Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2109887 keer)

Offline Grace

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14840 Gepost op: 2-03-2005, 16:43:05 »
(ik was Victoria). Ik kan eigenlijk niet zingen

Dat kan Vicoria B. toch ook niet  ;D
That's all

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14841 Gepost op: 2-03-2005, 17:03:17 »
Zo, ook maar eens wat over mijn dagelijkse bezigheden vertellen.

Vandaag tussen de sneeuwbuien door naar school geweest, het viel wel mee. Maar het is wel een mooi gezicht zo. Hoop dat het vrijdag er nog steeds zo wit bij ligt, sneeuw op m'n verjaardag het zou wat zijn!

We zijn op school nu met een project bezig, dat we een minionderneming gaan opstarten. We zijn met z'n 8en. We hadden functies verdeeld, maar we kwamen erachter dat niet iedereen zat waar hij/zij het beste zou zitten. Ik ben nu van de PR afdeling naar de financien gegaan, dus ik moet zorgen dat we niet failliet gaan.  ;DIk heb geen idee of het me ligt, maar we gaan het proberen!

Morgen weer naar school en vrijdag mensen van 2 bedrijven achter de vodden aanzitten. We moeten nog steeds een seminair organiseren, maar de data worden steeds verzet. Nu gaan we hun maar eens wat pushen, want wij hebben ook niet altijd tijd. Ik word er een beetje moe van. >:(

Iedereen die ik vergeten ben te feliciteren, van harte nog! ::bravo::

Nog even wat reacties, misschien wat laat .....

@Han >>> Mooi dat je solliciatie zo goed ging, het gaat helemaal goedkomen!  :D

@Bakkertje >>> De kids op school hadden zeker een fijne dag met al die sneeuw ;)

@Firefoot >>> Geniet van je rust zou ik zeggen!

@Nostra >>> Succes met alles wat je aan het doen bent en tot vrijdag!

@Annemieke >>> Open podium klonk erg gezellig!  ::ok::

Zometeen maar even wat gaan eten en nog wat HW gaan maken voor morgen. Heb helemaal geen zin in morgen.  :-\\Ik heb zin in vrijdag, ik wil weten wie De Mol is!

::zwaai::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14842 Gepost op: 2-03-2005, 17:43:56 »
Nostra: vervelend dat je 't zo druk hebt. Iig succes met alles wat je moet doen!  ::ok::

Annemieke: wat leuk dat open podium! Zijn er geen opnames van toevallig?  ;) Veel plezier bij toneel vanavond!  ::ok::

We zijn op school nu met een project bezig, dat we een minionderneming gaan opstarten. We zijn met z'n 8en. We hadden functies verdeeld, maar we kwamen erachter dat niet iedereen zat waar hij/zij het beste zou zitten. Ik ben nu van de PR afdeling naar de financien gegaan, dus ik moet zorgen dat we niet failliet gaan.  ;DIk heb geen idee of het me ligt, maar we gaan het proberen!

Wat leuk zeg! Ik heb ook in 'n minionderneming gezeten in 't 2de jaar van mijn studie! En ik was ook financieel manager!  :D  Ik vond 't erg leuk om te doen, maar ik deed dan ook wel de studie bedrijfseconomie, dus 't lag me ook wel. Je moet maandelijks een verlies- en winstrekening en 'n balans opstellen. Deze moest bij ons door 'n accountant gecontroleerd worden. Is dat bij jullie ook zo?  :)

Ben erg benieuwd wat jullie gaan maken, Daisy. Wij deden de mini-onderneming met Duitse en Nederlandse studenten samen. En bij ons kwam zo van de Duitsers 't idee om bedrukte shirts te gaan maken. De Nederlanders vonden 't allemaal niks, maar bij gebrek aan 'n beter idee hebben we 't toen toch gedaan. Uiteindelijk werden 't wel leuke shirts (zowel mannenshirts als strakke shirtjes voor vrouwen) en hebben we ook heel goed verkocht. We hebben echt 'n dikke winst kunnen maken en al onze aandeelhouders meer terug kunnen betalen dan dat de ingelegd hadden.  :)

Iig vast veel succes met alles!  ::ok:: Er gaat 'n hoop tijd inzitten, maar 't is zeker erg leerzaam.  ::jaja::

