Heyhey!
Hier ben ik ook weer ff.
De sneeuw is echt zo onwijs supercool!!
Dinsdag lag er al redelijk wat sneeuw, vooral 's avonds toen we een nachtwandeling zijn gaan maken. We kwamen in de heuvels zelfs een meisje tegen die aan het skiën was.. :-/ Om 12 uur 's nachts ofzo.. maargoed. Het was wel erg cool en gelukkig waren we die woensdag sneeuwvrij.. Een vriendin kwam toen langs en we hebben hele poos door de sneeuw geploeterd en flink wat foto's gemaakt.
Verder niet zoveel boeiends gedaan geloof ik. Ik moest vanochtend kranten lopen.. en aangezien er nu 30-40 centimeter sneeuw ligt was dat echt zó irritant. Je kon natuurlijk nauwelijks fietsen en als je probeerde te fietsen gleed je weer weg. Verder kon je je fiets nauwelijks ergens neerzetten (behalve in hele hoge sneeuw, dan bleef ie gewoon wel staan) zonder dat er sneeuw in de krantentassen kwam zodat de kranten nat werden.. etc. Ach, achteraf had het allemaal wel wat.. gewoon om een keer dat mee te maken zo 's ochtends heel vroeg. En al mijn geploeter werd ook zeer gewaardeerd.. want ik was natuurlijk later dan normaal dus waren er meer mensen wakker. En best veel mensen waren buiten toen ik de krant rondbracht en helemaal dankbaar enzo.. sommige mensen kwamen speciaal naar buiten om de krant in ontvangst te nemen en mij ff te bedanken. Dat maakte het wel weer goed.
Het was wel onwijs warm zo 's ochtends! Nja het vriesde wel maar ik had 't echt superwarm..
Nou goed.. en toen kwam ik thuis, wou m'n vader ineens foto gaan maken van mij met krantengedoe enzo..
Nja daarna snel op internet gekeken of we weer sneeuwvrij/ijsvrij zouden zijn maar nee hoor.. de lessen zouden gewoon doorgaan
Maar vooruit.. uiteraard helemaal niet gehaast 's ochtends en toen op school waren er tot mijn verbazing nog best veel mensen. (het was trouwens weer een geploeter, van hier naar school.. chaos everywhere
) Alleen heel veel mensen ging ook alweer snel naar huis tot er op een gegeven moment nog maar heel weinig mensen op school waren.. als gevolg dat we tóch weer vrij krijgen vanaf 12:10. En er werd toen ook al omgeroepen dat we morgen ook vrij zouden krijgen dus dat is echt super!
Eigenlijk gewoon een weekend van 5 dagen.. Kheb verder vandaag met m'n broer hondje ff uitgelaten en dus weer door de sneeuw gelopen en in de sneeuw gelegen! Dat ligt echt lekker!
Ik zal nog ff een foto toevoegen oid. Ik heb echt zoveel foto's al gemaakt deze paar dagen. Maar goed, het is wel onwijs cool.. het openbaar vervoer wat gister nogal plat lag.. auto's die midden op de weg niet meer verder kunnen omdat ze vastzitten, de hektiek om alles enzo en natuurlijk.. de sneeuw zelf is echt supermooi en uniek etc. Het feit dat ik zaterdag weer moet krantenlopen is alleen ietsje minder,, maar ach.
Hm oke, dat was wel genoeg over al het sneeuw.. Verder heb ik denk ik niet zoveel te vertellen. Druk met piano spelen, en.. school moet ik toch nog wel wat aan doen. Maar niet nu
en morgen en.. en.. Ohw jah wat wel stom is.. we zouden morgen gaan schaatsen in Kardinge (Groningen) maar dat gaat natuurlijk niet door..
't Wordt gelukkig wel verzet.. als het lukt iig.
En Anne-Marie, wat ben je lang niet hier geweest! Loop je op schema met concours oefenen?
Hey jah klopt.. ben beetje afgekickt enzo he..
Ik loop wel redelijk op schema met concours oefenen. Ik heb laatst bij een kennis van m'n vader thuisgespeeld want die hebben een vleugel en dan kan ik btje aan een vleugel wennen etc. Maar het is niet zo mooi want we zijn er achter gekomen dat mijn stuk eigenlijk maar 3 á 4 minuten duurt én dat een jongen vlak na mij op 't concours hetzelfde stuk speelt
(+ nog wat andere stukken) En nu wil ik eigenlijk nog een ander stuk spelen maar ja.. dat moeten we ff kijken.
Linda, nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
Annemieke, tof van dat Open Podium!
En wann ga je ook alweer naar Griekenland? :-)
Han, wauw mooi dat je naar 't 2e gesprek mag gaan bij de Rabobank! Zet hem op!
Daisy, succes met die minionderneming! Klinkt wel leuk allemaal.
Elmar.. wow jij ook weer eens hier.
Alvast veel succes maandag met je rijexamen!
Daan, ahhw arme jij! Mja.. dat daarom nou de sneeuw ineens slecht is..
Zo, nu ga ik eh.. piano spelen ofzo. doehg! *zwaai*