Elara, ey wat grappig dat je 2x in Taizé bent geweest!
Dankje voor de plezierwensing (oid) ;-) Ben nog nooit in Taizé geweest maar denk dat 't wel zal lukken.
Cora.. jah ehh, leuk dat je hier ook eens komt..
Anne-Marie, gelukkig dat je vakantie leuk was! Veel succes met weer in het schoolritme komen... Oja ook veel succes met oefenen voor het concours natuurlijk! Gaat dat wel helemaal lukken op tijd?
dankje dankje, jah kheb dr wel vertrouwen in qua concours. Ik ken 't al hele poos uit m'n hoofd en jah, nog ff laatste dingen afwerken.
Met wie ga je eik allemaal naar Taizé? Ik heb het er ook wel eens met mensen over gehad of we daar eens heen zouden gaan, maar het schijnen juist onwijs saaie vieringen te zijn, die Taizévieringen. Maar dat vind jij dus wel meevallen?
Met ehh.. mijn broer (oudste), die ene vriendin die verhuisd is, die andere vriendin die eh.. bij mij in de klas zit
ennn.. tsja nog wat mensen die ik ken van school. Owjah, en de vriend van de zus van die ene vriendin ook..
Eh tsja, khoop dat je het snapt. Maarre.. die Taizévieringen zijn echt niet saai hoor vind ik. De mensen die ik ken die naar Taizé zijn geweest zijn daar juist erg enthousiast over.. juist 't feit dat 't redelijk bijzonder is dat daar de diensten juist niet saai zijn.. Maar het blijft altijd wel kwestie van.. waar houd je van. Veel zingen.. en dezelfde korte liederen vaak herhalen.. maar kvind 't wel iets hebben iig. :-) En verder schijnt 't natuurlijk gewoon erg gezellig te zijn met alle mensen uit Emmen.
Oh? goh, zo kom ik nog eens ergens achter :p
Haha ohw dan niet hoor..
Dan ga ik wel niet naar de Fandag enz..
Leuk verder dat je al gaat eten met iemand van biologie!
Han, das wel schrikken zeg van je oma! Ik hoop dat 't gauw weer helemaal goed met haar gaat.. en natuurlijk veel succes met je gesprek! Laat het ons horen iig.. :-)
Zo ik ga zo eten geloof ik.. morgen open dag op school en ik ga de hele dag vrijwillig naar school toe.
We gaan met de hele MUN-groep ehh.. munnen zegmaar
Dat VN-gedoe.. schijnt ook iets te zijn op de open dag al snap ik niet wat die toekomstige bruggers nou moeten met discussies in het Engels over wereldproblemen..
nja doeii!