Ik kreeg gisteren 'n telefoontje dat ik op 2de gesprek mag komen bij de Rabobank!  :D  Nu maandag al. Hierna volgt namelijk geloof ik nog 'n gespreksronde. We zullen zien of ik maandag 'n goede indruk maken en dan nog 'n keer mag terugkomen. Ondertussen heb ik ook m'n CV naar 'n ander bedrijf mogen sturen nadat ik met de directeur gebeld had ('n bekende van hem, die ik ook kent had dat gevraagd voor mij). Dat is 'n logistiek bedrijf hier dichtbij, dus dat zou nog idealer zijn eik. Maar ik weet dus nog niet of die wel 'n passende functie hebben. Maar we zullen zien.  :)

Ik baal ondertussen dat er in heel Nederland 'n dik pak sneeuw ligt en wij hier in Limburg hebben weer 'ns niks. Ik zit ook altijd verkeerd hier. :(  Hopelijk komt er vanavond nog wat...

Nou dat was 't weer effe van mijn kant. Ik ga 'ns eten denk ik. Lekker wraps.  ::jaja::

Iedereen fijne avond!  ::ok::

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #14843 Gepost op: 2-03-2005, 18:11:40 »
Wat leuk zeg! Ik heb ook in 'n minionderneming gezeten in 't 2de jaar van mijn studie! En ik was ook financieel manager!  :D  Ik vond 't erg leuk om te doen, maar ik deed dan ook wel de studie bedrijfseconomie, dus 't lag me ook wel. Je moet maandelijks een verlies- en winstrekening en 'n balans opstellen. Deze moest bij ons door 'n accountant gecontroleerd worden. Is dat bij jullie ook zo?  :)

Ben erg benieuwd wat jullie gaan maken, Daisy. Wij deden de mini-onderneming met Duitse en Nederlandse studenten samen. En bij ons kwam zo van de Duitsers 't idee om bedrukte shirts te gaan maken. De Nederlanders vonden 't allemaal niks, maar bij gebrek aan 'n beter idee hebben we 't toen toch gedaan. Uiteindelijk werden 't wel leuke shirts (zowel mannenshirts als strakke shirtjes voor vrouwen) en hebben we ook heel goed verkocht. We hebben echt 'n dikke winst kunnen maken en al onze aandeelhouders meer terug kunnen betalen dan dat de ingelegd hadden.  :)

Iig vast veel succes met alles!  ::ok:: Er gaat 'n hoop tijd inzitten, maar 't is zeker erg leerzaam.  ::jaja::

Allereerst, top dat je op 2e gesprek mag komen ::ok::

Ja, al die balansen, V&W's worden mijn taak. Krijg er wel hulp bij, maar 't lijkt me wel een uitdaging. Ik ben nou niet de beste econoom, maar mijn medegroepgenoten vonden naast mij slechts 1 andere kandidaat geschikt, maar die pastte uiteindelijk toch meer op de sales, dus ik kreeg de taak.

We weten nog niet wat we gaan doen. Iig geen t-shirts, dat is al 10x gedaan hier, en t is ook niet erg origineel. Een groep die het nu bij ons op school doet hebben een onderneming gestart die bakjes fruit leveren bij school en dat loopt zo goed, dat ze binnenkort op TV komen :D. Weet niet meer precies wanneer, zal 't wel in de gaten houden.

't Lijkt me erg leuk, maar ook erg zwaar. We moeten vanaf september gaan verkopen 5 maanden lang, we hebben nu dus nog even om voor te bereiden, maar we hebben nog geen product, naam en geld, en voor je het weet is het september!

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #14844 Gepost op: 2-03-2005, 19:39:45 »
Bah, ik dacht morgen een beetje uit te kunnen slapen omdat ik pas om 9:00 in Den Haag hoef te zijn... Maar nu wordt ik om 7:00 al opgehaald zodat we mss rond 8:00 al in Den Haag zijn (ivm parkeren daar en eventuele sneeuw nog onderweg)... En het duurt tot 18:00 ook nog eens, een hele lange dag dus, zeker omdat het bij elkaar 5 praatjes zijn over nieuwe producten van Microsoft enzo...

