijn tot aan de MFD is ongeveer wel 2 maanden toch?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14890 Gepost op: 5-03-2005, 23:35:29 »
Al 2 maanden in de bar ofzo[/i][/font]

Idd een prachtige tekst voor op een T-shirt! ::jaja:: ::pinokkio:: :P

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14891 Gepost op: 5-03-2005, 23:52:24 »
Idd een prachtige tekst voor op een T-shirt! ::jaja:: ::pinokkio:: :P
::rofl::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14892 Gepost op: 6-03-2005, 02:50:18 »
* cora voelt liefde opbloeien hier :)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #14893 Gepost op: 6-03-2005, 11:16:28 »
 :( Ik kom zojuist ergens achter. De landelijke rondes van de Natuurkunde Olympiade zijn van 8 tot 15 juni. Maar ik zit van 3 tot 10 juni in Turkije. Dus als ik de landelijke rondes haal, moet ik eerder weg uit Turkije of helemaal niet naar Turkije gaan, wat mijn vader me niet in dank zal afnemen. Dilemma :-\\

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14894 Gepost op: 6-03-2005, 11:22:17 »
nog geen dilemma...

ga nou maar eerst die landelijke rondes halen ;) ::ok::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14895 Gepost op: 6-03-2005, 14:11:19 »
:( Ik kom zojuist ergens achter. De landelijke rondes van de Natuurkunde Olympiade zijn van 8 tot 15 juni. Maar ik zit van 3 tot 10 juni in Turkije. Dus als ik de landelijke rondes haal, moet ik eerder weg uit Turkije of helemaal niet naar Turkije gaan, wat mijn vader me niet in dank zal afnemen. Dilemma :-\\
Ik neem aan dat je vader toch wel achter je keuze zal staan? En dat hij je 100% steunt in de Olympiade en dat hij het dan niet erg vindt dat je niet mee kan naar Turkije, toch? ;)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14896 Gepost op: 6-03-2005, 16:19:51 »
Zo, na 3 jaar heeft m'n moeder eindelijk d'r zin gekregen: (weer) een 4e kat.

Aangezien ik een beetje allergisch ben voor katten was ik tegen, maar eigenlijk is het wel een heel leuk beest. Verschrikkelijk actief, trekt zich nergens van aan, voelt zich meteen thuis.

De andere 3 begonnen vrijdag eerst met wat blazen, maar inmiddels beginnen ze hem wel te accepteren, al blijven ze hem wel een beetje eng vinden nog! ;)

Bijgevoegd een foto van Shadow op m'n bed/kussen:

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14897 Gepost op: 6-03-2005, 17:17:25 »
Elmar, dat is echt ontzettend gaaf joh, die olympiade!! En Turkijke, daar kan je altijd nog naartoe ;) .

Annemieke, ik wil heel graag foto's zien van jou als Victoria B.! Lijkt me erg grappig ;) .

Linda, ik wist ook niet dat je zwanger was! Dat had je wel eens mogen vertellen. Ontzettend gefeliciteerd in ieder geval!

Alle jarigen van de afgelopen tijd nog gefeliciteerd en de jarigen van de komende tijd ook alvast gefeliciteerd!

Ik heb nu ontzettend zin in de MFD, want mijn Mol zit er nog steeds in en dan kan ik dat ma even goed inwrijven, want die gaat mee ::ok:: .

Het sneeuwt hier weer best goed, en de oude sneeuw is alweer bijna weg, dus het werd tijd ;) . Ik doe nog steeds aan werken bij de AH en volleyballen enzo, vermaak me prima daarmee.

Doeg ::zwaai:: ::bravo:: ::joehoe:: !!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14898 Gepost op: 6-03-2005, 17:20:32 »
sorry Annuh :-[ zal t de volgende keer meteen bij jou melden oke? ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Dorine

• Forumlid