Vandaag echt super gaaf die sneeuw! ::jaja:: Hier maar een centimeter of 5, maar wel super gaaf... die bomen helemaal onder de sneeuw. ::bravo:: Wel wat voorzichtig fietsen, maar ik ben aangekomen... Had m'n fiets alleen pas schoon gemaakt, maar daar is nu door de sneeuw/pekel weer niks van te zien... ::)

O, en vrijdag weer bij een huis kijken... ben benieuwd!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #14845 Gepost op: 2-03-2005, 21:52:47 »
fijn! Sneeuw ::)

Zat vandaag op de fiets naar huis... begon het te sneeuwen. Nou vind ik dat gewoonlijk al niet zo leuk, magoed. Dat moet dan maar. Tot ik opeens een bocht naar rechts maakte, controle over het stuur verloor en met mn gezicht op het fietspad belandde. Nu zit de hele rechterkant van mijn gezicht onder de bulten en schaafwonden. Ik zie er niet uit. Voel mezelf een soort hunchback of the Notre Dam. Damn!

Fijn... sneeuw ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14846 Gepost op: 2-03-2005, 21:57:40 »
Ahwww Daantje :( ::knuffel:: :-*
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14847 Gepost op: 2-03-2005, 23:49:38 »
grmbll overal in nl lijkt een mega pak sneeuw te liggen en wij hebben niet meer dan een dun poederlaagje :(
maar das dan wel weer genoeg voor de leuke kinders hier in de straat om een sneeuwbal van te maken en die richting mijn katten te gooie die hier lekker achter t raam zitten..
mag dat ik me steeds rotschrik.
maar goed, vandaag gordijnen besteld dus over een week of 3 / 4 zal dat wel beter zijn... maar ja, dan zal de sneeuw ook wel weg zijn ;D

maar mijn leuke nieuws van vandaag is dat ik een echo heb gehad!
Zoooo leuk!!!
26 mm en het kan al zwaaien ::trots::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14848 Gepost op: 3-03-2005, 07:15:40 »
aaaaaahhh Linda zo'n echo is helemaal te gek, ik had bij de eerste echo altijd het gevoel dat ik nu echt zwanger was...leuk hoor, heb je ook fotootjes meegekregen voor in het plakboek?

Bij ons ligt dus echt een megapak sneeuw, ben helemaal in mijn sas en vooral de vele sneeuwbalgevechten vind ik prachtig, gisteren met de buurt een kinderen tegen de bejaarden een gevecht gehouden, schitterend was dat om te zien hoe fanatiek beide groepen waren... en gisteravond een sneeuwballengevecht gehouden in het zwembad, hup met je badpakje even naar buiten wat sneeuw graaien en dan maar gooien ;D

Van mij mag het nog dagenlang blijven liggen...

Firefoot succes met kijken naar ene nieuw huisje, ben benieuwd of het eindelijk gaat lukken voor je! ::ok::

Daan...ai ai ai een lelijke smak heb je gemaakt, hoop dat de pijn weer snel mag verdwijnen joh!

Han, zet hem op joh, werken bij de Rabobank is zo slecht nog niet, ik hoop dat je veel succes mag hebben bij je 2e gesprek :D

Daisyde meeste kinderen op school vinden zo'n pak sneeuw prachtig, maar sommige moeten er helemaal niks van hebben, ik ga vandaag zeker met de kidneren een sneeuwpop maken, dat hoort er bij en dan mag mijn collega lekker met de niet sneeuwpretwaarderende kinderen binnen blijven ;D

voor de rest wens ik jullie allemaal ene fijne dag en tot gauw ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14849 Gepost op: 3-03-2005, 12:16:33 »
Han, wat gaaf dat je op een tweede gesprek mag komen! ::ok:: Dat gaat de goede kant op... Ook alvast veel succes bij dat andere bedrijf! (als dat dan nog nodig is natuurlijk ;))

Daan, aww wat balen zeg! :-\\ Maar het zal vast wel meevallen met hoe je eruit ziet, dat vind je zelf natuurlijk altijd erger dan het is. Nouja, hopelijk ist snel helemaal over!

Ik vind die sneeuw ook alleen maar onwijs eng, nouja niet alleen maar, als ik binnen zit ziet het er wel prachtig uit natuurlijk, maarja je moet toch naar de uni fietsen en da's dan minder prettig. Gister ging vlak voor mij iemand onderuit :-\\ en ik wás al zo bang.. Gelukkig tot nu toe nog niet omgedonderd. Dus Han en Linda, wees maar blij met slechts een dun poederlaagje.. :-X

Linda, wat leuk van je echo trouwens! En natuurlijk gefeliciteerd met je aankomende kindje, had ik geloof ik ook nog niet gezegd. :)

Daisy, veel succes met je minionderneming!

Bakkertje, veel plezier met de kindertjes in de sneeuw!

FF, waren de praatjes van Microsoft in Den Haag leuk? :) En zijn jullie veilig heen en terug gekomen? Veel geluk trouwens met het huiskijken vrijdag...

Annemieke: wat leuk dat open podium! Zijn er geen opnames van toevallig?  ;) Veel plezier bij toneel vanavond!  ::ok::
Toneel ging niet door helaas ::ohno::, de regisseuse had afgezegd. Maar dat gaf mij wel de gelegenheid om sinds tijden weer eens een beetje Grieks te vertalen... Dus dat was wel goed van mij. ::trots:: Het open podium is idd helemaal gefilmd, maar ik denk niet dat daar iets van online komt, zal wel veel te groot zijn. En sowieso zou ik iig de Spice Girls-act dan toch niet laten zien ;D maar mss dat er wel foto's online komen, dat is wel leuk. Maargoed dat merken jullie dan wel.

Hoe is het trouwens nu met je oma Han?
En Nostradamus gaat het al beter met je buikpijn?
En Anne-Marie, wat ben je lang niet hier geweest! ::zwaai:: Loop je op schema met concours oefenen?

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #14850 Gepost op: 3-03-2005, 16:15:33 »
Hey allemaal,

Lang niet geweest hier...
* Elmar kijkt even rond
Zijn die barkrukken nieuw? Maakt ook eigenlijk niet uit, ik ga zitten en begin mijn verhaal.

Vandaag een slechte ervaring achter de rug, maar die wil ik graag vergeten dus daar zeg ik niks over.
Maar maandag a.s. hoop ik een goede ervaring achter de rug te hebben. Ik ben nu al zo lang aan het lessen, dat ik maandag gewoon niet meer kan zakken voor mijn autorijexamen. Maar je moet er ook weer niet van uit gaan dat je het haalt, want dan zul je zien dat je het niet haalt en dan ben je extra teleurgesteld...
Ik weet niet hoeveel Daan erover heeft verteld, maar vorige week was ik nog heel druk in de weer met een theaterstuk op poten te zetten. Het was echt een mooi stuk volgens sommigen. Ik zat helemaal achteraan, achter de tribune dus ik heb het bijna niet gezien. Nu denk je misschien, wat doet Elmar achter de tribune bij een theaterstuk? Ik regelde het geluid en het beeld. Ging een aantal keer mis, maar daarvoor gaat de rest van de toneelgroep me nog vermoorden. Ik heb een afspraak staan op 21 April.

@ Daan: Hoe is het met je gezicht? Ik vind toch nog steeds dat je er een wit masker voor moet doen. Staat je vast goed.

@ Lindå: Ik wist niet eens dat je zwanger was. Niemand vertelt mij ooit eens iets. Ik weet niet veel over zwanger zijn, ben het zelf nog nooit geweest, maar toch gefeliciteerd (ofzo).

@ Han: Succes met je socilitatie...

@ Annemieke: Misschien kun je in je drukke planning ook nog een gaatje vinden om mij te bellen, wat je vast al een paar keer van plan was. Ik wacht.... Ik wacht nog steeds.... Nou... Misschien morgen dan.

Grtz. Elmar
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14851 Gepost op: 3-03-2005, 16:40:53 »
@ Lindå: Ik wist niet eens dat je zwanger was. Niemand vertelt mij ooit eens iets. Ik weet niet veel over zwanger zijn, ben het zelf nog nooit geweest, maar toch gefeliciteerd (ofzo).

hehe, t is ook nog niet zo heel erg lang ;D maar bedankt iig
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14852 Gepost op: 3-03-2005, 20:15:46 »
Heyhey!

Hier ben ik ook weer ff.
De sneeuw is echt zo onwijs supercool!! ::ok:: ::bravo::
Dinsdag lag er al redelijk wat sneeuw, vooral 's avonds toen we een nachtwandeling zijn gaan maken. We kwamen in de heuvels zelfs een meisje tegen die aan het skiën was.. :-/ Om 12 uur 's nachts ofzo.. maargoed. Het was wel erg cool en gelukkig waren we die woensdag sneeuwvrij.. Een vriendin kwam toen langs en we hebben hele poos door de sneeuw geploeterd en flink wat foto's gemaakt. ::jaja:: Verder niet zoveel boeiends gedaan geloof ik. Ik moest vanochtend kranten lopen.. en aangezien er nu 30-40 centimeter sneeuw ligt was dat echt zó irritant. Je kon natuurlijk nauwelijks fietsen en als je probeerde te fietsen gleed je weer weg. Verder kon je je fiets nauwelijks ergens neerzetten (behalve in hele hoge sneeuw, dan bleef ie gewoon wel staan) zonder dat er sneeuw in de krantentassen kwam zodat de kranten nat werden.. etc. Ach, achteraf had het allemaal wel wat.. gewoon om een keer dat mee te maken zo 's ochtends heel vroeg. En al mijn geploeter werd ook zeer gewaardeerd.. want ik was natuurlijk later dan normaal dus waren er meer mensen wakker. En best veel mensen waren buiten toen ik de krant rondbracht en helemaal dankbaar enzo.. sommige mensen kwamen speciaal naar buiten om de krant in ontvangst te nemen en mij ff te bedanken. Dat maakte het wel weer goed. :D Het was wel onwijs warm zo 's ochtends! Nja het vriesde wel maar ik had 't echt superwarm..

Nou goed.. en toen kwam ik thuis, wou m'n vader ineens foto gaan maken van mij met krantengedoe enzo.. ::) Nja daarna snel op internet gekeken of we weer sneeuwvrij/ijsvrij zouden zijn maar nee hoor.. de lessen zouden gewoon doorgaan ::ohno:: Maar vooruit.. uiteraard helemaal niet gehaast 's ochtends en toen op school waren er tot mijn verbazing nog best veel mensen. (het was trouwens weer een geploeter, van hier naar school.. chaos everywhere :P) Alleen heel veel mensen ging ook alweer snel naar huis tot er op een gegeven moment nog maar heel weinig mensen op school waren.. als gevolg dat we tóch weer vrij krijgen vanaf 12:10. En er werd toen ook al omgeroepen dat we morgen ook vrij zouden krijgen dus dat is echt super! ;D Eigenlijk gewoon een weekend van 5 dagen.. Kheb verder vandaag met m'n broer hondje ff uitgelaten en dus weer door de sneeuw gelopen en in de sneeuw gelegen! Dat ligt echt lekker! ::ok:: Ik zal nog ff een foto toevoegen oid. Ik heb echt zoveel foto's al gemaakt deze paar dagen. Maar goed, het is wel onwijs cool.. het openbaar vervoer wat gister nogal plat lag.. auto's die midden op de weg niet meer verder kunnen omdat ze vastzitten, de hektiek om alles enzo en natuurlijk.. de sneeuw zelf is echt supermooi en uniek etc. Het feit dat ik zaterdag weer moet krantenlopen is alleen ietsje minder,, maar ach.

Hm oke, dat was wel genoeg over al het sneeuw.. Verder heb ik denk ik niet zoveel te vertellen. Druk met piano spelen, en.. school moet ik toch nog wel wat aan doen. Maar niet nu en morgen en.. en.. Ohw jah wat wel stom is.. we zouden morgen gaan schaatsen in Kardinge (Groningen) maar dat gaat natuurlijk niet door.. :( 't Wordt gelukkig wel verzet.. als het lukt iig.

En Anne-Marie, wat ben je lang niet hier geweest! ::zwaai:: Loop je op schema met concours oefenen?
Hey jah klopt.. ben beetje afgekickt enzo he.. :P Ik loop wel redelijk op schema met concours oefenen. Ik heb laatst bij een kennis van m'n vader thuisgespeeld want die hebben een vleugel en dan kan ik btje aan een vleugel wennen etc. Maar het is niet zo mooi want we zijn er achter gekomen dat mijn stuk eigenlijk maar 3 á 4 minuten duurt én dat een jongen vlak na mij op 't concours hetzelfde stuk speelt :o (+ nog wat andere stukken) En nu wil ik eigenlijk nog een ander stuk spelen maar ja.. dat moeten we ff kijken.

Linda, nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

Annemieke, tof van dat Open Podium! ::ok:: En wann ga je ook alweer naar Griekenland? :-)

Han, wauw mooi dat je naar 't 2e gesprek mag gaan bij de Rabobank! Zet hem op! ::ok::

Daisy, succes met die minionderneming! Klinkt wel leuk allemaal. :)

Elmar.. wow jij ook weer eens hier. :) Alvast veel succes maandag met je rijexamen! ::ok::

Daan, ahhw arme jij! Mja.. dat daarom nou de sneeuw ineens slecht is.. ::ohno:: :P

Zo, nu ga ik eh.. piano spelen ofzo. doehg! *zwaai*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #14853 Gepost op: 3-03-2005, 20:27:00 »
Geef mij ook zo'n pak sneeuw!  8) Gaaf hoor!

Ik moet morgen naar Harderwijk, ik hoop dat ik er kom, vanochtend waren alle wissels vastgevroren en vanacht gaat t nog harder vriezen, maar goed dat zien we wel. Vandaag dus een vrije dag, heb niet veel gedaan, behalve de relaxhoek onveilig maken ;), naar de mol speuren en wat kleding strijken. Ik ga zo naar beneden ff kijken of de TV vrij is om wat van de Farm te zien

::zwaai::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #14854 Gepost op: 3-03-2005, 20:42:02 »
FF, waren de praatjes van Microsoft in Den Haag leuk? :) En zijn jullie veilig heen en terug gekomen? Veel geluk trouwens met het huiskijken vrijdag...
We waren vanochtend al om 7:00 weggegaan, en zonder problemen waren we er al om 8:00... Begin was om 9:30, maar werd uitgesteld omdat er veel mensen nog niet waren door het weer... was toch geen verrassing, dus ga dan eerder weg... :-X

Het is me reuze meegevallen, was eigenlijk best leuk en interesstant, ik heb de volgende dingen bijgewoond:
  • Microsoft Developer Tools Strategy - Er interessant, gelijk al enthousiast! :)
  • Choosing an application integration strategy - Ook wel interessant om zo eens te horen.
  • Software factories - Ingewikkeld en vaag, maar heeft mss wel toekomst.
  • Visual C++ 2005 - Interessant (moet binnenkort onderzoek in deze richting gaan doen op m'n werk).
  • Test Driven Development met Visual Studio 2005 - Leuk verhaal, interessante theorie!

En natuurlijk verwend met broodjes, hotdogs, limonade, donuts, frituur, etc. :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #14855 Gepost op: 3-03-2005, 20:56:34 »
Daan, aww wat balen zeg! :-\\ Maar het zal vast wel meevallen met hoe je eruit ziet, dat vind je zelf natuurlijk altijd erger dan het is.
Ik kwam binnen en de hele klas hield z'n adem in En dat is geen grapje

Iig bedankt voor de steunbetuigingen iedereen ;) :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14856 Gepost op: 4-03-2005, 06:42:28 »
 ::bravo:: Daisy!  ::bravo::

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag[/size]

Maak er een mooie dag van  ::bravo::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14857 Gepost op: 4-03-2005, 07:33:04 »

Van harte gefeliciteerd Daisy!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14858 Gepost op: 4-03-2005, 09:33:22 »
Aangezien bij mij het hele forum prachtig wit is geworden en back to basic ook nog eens, geen mooie (gejatte) tekst: Maar VHG D!  ::bravo::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14859 Gepost op: 4-03-2005, 10:11:48 »
DESIII Hartelijk Gefeliciteerd met je 20e verjaardag en een hele fijne dag Kusjes van Nicky   ::bravo:: ::bravo::